Power Cup 2004, Rovaniemi. Olitko mukana? Entä olivatko turnausjärjestelyt mielestäsi onnistuneet? Kävitkö kuuntelemassa Antti Tuiskua? Olisitko toivonut sinne jonkun toisen artistin? Omasta mielestäni järjestelyt toimivat hyvin, mutta tietysti ne olisivat voineet olla paremmatkin.
Millainen oli tämän vuoden Power Cup?
4
480
Vastaukset
- Jeissi
joo :) tämän vuoden poweri oli ihan hyvin onnistuttu järjestämään niinkuin viime vuodenkin.
antti tuisku oli ihan jees.nyt meni pelitkin vähän paremmin ku viime vuonna :) - Gal90
Ku oon niiko vege nii sain syyä koko perkeleen viikon (anteeks) kermaperunoita. :P ja sieloli jotai 20 vegee jotka oli ilmotettu vegeiks ja niiloli ne rannekkeet ja kaikki (mie mukaanluettuna) mut silti ei ollu listas nii eipähä saatu ees ruokaa :P et se oli jostain ihan perseestä se ruokailu ainaski (anteeks)
Muuten aikalailla samaa tasoa kuin muut powerit, ei mitenkään jäänyt erityistä mieleen. Antti Tuisku oli jotain järkyttävää, ja jouduin kestämään ja pakkokuuntelemaan sitä ällöpyllyy sielä kokoajan :D
Eipä muuta. - Naurava Piru
Olen itse rovaniemeltä ja minusta poweri onnnistui ihan hyvin. Pelitkin meni ihan hyvin (eipä oltu vimppoja)... :) Tlsää oli se ettei saatu nukkuu missään koululla...
- Epsoosta
Oli iha mukava Poweri, ei päästy kyllä kattelee tuiskuu, ku ne bussit ei enää kulkenu pelipaikalta kouluille, ku pelit vähä veny...xD mut en tainnu menettää mitää! tutustuttii paikallisiin jätkiin, hauskaa oli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446