jouluinen perunalaatikko, onkos tullut testattua, välttyisi kuorimiselta ja keittämiseltä. Sekä muusaaminen olisi vähempää.
Perunamuusijauheesta
7
3212
Vastaukset
- aidot maut
muusia myös pakasteena.
http://kotiliesi.fi/ruoka/reseptit/hamalainen-perunatuuvinki.
Nopein tapa: suttunuijalla lättänäks perunat ja haarukalla nypit pois kuoret. - 665pros-
Kukaan järkevä ei käytä valmista jaihetta. Sen maku on kauhea.
- kotikokki
Olen tehnyt joskus jauheesta laatikkoa - mutta ei tule samanlaista kuin perunoista...
- Koetellaan
Kokeile Lidlin perunamuusijauhetta, itse tein viime vuonna siitä ja tuli ihan syötävää. Muusijauhe on parempaa kuin muilla ei maistu pahville ja on edullistakin ja yhdestä pussista tulee iso annos. Kokeile ensin yhdellä pussilla mitä olet mieltä pottulaatikosta, kun tulee niin nopsasti.
- kannattaako
Onhan tuota aatun muussijauhetta tullut ostettua, mutta tuskin yhdestä pussista paljon saa tehtyä, pitänee laittaa kaikki mitä paketissa on, mutta eipä sekään paljoa maksa. Kun ajattelee että menisi kaksi kiloa perunoita, a79senttiä kilo, se tekee 1,6euroa ja työt päälle, muussijauheen hintaa en nyt muista mutta alle kolme euroa varmaan niin siitäpä sitten vaan laskemaan, eipä suurta eroa.
Maku on edelleen arvoitus. - Anonyymi
Vuosia olen tehnyt Lidlin muussista imelletyn laatikon. Käytän sitä muutenkin. Kaikki muut jauheet ovat todellakin ihan hirveitä.
- tätä mieltä
Lidlin paketti maksaa jotain 1,59 ja yhteen pussiin menee nestettä 7dl joten edullisemmaksi tulee kuin kuoria potut ja keittää ne soseuttaa jne. Ja pusseja on useampi paketissa.
Itse laitan kahdelle muussin puolikkaasta pussista koska muuten jäisi niin paljon tähteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475