Näillä sivuilla kielletään menemään henkilökohtaisiin loukkauksiin ja toisen ihmisen halventamiseen! Tässä alla törkeä esimerkki bosmannin syyttäjähenkisestä lähimäisensä halveksimisesta.
>>Joten jälleen kerran me saimme yhden esimerkin siitä, kuinka epäluotettava voi olla amerikkalaisen lahkon kuukausipalkkaa nauttiva virkailija. Häpeä Timo ja paljon häpeäkin!
Varoitus bushmannille:
36
181
Vastaukset
- Kristuksessa
Miksi loukaatte täällä toinen toisianne?Todella uskossa oleva, Jumalan henkeyttämä ihminen ei vaella syyttäjähengessä, vaan Kristuksessa.
Tulee vain pahamieli noista syyttäjähenkisistä kirjoituksista, sillä ne loukkaavat Kristusta jokaisessa uskovassa ihmisessä.- surullista mutta tot
Sen nyt tietääkin että syyttäjä se vanha valheen isä on joka paikassa halventamassa Jumalan työtä, ja hän löytää aina niitä jotka ovat valmiit hänen työhönsä.
- Valvova
---"Timo jaksaa silti aina pysyä asiallisena vastauksissaan, vaikka hänellä olisi oikeus vaatia sinun "hyllyttämistäsi"pois keskusteluista."---
Ja millähän perusteella T. Flink voisi vaatia hyllyttämistä?
Olette te sairaita ajattelultanne te adventistit. Teidät pitäisi itsenne hyllyttää. Teidät, jotka uskotte taruihin ja johonkin amerikkalaiseen naiseen, joka oli todistetusti aivovaurioinen.
"Bushmanilla" on täysi oikeus kyseenalaistaa adventISMIA. Suomen laissa on määritelty sananvapaus koskevaksi kaikkia.
Mitä hyllyttämiseen ja sananvapauden riistoon tulee, niin sitä kyllä adventtikirkko on jatkuvasti yrittävät tehdä kaikin keinoin, mutta se kun ei vain aina onnistu demokratiassa.- kirsinkukka
"Valvova":lle
kysyt , millä perusteella timo voisi vaati bushmannin hyllättämistä?
Esimerkiksi tämän henkilöön kohdistuvan panettelunsa johdosta, bushman kirjoitti seuraavaa halventavaa tekstiä kristinuskovasta teologista timo Flinkistä :
>>Joten jälleen kerran me saimme yhden esimerkin siitä, kuinka epäluotettava voi olla amerikkalaisen lahkon kuukausipalkkaa nauttiva virkailija. Häpeä Timo ja paljon häpeäkin! kirsinkukka kirjoitti:
"Valvova":lle
kysyt , millä perusteella timo voisi vaati bushmannin hyllättämistä?
Esimerkiksi tämän henkilöön kohdistuvan panettelunsa johdosta, bushman kirjoitti seuraavaa halventavaa tekstiä kristinuskovasta teologista timo Flinkistä :
>>Joten jälleen kerran me saimme yhden esimerkin siitä, kuinka epäluotettava voi olla amerikkalaisen lahkon kuukausipalkkaa nauttiva virkailija. Häpeä Timo ja paljon häpeäkin!>>> Puhuit sananvapaudestasi ja itsekkin täysin ymmärrät että se päättyy siihen että voit arvostella adventismia, mutta et mennä henkilökohtaisuuksiin loukkauksiin, sillä näillä palstoilla on sellainen kielletty. >>>
Mutta nimimerkin Pyh!, pläähplääh ja mitä niitä nyt onkaan adventisteja tällä palstalla, niin heidän jatkuvat loukkaukset eivät häiritse sinua ollenkaan?
Onko heidän loukkauksensa jotenkin eriarvoisessa asemassa, kun he ovat jonkin jumalan ainoan ja oikein jäännöseurakunnan porukkaa?
Miksi et intoudu heitä nuhtelemaan?- nunnuka-lailailai
bushmanni kirjoitti:
>>> Puhuit sananvapaudestasi ja itsekkin täysin ymmärrät että se päättyy siihen että voit arvostella adventismia, mutta et mennä henkilökohtaisuuksiin loukkauksiin, sillä näillä palstoilla on sellainen kielletty. >>>
Mutta nimimerkin Pyh!, pläähplääh ja mitä niitä nyt onkaan adventisteja tällä palstalla, niin heidän jatkuvat loukkaukset eivät häiritse sinua ollenkaan?
Onko heidän loukkauksensa jotenkin eriarvoisessa asemassa, kun he ovat jonkin jumalan ainoan ja oikein jäännöseurakunnan porukkaa?
Miksi et intoudu heitä nuhtelemaan?Vähän eri asia loukata tuntematonta nimimerkillä kirjoittavaa keskustelijaa kuin nimeltä mainittua henkilöä. Ei taitaisi mennä läpi, jos joku meistä puskajusseista nostaisi kunnianloukkaussyytteen pyh!:ä vastaan.
>>> Näillä sivuilla kielletään menemään henkilökohtaisiin loukkauksiin ja toisen ihmisen halventamiseen! Tässä alla törkeä esimerkki bosmannin syyttäjähenkisestä lähimäisensä halveksimisesta. >>>
Kun viestistäni irroitetaan tuo kohta, se kieltämättä ei näytä kovin hyvältä. Kun me luemme koko viestin kokonaisessa kontekstissä niin siellä kyllä selkeästi kerrotaan syy mielipiteelleni.
Timo Flink koetti väittää, että antamani linkin tektiä tekstiä ei ole teoksessa A Word to the Little Flock 1847 -versiossa.
Mutta kuten adventtikirkon organisaatioon kuuluva Kai_A:kin todensi, teksti löytyy nimen omaan tuosta 1847 versiosta, mutta myöhemmin se osuus on poistettu, eli myöhemmistä sitä ei löydy.
Kai_A kirjoitti näin:
"Teksti on Reviewn painamassa A Word to the Little Flock faksimilepainoksessa"
Joten kommenttini hra Flinkin mahdollisesta luotettavuudesta oli täysin aiheellinen ja hänen väitteensä linkkini epäluotettavuudesta valheellinen.
AIheettomana leikkaamasi kohta olisi mahdollinen solvaus, mutta viestit lukemalla aiheellisuus selviää, ehkäpä jopa nimimerkille kirsinkukka.- ajattele ny vähä
ööö, kuules ku mullaki on se A Word ... ja siinä lukkoo 1847 eikä siino oo ku ne kolme EGW:n tekstii... ett kyll Timo oll oikeess. Kai_A tottes, ett facsi-mikä-lie sitt sisälsi net Jamesin kirjotukseet, ett eikös molemmat ollu oikees, eri näkökulmast vaan...
Jos siis vikkaa etit, nii sitt se pittää hakkee niist, jotka oo julkassu sen A Word plaa plaa oppukse pelkilee EGWn rillutuksill ja silt laittanu päevämääräks 1847. Turhoo sie Timmoo siit syytät. - kirsinkukka
Mitä sinä bushman TAAS selostat ja valehtelet?
Omit muka tuon ylläolevan omaksi kirjoitukseksesi? Sinun kirjoituksesi oli tuo teoloogi Timo Flinkiin kohdistuva loukkaus, joka on toisena( 2.) tällä sivulla, kun taas tuo ensimäisenä(1) oleva on minun "kirsinkukan" sinulle lähettämästä nuhteluviestistä.
1.>> Näillä sivuilla kielletään menemään henkilökohtaisiin loukkauksiin ja toisen ihmisen halventamiseen! Tässä alla törkeä esimerkki bosmannin syyttäjähenkisestä lähimäisensä halveksimisesta. >>>
2.>>Joten jälleen kerran me saimme yhden esimerkin siitä, kuinka epäluotettava voi olla amerikkalaisen lahkon kuukausipalkkaa nauttiva virkailija. Häpeä Timo ja paljon häpeäkin! - kirsinkukka
kirsinkukka kirjoitti:
Mitä sinä bushman TAAS selostat ja valehtelet?
Omit muka tuon ylläolevan omaksi kirjoitukseksesi? Sinun kirjoituksesi oli tuo teoloogi Timo Flinkiin kohdistuva loukkaus, joka on toisena( 2.) tällä sivulla, kun taas tuo ensimäisenä(1) oleva on minun "kirsinkukan" sinulle lähettämästä nuhteluviestistä.
1.>> Näillä sivuilla kielletään menemään henkilökohtaisiin loukkauksiin ja toisen ihmisen halventamiseen! Tässä alla törkeä esimerkki bosmannin syyttäjähenkisestä lähimäisensä halveksimisesta. >>>
2.>>Joten jälleen kerran me saimme yhden esimerkin siitä, kuinka epäluotettava voi olla amerikkalaisen lahkon kuukausipalkkaa nauttiva virkailija. Häpeä Timo ja paljon häpeäkin!bushmannille: Sinä kirjoitit näin:
>>Joten jälleen kerran me saimme yhden esimerkin siitä, kuinka epäluotettava voi olla amerikkalaisen lahkon kuukausipalkkaa nauttiva virkailija. Häpeä Timo ja paljon häpeäkin!
>>> ööö, kuules ku mullaki on se A Word ... ja siinä lukkoo 1847 eikä siino oo ku ne kolme EGW:n tekstii... ett kyll Timo oll oikeess. Kai_A tottes, ett facsi-mikä-lie sitt sisälsi net Jamesin kirjotukseet, ett eikös molemmat ollu oikees, eri näkökulmast vaan...
Jos siis vikkaa etit, nii sitt se pittää hakkee niist, jotka oo julkassu sen A Word plaa plaa oppukse pelkilee EGWn rillutuksill ja silt laittanu päevämääräks 1847. Turhoo sie Timmoo siit syytät. >>>
Tämä kirjoitus oli oikein hyvä esimerkki adventtikirkon jäsenistön nykytilasta.- ajattele ny vähä
taijat oll narsisti, ku niin epätoivosest koetat muita halveksii ja ittees korottaa...
>
Missä kohdin viestiäni minä koetin korottaa itseäni?
Kirjoitin vain, että kirjoituksesi on hyvä esimerkki adventtikirkon jäsenistön nykytilasta.
Lukijasta riippuen nykytila voidaan kokea kirjoituksesi perusteella joko loistavaksi tai sitten joksikin muuksi.- ajattele ny vähä
noiha se narsisti itteensä puolustelloo.
ajattele ny vähä kirjoitti:
noiha se narsisti itteensä puolustelloo.
>>> noiha se narsisti itteensä puolustelloo. >>>
Sinulla taitaa olla henkilökohtaista kokemusta aiheesta kun noin tarkasti tiedät?
- Valvova
Hienoa nähdä adventismin saavutukset sen lyhyen historian aikana tälläkin palstalla!
Nähtävänä ovat kultin opetuslapsien kommentit ja ajatusmaailma niin kirkkaana.
Tämä palsta on oikein ikkuna nykymuotoiseen adventismiin!
Hienoa, että palsta on olemassa!
Adventismi ja adventtikirkko polkee paikallaan tai pikemminkin luisuu alaspäin tahtomattaan.
Syy luisusta vieritettään tai yritetään vierittää luonnollisesti kultin käytännön mukaan aina jollekkin toiselle taholle. Jos ei muualle, niin itse Paaville tai kasvottomalle pahuudelle. Milloinkaan adventtikirkossa ei katsota aidosti "peiliin" ja siellä selvästi näkyvään pahuuteen ja väärämielisyyteen.- kirsinkukka
Koitappa busmanni itse katsoa ensin peiliin, ennekuin alat toisten pahuutta arvostella!
- helluntalainen *
Valvovalle!
"Hienoa, että palsta on olemassa!"
Tästä olen täysin samaa mieltä kanssasi.
Monelta ovat silmät avautuneet adventistien suhteen. Minäkin ollen tullut täysin vakuuttuneeksi että adventistit ovat todellisessa sydämen uskossa Jeesukseen Kristukseen.
Mitä taas tulee teihin adventismin vastustajiin, a n t i a d v a r e i h i n, niin teidät on havaittu syyttäjähenkisiksi uskon veljien ja sisarten halvetajiksi ja tuomitsijoiksi. kirsinkukka kirjoitti:
Koitappa busmanni itse katsoa ensin peiliin, ennekuin alat toisten pahuutta arvostella!
>>> Koitappa busmanni itse katsoa ensin peiliin, ennekuin alat toisten pahuutta arvostella! >>>
No nyt on pakko kysyä arvoisalta kirsinkukalta, että kumpi on avannut tämän ketjun?
Muistitko katsoa peiliin ennen sitä? En usko, että katsoit.- peili puuttuu busman
bushmanni kirjoitti:
>>> Koitappa busmanni itse katsoa ensin peiliin, ennekuin alat toisten pahuutta arvostella! >>>
No nyt on pakko kysyä arvoisalta kirsinkukalta, että kumpi on avannut tämän ketjun?
Muistitko katsoa peiliin ennen sitä? En usko, että katsoit.Kirsinkukka, älä liikoja vaadi busmannilta, etko tiedä ei busmannilla ole peiliä johon kurkistaisi, hän kun asuu Afriikan viidakossa.
Jos hänellä olisi peili johon voisi kurkistaa niin kyllä hän siistisi tuota ulkonäköääkin ainakin vähän kauniimmaksi. peili puuttuu busman kirjoitti:
Kirsinkukka, älä liikoja vaadi busmannilta, etko tiedä ei busmannilla ole peiliä johon kurkistaisi, hän kun asuu Afriikan viidakossa.
Jos hänellä olisi peili johon voisi kurkistaa niin kyllä hän siistisi tuota ulkonäköääkin ainakin vähän kauniimmaksi.> Kirsinkukka, älä liikoja vaadi busmannilta, etko tiedä ei busmannilla ole peiliä johon kurkistaisi, hän kun asuu Afriikan viidakossa. >>>
Hauskaa, että saimme mukaan vielä yhden rasistinkin. Pidät Afrikassa asuvia yksinkertaisina ja muutenkin vajaina. Pastorisiko tämän sinulle opetti, vai mistä moinen?
Voitko kuitenkin selventää meille, että mikä Afrikan viidakoissa elävissä ihmisissä sinua erityisesti ärsyttää?- helluntalainen*
Juu, minullahan olikin tämä tähti* eroittamassa sinun nimmimerkistäsi. Lisäksi sinähän olet kirjautunut, joten siitäkin meidät eroittaa.
Me kaikki uudestisyntyneet kristinuskovat, niin adventistit, luterilaiset kuin helluntalaisetkin olemme Kristuksessa yhtä. Me olemme siis sisaria ja veljiä Kristuksessa Jeesuksessa. - peli puuttuu busmann
bushmanni kirjoitti:
> Kirsinkukka, älä liikoja vaadi busmannilta, etko tiedä ei busmannilla ole peiliä johon kurkistaisi, hän kun asuu Afriikan viidakossa. >>>
Hauskaa, että saimme mukaan vielä yhden rasistinkin. Pidät Afrikassa asuvia yksinkertaisina ja muutenkin vajaina. Pastorisiko tämän sinulle opetti, vai mistä moinen?
Voitko kuitenkin selventää meille, että mikä Afrikan viidakoissa elävissä ihmisissä sinua erityisesti ärsyttää?Ei minua Afriikan viidakko elävissä ärsytä mikään, sinähän tuon sanoit että minua ne ärsyttää.
Ja kehtasit sanoa että pastorisiko minua on opettanut, en voi kysyä pastoriltani kun minulla ei ole sellaista, minun täytyy nämä asiat pohtia ihan yksin, kukas sinua busman opettaa siellä viidakossa taitaapa olla ihan leijona, kun niin karskisti kirjoittelet.
No katoppa peiliin jos siellä koska on peilejä ja siivoa vähän tuota naamaasi,ja laita vähän hymyä huuleen. - muistatteko?
peli puuttuu busmann kirjoitti:
Ei minua Afriikan viidakko elävissä ärsytä mikään, sinähän tuon sanoit että minua ne ärsyttää.
Ja kehtasit sanoa että pastorisiko minua on opettanut, en voi kysyä pastoriltani kun minulla ei ole sellaista, minun täytyy nämä asiat pohtia ihan yksin, kukas sinua busman opettaa siellä viidakossa taitaapa olla ihan leijona, kun niin karskisti kirjoittelet.
No katoppa peiliin jos siellä koska on peilejä ja siivoa vähän tuota naamaasi,ja laita vähän hymyä huuleen.Bushmannia itseään ainakin ärsyttää Afriikan viidakoissa elävissä ihmisissä se, kun heitä on niin helppo hömpittää kääntymään adventismiin. Sen hän on selvin sanoin ilmaissut useammankin kerran.
- kirsinkukka
bushmanni kirjoitti:
Muistitko katsoa peiliin ennen sitä? En usko, että katsoit.bushmannille! Voin katsoa peiliin, en valehdellut, enkä panetellut ketään, vaan minä puhuin täyttä asiaa kun toin sinun Timoa loukkaavan viestisi arvosteltavaksi, tuossa alla kokonaan minun asiallinen viestini:
"Näillä sivuilla kielletään menemään henkilökohtaisiin loukkauksiin ja toisen ihmisen halventamiseen! Tässä alla törkeä esimerkki bosmannin syyttäjähenkisestä lähimäisensä halveksimisesta.
- Havaittu on!
Hienoa, että sinäkin valhe "helluntalainen" näytät "karvasi".
Minä puolestani olen nähnyt yli 40-vuoden aikana hyvinkin läheltä adventismia ja sen seuraajia ja silmät ovat todellakin avautuneet.
Siinä ei tarvitse hitustakaan mielikuvitusta, että huomaa sen kaksinaamaisuuden ja tekopyhyyden, joka adventtikirkon jäsenistössä vallitsee tänäkin aikana.
Mistä lie sekin "taito" ammennettu?- tutkippa omasi..
Oletkohan sinä Havaittu on muistanut viimeaikoina tutkia omaa sydäntäsi kuinka puhdas se mahtaa olla, no tietysti se omissa silmissäsi on puhdas kuin villa, mutta mitä Jeesus sanoo veljien syyttäjistä?
- helluntalainen*
Havaittu on:le
Tuo on vain sinun mielipityeesi asiasta, mutta ei tarvitse kovinkaan monta päivää seurata tätäkään palstaa, kun näkee että ketkä täällä kirjoittaa Kristushengessä ja ketkä taas syyttäjähengessä.
NIMETTÖMÄT rekisteröitymättömät täällä törkeyksiä kirjoittavat, eivät lailliset !!!
- laillinen
Mitä Antti mahtaa tarkoittaa kirjoittamalla "lailliset". Täällä on täysin laillista kirjoittaa nimettömänä ja ilman omaa kuvaansa.
- Kantti Antola
...kyllä se olet sinä itse joka täällä keikut syyttäjän sormi ojossa ja vuoroin haukut ja vuoroin kehut adventismia ja adventisteja.
Välillä olet niin hyvää pataa timo Flinkinkin kanssa ja välillä menet henkilökohtaiseen herjaukseen.
Mitä oikein ajattelet mies?
Muista etä sinunkin tekemisesi ovat syynin alla! - ymmällään
Kantti Antola kirjoitti:
...kyllä se olet sinä itse joka täällä keikut syyttäjän sormi ojossa ja vuoroin haukut ja vuoroin kehut adventismia ja adventisteja.
Välillä olet niin hyvää pataa timo Flinkinkin kanssa ja välillä menet henkilökohtaiseen herjaukseen.
Muista etä sinunkin tekemisesi ovat syynin alla!Kuka syynää ja ketä?
Valhetohtoritko ne syynäävät? laillinen kirjoitti:
Mitä Antti mahtaa tarkoittaa kirjoittamalla "lailliset". Täällä on täysin laillista kirjoittaa nimettömänä ja ilman omaa kuvaansa.
"Laillisella" tarkoitan tietysti reksiteröitynyttä, rehellisesti kirjautunutta.
Semmoisen voi saada vastuuseen ja siksi kirjoittaa rehdisti. Nimetön voi lainailla muiden nimettömien käyttämiä nimikkeitä ja kirjoittaa ihan mitä vaan.
Rekisteröitminen on laillista, pimeydessä vaeltaminen on laitonta, ei rangaistavaa mutta sivistymätöntä ja VASTUUN PAKOILEMISTA.
anttiKantti Antola kirjoitti:
Muista etä sinunkin tekemisesi ovat syynin alla!### Välillä olet niin hyvää pataa timo Flinkinkin kanssa ja välillä menet henkilökohtaiseen herjaukseen. ###
VARMASTI (!!!) et voi osoittaa heinäkuusta 2010 lähtien YHTÄKÄÄN Timo Flinkiin kohdistuvaa herjausta, minun väsäämääni.
Minulla ei ole MITÄÄN Timoa vastaan, mutta kaiketi saan olla muutamassa asiassa hiukan toista mieltä. Eivät kaikki adventistitkaan yhdy kaikkiin Timon käsityksiin.
Antti
- esimerkkitapaus.
Tarkkana on oltava, erittäin tarkkana, sitä ei tiedä koska wallesmanni kolkuttaa ovelle.
http://www.esaimaa.fi/Online/2010/12/01/Imatran nettisolvaajat saivat sakkoja ja tuhansien eurojen korvauslaskut/2010110122416/4
Maassamme on uskonnonvapaus ja voisihan tässä tarkastaa, että toteutuuko se.
Onko täällä olevat vihapuheet tieteen nimissä laillisia!- Työlkii ellää mutt..
Siksihän täällä käydään provoilemassa omalla nimellään, että saataisiin sontaa niskaansa ja sitten korvauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4771385- 641136
- 61852
- 61825
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18767Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101736- 72714
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49681- 30677
- 62674