haluaisin saada pakaroihini ihan kunnolla kokoa. Olen tehnyt n.3kk kyykkyä ja prässiä mutta tuntuu että tulosta tulee vaan etureiteen. Onko kellään antaa vinkkejä että sais pakarat oikeasti kasvamaan?
pakaroiden kasvatus
15
830
Vastaukset
- Oitewdgkll
SJMV
Askelkyykky
Kyykky pohjasta Kannattaa tuollaisten kyykkyliikkeiden lisäksi tehdä myös ihan pakaroille suunnattuja liikkeitä. Kuntosalilta löytyy usein pakaralaitteita. Laitetta vastaavaa liikettä voi tehdä myös taljassa pakarapotkuna. Reiden loitonnus treenaa pakaroita vaikka nimi on ehkä harhaanjohtaja. Myös yllämainittu suorin jaloin maastaveto voi olla hyvä. Kyykyssäkin kannaattaa kiinnittää huomiota siihen ettei treenaa pelkästään niitä reisiä vaan esim. asentoa leventämällä voi saada enemmän vaikutusta pakaroihin. :)
- Minnuuli
Mä kävin spinningissä 2 krt vk, kävelyllä 3 krt vk 4 kk ajan ja olen saanut pakaroihin täytettä ja pyöreyttä, mies on ihan uuh :D Samalla lähti viimesetkin läskit, - 14 kg.
- Pyllypyöreäxxx
Monet ovat saaneet pakaroihin kokoa syömällä reilusti ruokaa ja ihonalaisilla injektioruiskeilla
- pakaroiden kasvatus
Maastaveto suorin jaloin.
Jalkaprässit ja kyykyt.
Reiden koukistuslaitteet (voi tehdä myös alataljalla jalkahihnoilla)
Pakaralaite http://online.fysioline.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3005
Takapotkun suorin jaloin voi tehdä myös alataljalla, kun hankkii jalkahihnat
Reiden loitontajalaite. Tai tekee taas hihnojen avulla alataljassa
Makaa mahallaan ja nostaa jalkoja vuorotellen ilmaan. Makaa kyljellään ja nostaa jalkoja sivulle ilmaan.
. - lihakseton
Hei!
Olisiko kellään antaa vinkkejä miten saisin pepustani pyöreämmän ja reisistäni lihaksikkaammat, kotona treenaten? Minulla on jumppapallo ja olohuoneessa reilusti tilaa. Sopusuhtaisuuden vuoksi olisi myös kiva saada käsiinkin lihaksia, eli joitain perusliikkeitä joilla voisi aloittaa?- elämänkokemusta on
no jo on huolenaiheet sinulla ! Uskotko todella, että sitten olet onnellinen, kun saat peppusi pyöreämmäksi ? Katso ympärillesi ja näe sydämellä tämä maailma ja arvota uudelleen elämäsi ! Ei sillä, itsekin olen elämäni aikana liikkunut paljon, voimistellut, pelannut pallopelejä sun muuta, vaan enpä tuolla asenteella. Nykytrendi vaan valitettavasti näyttää olevan , että pelkkä ulkokuori on tärkeää ja vain isotissiset, pyörepeppuiset ja hoikat pärjäävät elämässä. Ei se niin mene, joskus , toivottavasti, tulet sen huomaamaan.
- mk
Tee riittävän isoilla painoilla niin tulosta tulee mutta kun olet vuoden treenannut niin alkaa näkymään ja 3kk vasta lihakset tottuvat treenamiseen. Tee pyramiini harjoituksia eli menet vaikka 5kg välein nostat painoja tankoon ja vii´meiset sarjat noi 90% maksimista ja takaisin pieniin painoihin etttei lihakset jäykisty. Maastaveto on kanssa hyvä liike pakaroille ja jalkahauisliike.
- voi jeee:::::::::
ota apinoista mallia,niin saat sellasen peräsimen.Onks naiset oikeesti näin hömeleitä:O
- prööt...
Itse olet, kun uskot naiseksi.
- että prööt vaan
prööt... kirjoitti:
Itse olet, kun uskot naiseksi.
Niin siis kirjoittajahan on "Kuntokimma" Joten kovin montaa vaihtoehtoa ei ole :D Ellei joku mies halua itseään kimmaksi kutsua.
- Nopea.
Konsti kuntokimmalle. Laita tyyny verkkareittesi takapuolelle,näin takalistosi näyttää toosi suurelta; D
- lihakseton
Tässä ekana kiittäisin asiallisesti vastanneita ja kiittäisin neuvoista :)
Sitten sellaista asiaa että olen luonnostaan jo melkein alipainoinen ja en todellakaan halua pepustani pyöreää minkään viimeisten trendien takia. Halusin vaan kiinteyttää vartaloani omaksi iloksi ja halusin saada itsevarmuutta vartalostani kun treenin jälkeen ne vähän suuremmat vaatteetkin voisi istua. Sinä, joka kirjoitit nimimerkillä elämänkokemusta on, loukkasit minua vaikkei se ehkä ollut tarkoituksesi. Aion nyt kuitenkin ''parantaa ulkokuortani'' vaikka se ei sinusta ole näköjään hyvä asia.- jkmk_
mitäs vikaa siinä on jos haluaa lihaksilla muokata ulkonäköään? Ei se automaattisesti tarkoita sitä että on elämän realiteetit hakusessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664