Eli viestini koskee shettiksiä. Olen 155cm pitkä ja paino siinä 40kg hujakoilla. En ole varma voinko mennä enää shettiksillä. Haluaisin kovasti, mutten TODELLAKAAN ole varma saanko enää. Olen nähnyt kyllä aikuistenkin menevän shettiksillä, mutta mistäs tietäisin, vaikka aikuinen olisi 20 kiloinen!!!
Voinko siis vielä mennä?
Voinko mennä shettiksellä
8
299
Vastaukset
- DerpyThöSorbet
Shetukoiden painoraja on n.50kg, mutten pituudesta ole aivan varma. Itse olen nääs vain tällänen 142cm tappi :D Mutta painon puolesta ainakin voisit mennä shetuilla.
- äitijatytär
Oma tyttöni on noin 145 cm pitkä ja painoa saman verran kuin sinulla. Shettiksellä voi teoriassa vielä mennä, mutta alle metrin korkuisen shettiksen selässä hän näyttää jo aika hassulta :-) Ilman satulaa ratsastettaessa jalat viistää maata!
- tallifani
Voithan sä mennä ihan hyvin shettiksillä, kunhan nyt ja jalat ei osu ratsastaessa shettiksen jalkoihin tai maahan. En oo mikään shettis tietäjä, mutta otan nää asiat ihan maalaisjärjen mukaan. Oon mää ittekkin ratsastanu shettiksellä. Painan 37kg ja oon 143cm pitkä. Ihan hyvin pystyin menemään vaikka ei ollut jalustimiakaan, mutta kyllä se siinä rajoilla jo oli. (:
- shettisfani
Moi, shettiksen pituusraja on noin 150 cm ja painoraja 40-50 kg, jos kyseessä on iso shettis eli yli 100 cm säkäkorkeudeltaan. Ratsastuksenopettaja osaa määritellä sen kuka on sopivan kokoinen millekin ponille. Asiaan vaikuttaa myös ponin ikä ja kunto. Jos taas kyseessä on yksityisen omistama poni (ei ratsastuskoulun), kysy sen omistajalta sopivuuttasi ponilla ratsastukseen.
- poninomistaja02
Voinks mä mennä mun ponilla kun,mä oon 138cm ja painan 28kg poni on 100cm
- poninomistaja02
poninomistaja02 kirjoitti:
Voinks mä mennä mun ponilla kun,mä oon 138cm ja painan 28kg poni on 100cm
Vastatkaa!
- Kasiro
Mitä vastaamista siinä on? Ponihan on sinun. Ja eiköhän ylläolevat kommentit sovi sinuunkin.
- mmmmoo
shetuje pituusraja EI OLE 150 cm. Voit mennö shetulla IHAN varmasti!!! Itse olen sinua hieman pinikokoisempi painolta ja pituudelta ja hyvin voin shettiksillä mennä!! Kyse meidän välillä on muutamista senteistä ja kiloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta613131Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433077- 422427
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa952112- 311893
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271780- 481606
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841387- 391290
- 811122