eikö kukaan muka haluu seurustella eläinrakkaan ihmisen kanssa?

moi:) oon 22v nuori nainen ja omistan paljon eläimiä:) musta tuntuu et sen takia kaikki miehet ei haluu mun kanssa suhteeseen.oon jo toivoni menettäny,tuntuu et niitä hyviä miehiä ei oo olemassakaan.

58

1174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä joku pienimuotoinen eläintarha voi olla haaste...

      • eläimellinen N

        missä menee raja? onko esim. koira kaks kissaa jo eläintarha? entä jos hankkii lisäksi vielä pari lintua?


      • eläimellinen N kirjoitti:

        missä menee raja? onko esim. koira kaks kissaa jo eläintarha? entä jos hankkii lisäksi vielä pari lintua?

        Undulaatit luo eläintarha tunnelmaa kyllä aika tehokkaasti, mutta tuolla kokoonpanolla ollaan vielä terveissä rajoissa. Siihen akvaario ja jyrsijä häkki päälle, niin alkaa mietityttää.


      • eläimellinen N
        hahmotelma kirjoitti:

        Undulaatit luo eläintarha tunnelmaa kyllä aika tehokkaasti, mutta tuolla kokoonpanolla ollaan vielä terveissä rajoissa. Siihen akvaario ja jyrsijä häkki päälle, niin alkaa mietityttää.

        tekeekö eläintarhan monta eri lajia vai jos hommaisin vielä kolme kissaa lisää (olisi sitten koira 5 kissaa), tekisikö se musta jo hullun kissanaisen? entä jos kissojen määrälle ois jokin "järkevä" syy, esim. kasvattaisin rotumirrejä, oisko se sitten anteekisannettavampaa?


      • eläimellinen N kirjoitti:

        tekeekö eläintarhan monta eri lajia vai jos hommaisin vielä kolme kissaa lisää (olisi sitten koira 5 kissaa), tekisikö se musta jo hullun kissanaisen? entä jos kissojen määrälle ois jokin "järkevä" syy, esim. kasvattaisin rotumirrejä, oisko se sitten anteekisannettavampaa?

        Joo on eläinten määrälläkin merkitystä.


      • hahmotelma
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo on eläinten määrälläkin merkitystä.

        Siis yhdenkin lajin... Tottakai.


      • eläimellinen N
        hahmotelma kirjoitti:

        Joo on eläinten määrälläkin merkitystä.

        onko anteeksiantoperusteita? jos esim. oisin muuten tosi ihana?


      • eläimellinen N kirjoitti:

        onko anteeksiantoperusteita? jos esim. oisin muuten tosi ihana?

        Se auttaa. Hyvä perse antaa myös kennelin anteeksi.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Se auttaa. Hyvä perse antaa myös kennelin anteeksi.

        Onkohan mun aika nukkua.


      • eläimellinen N
        hahmotelma kirjoitti:

        Onkohan mun aika nukkua.

        on.


      • eläimellinen N kirjoitti:

        on.

        No jos näkisi vaikka unta takapuolista. Sinne siis... Kohta...

        Luonnollisesti sitä voi katsoa eläintarhan läpi jos on oikeeee ihana, vaan kyllä sitä sitten joutuisi suitsemaan haluja hankkia lisää eläimiä.


    • Mua ei ainakaan haittaa tippaakaan eläimet, kun pienen ikäni oon aina ollut nelijalkaisten karvaisten otusten kanssa tekemisissä. Mutta se että onko niitä miten paljon että missä se raja on niin... vähän riippuu mitä ne on. Maatila esim. ei haittaa mitään, jos siellä joutuu töihin.

    • ..........

      Vihaan etenkin koiria, mutta myös muut eläimet ovat ehdoton este parisuhteelle. Jotkut hamsteritkin, jotka periaatteessa ovat ihan harmittomia, haisevat helvetin pahalle.

      • ~cissi~

        Jyrsijät on vihoviimeisiä, vaikka ei koiristakaan mitään vikaa puutu.


      • =)


      • lippinen

        Persees haisee


    • näin onnnn

      No ei kait tuo naiselle vielä niin paha juttu ole. Miehenä kyllä olisit jo tuhtisti p/s-markkinoilta syrjäyttävässä kierteessä.

      Tuli tässä mieleenin sellainenkin juttu, että tiedän kaksi sinkkuna elävää naista jotka asuvat vuokralla. Toinen heistä on 19 ja toinen jo vähän päälle 30. Nuoremmalla näistä on yksi kissa ja vanhemmalla paljon kissoja ja hän on joku varsinainen kissaharrastaja. Niin että miten päin se oikein on. Karkottaako kissat naiselta miehet, vai seuraako naisen kissaharrastus siitä että ei ole löytänyt itselleen sopivaa miestä.

      • ..........

        "No ei kait tuo naiselle vielä niin paha juttu ole. Miehenä kyllä olisit jo tuhtisti p/s-markkinoilta syrjäyttävässä kierteessä."

        Miksi ihmeessä?? Eläinrakkaista miehistähän on huutava pula ja menevät kuin kuumille kiville.


    • !¤Cqvy

      Joo ei kai eläimillä niin ole väliä, jos kissat tietää missä hiukka-astia on ja koira käytetään lenkillä.. Tietysti riippuu kui koirat on koulutettu. Ite en mielelläni isoa koiraa syliin istumaan ottain tai kuuntelis haukkumista kovinkaan paljoa..

      • ~cissi~

        Miten niin ei ole väliä? Koirat ja kissat ja muut lemmikit haisee, niistä lähtee karvaa ja ne nuolee paitsi omaa persettään, myös omistajansa kättä ja jos tilaisuuden saavat, myös naamaa. Ihanan söpöt karvaturrit


      • Marianne89
        ~cissi~ kirjoitti:

        Miten niin ei ole väliä? Koirat ja kissat ja muut lemmikit haisee, niistä lähtee karvaa ja ne nuolee paitsi omaa persettään, myös omistajansa kättä ja jos tilaisuuden saavat, myös naamaa. Ihanan söpöt karvaturrit

        Ei sillä kaikille ole väliä, ihmiset pitävät niin monenlaisista asioista. Itse olen erittäin koirarakas ihminen enkä voisi kuvitella rinnalleni miestä, joka vihaa koiria koska tulen varmasti aina yhden tai kaksi koiraa omistamaan. Ja sanot vaan niille tapaamillesi naisille joiden koira haisee että pesisivät sen edes joskus, niin ei enää liikoja haise...


    • Kokemus puhuu!

      Exän kanssa elämä oli aina yhtä eläintarhaa ja se oli erittäin rasittavaa. Vähimmillään oli 5 kania ja pahimmillaan parikymmentä. Kaikki kerrostaloasunnossa. Kaikki vaatteet haisivat aina p.askalle vaikka mitä olisi tehnyt, siivoaminen oli yhtä sirkusta ja niillä uroksilla oli aina menossa joku skaba, että kuka saa kusta ruiskutettua häkistä pisimmälle.

      Lisäksi ainaisia riitoja johtuen siitä, että emännälle oli normaalia elämää, että elukoita hankitaan lisää aina kun kiva sattuu vastaa ja kaikki mietitään elukoiden ehdoilla (mm. oma tila, menot ja terveys olivat toissijaisia asioita).

      Kaikkien hänen "eläinrakkaiden" ystäviensä kämpät olivat aina vielä pahemmassa kunnossa, joten tiedän, että kyseessä oli vielä lievä tapaus, joten ei todellakaan enää ikinä harkitsekaan naista, jos on minkäänlaista eläintarhan vaaraa.

      Kaksi kissaa asunnossa on ehdoton maksimi! Mitään muita elukoita ei kanssani samaan kämppään tule!

    • gfndraed

      Jos laihduttaisit niin moni mies haluaisi seurustella kanssasi eläimistä huolimatta. :)

    • ATMaster

      Itse en ainakaan laittaisi yhtään pahitteeksi, jos tapaisi naisen jolta löytyy paljonkin joko saman lajin tai eri lajin edustavia eläimiä. Eläinrakas mies kun olen, mutta kuten hahmotelma ehtikin jo kertoa niin terveen järjen rajoissa on hyvin suositeltavaa kulkea.

    • maumauhauhau

      No mutta limppuhh,, miksi kaikkien miesten pitäisi haluta sun kanssa suhteeseen?
      Löytyy sulle vielä kaveri joka haluaa ja pystyy samanlaiseen..
      Jotkut voi olla allergisia kuten itse olen, eläimet rajoittaa menemisiä, koska niistä on otettava myös vastuu.
      Vaikka olen itse ilmoittanut näillä markkinoilla että olen allerginen, niin sitä ei
      noteerata, ei ole kysymys siitä ettenkö tykkäisi otuksista, itsellänikin on ollut.
      Ei kaikki tykkää siitäkään, kun kissat saa hyppiä pöydällä, tai terrieri tulee palleja
      nuolemaan, kun olen pukilla.
      Kyllä sinä vielä samanhenkisen kumppanin löydät, välttämättä miehet ei hyväksy sitä, että eläimet menee ihmisen edelle arvoasteikossa, eikä niin tarvitse ollakaan.
      Tsemppiä sinulle,

    • zzbwt

      Jos on vaikka viisi kissaa, niin varmasti jollain kissalla on sellainen persoonallisuushäiriö, että seksin aikana tulee raapimaan kiveksiä. Kissat on niin omituisia.

    • ....................

      Aijaa, itse olen kyllä törmännyt päinvastaiseen.

      Sinkkuna kun hain seuraa oli pari kissaa ja koira, tuntui että suurimmalle osalle ne oli vaan plussaa, tai sitten luontaisesti hakeudun ihmisten seuraan jotka pitää eläimistä. Oli niistä nimittäin plussaa haitaksi asti, yksi ehdokas nimittäin "eron" jälkeen olisi tahtonut tavata vielä lemmikkejäni koska kuulemma ikävöi niitä, eikä hänellä ollut omia kun ei halunnut yksin ottaa vastuulleen.

      Nykyään on sitten vielä jyrsijöitä. Mutta ne onkin avokin kanssa yhdessä hankittu.

      Tietty tuo eläintarha riippuu ihan mitä tarkoitat.. Jos sinulla on aivan kaikkea mahdollista ja toimit vaikkapa kasvattajana yms. niin se voi jonkun miehen säikäyttää hyvin pois. Mutta jos on pari karvaturria, niin uskoisin että se on eri asia.

    • bvcdgff

      Aloittajan kuva on otettu alastonsuomi.comista.. :D oik. alareunassa näkyy logo

    • ...

      Pitää itse "tyytyä" vain hyvään eli etsiä oikeaa kantta vakkaansa. Tuskin pitäisit eläimiä vieroksuvasta miehestä muutenkaan, löytyy sitä hattumaisuutta näet laajemmaltikin. En ymmärrä, miksi kukaan nyyhkisi rasittavan päsmärin perään.

    • vcxvcxcvcx

      Onhan tuo eläinten hamstraaminen aika sairasta ja tekee elämästä vaikeaa. Itse en haluaisi naista, joka haluaa elää eläintarhan keskellä. Yhdestä koirasta tai kissasta ei ole haittaa jos eläimen omistaminen ei ole pakko. Eli kun lemmikki kuolee, ei tarvitse olla heti uutta ostamassa. Parempi luonnollisesti ilman.

    • mulla täl hetkel kääpiöhamsteri,kaks kissaa,neljä rottaa ja kaks marsua:) lisää hankin sitte jos joku mun eläimistä kuolee.todennäkösesti toi kääpiöhamsteri ku on jo 1,5v:/

      • Toivottelen

        kaikkea hyvää koko poppoolle, terveyttä ja mukavia eläinlääkäreitä!


      • shgfbs

        linkki alastonsuomeen kiitos!


    • Rottweil

      Itse tykkään matkustella ja eläintarha sitoo liiaksi kotiin.

    • eläinrakkaissa ei sinällään oo mitään vikaa, aina parempia mitä ne jotka heittelee elukoita parvekkeilta tai tappaa raivonpuuskissaan ilman mitään syytä, mutta jos joku jotain eläintarhaa pitää niin tulee mieleen että oiskohan jo vähä liikaa enkä sellaiseen sirkukseen lähtis maksustakaan mukaan. itelleniki on siunaantunu ihan vahingossa yks ainut kissa, toisen oisin kaveriksi ottanu mutta se ei tullu toimeen sen kans, ja siinäki on jo ihan tarpeeksi ns. vastuuta mutta enpä oo poiskaan ajatellu enää antaa koska on jo leikattukki ja muuten hoidettu.. ja jos joskus vielä tuun kunnolla seurusteleen niin se mies saa luvan tykätä siitä tai itkeä ja tykätä.

      on niitä hyviä miehiä olemassa, ne ei ehkä vaan välitä pitää niin ääntä itestään :)

      • "...mutta jos joku jotain eläintarhaa pitää niin tulee mieleen että oiskohan jo vähä liikaa enkä sellaiseen sirkukseen lähtis maksustakaan mukaan."

        no navetat toki asia erikseen kissoineen ja koirineen, lehmätkihän on kivoja :D mutta niinku justiin nää kaikki tyyliin kymmenen eri elukkaa saman katon alla, vähemmästäki alkais pinna lyhetä.


    • doubt00

      Kuule limppu, veikkaan ettei eläinrakkaudellasi ole mitään tekemistä sen kanssa ettet miestä saa.. Taitaa mennä eläimet oman ulkonäöstä huolehtimisen edelle...

    • könsikäs87

      Mua ei eläimet haittaa. Muutamat asiat alkoi häiritsemään, kun vilkaisin aiempia keskustelujas ja mulle selvis, että asut 22-vuotiaana vanhempies taloudessa, et käy töissä, et edes haluais töitä koska vanhempas antaa sulle rahaa........
      Pelkäisin että itse työssäkäyvänä joutuisin elättämään sut ja eläimes, kuten vanhempas nyt tekee.

    • mul on 17 tuhat euroo pankkitilil ja käytän ne miten haluun:D ja köyhät ne töis käy:D

    • muahahahahhaaaa

      Tjoohohoooooooo :DD varmaan on 17tonnii pankkitilillä, jos kerran asut porukoides luona ja saat vielä niiltä rahaa. Jos sulla nyt tollaset rahat on niin voit varmaa maksella ne velkasikin pois, mitä sulla kuului olevan ;DD
      Nää sun juttus on kyllä niin toisesta maailmasta, että mahdatkohan olla joku trolli....

      • 344343434343

        No mahtaakohan olla trolli. Miksi ottaisi oman kuvansa alastonsuomi.com:sta jos se olisi myös omalla koneella. Ilmeisesti joku ottanut naisen kuvan em. sivustolta ja käyttää sitä mukamas omanaan.


      • :)
        344343434343 kirjoitti:

        No mahtaakohan olla trolli. Miksi ottaisi oman kuvansa alastonsuomi.com:sta jos se olisi myös omalla koneella. Ilmeisesti joku ottanut naisen kuvan em. sivustolta ja käyttää sitä mukamas omanaan.

        Tämän ilmoituksen perusteella epäilisin kyllä ettei käyttäjä ole trolli:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10269503
        Miksi käyttää muuten omia tietojaan, mutta esiintyä jonkun toisen naamalla? Ehkäpä hän vain haluaa mainostaa olevansa myös alastonsuomi.com:ssa.
        Tosin, tässä tapauksessa kaikki on varmaan mahdollista, joten eipä tuo kuvankaan "pölliminen" jostain muualta aivan mahdotonta taida olla.


      • vcvxcxcvvv
        :) kirjoitti:

        Tämän ilmoituksen perusteella epäilisin kyllä ettei käyttäjä ole trolli:
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10269503
        Miksi käyttää muuten omia tietojaan, mutta esiintyä jonkun toisen naamalla? Ehkäpä hän vain haluaa mainostaa olevansa myös alastonsuomi.com:ssa.
        Tosin, tässä tapauksessa kaikki on varmaan mahdollista, joten eipä tuo kuvankaan "pölliminen" jostain muualta aivan mahdotonta taida olla.

        Voit kyllä olla oikeassakin. Näyttää kuvassa yhtä tyhmältä kuin viestiensä perusteella vaikuttaa.


    • awwwss

      Vois soittaa Lind....limpulle :)

    • HardTalk

      Oletko sitten käytetty vai käyttämätön? Monenko miehen?

    • yksisiipinen enkeli

      Veikkaan, että käytät eläimiäsi tekosyynä siihen, ettei kukaan halua seurustella kanssasi.
      Syyt, jotka saavat minut tähän johtopäätökseen:
      - Eläimiä hamstraavat ihmiset haisevat itsekin eläimille, etenkin sellaiset, jotka eivät osaa sitten kunnolla niistä huolehtia. (Kävin läpi viestejäsi, aika vastuuton lemmikinomistaja olet)
      - Lemmikit korvaavat tiettyyn pisteeseen ihmisseuran, olet varmaan yksinäinen ja sen takia sinulla on niin paljon eläimiä.
      - Asut vanhempiesi nurkissa
      - Kuvasi perusteella, et ole kovin hyvännäköinen, olet ylipainoinen ja näytät ikäistäsi vanhemmalta (Btw, alastonsuomi, wtf? :D)
      - Kirjoitusasusi kertoo sen, ettet vaikuta järin älykkäältäkään, liekö olet kouluttautunutkaan miksikään?

      Pari noista kohdista voidaan antaa anteeksi, mutta tuossa on jo liikaa.. Kuvittele, että jopa minä, ollenkaan sinua tuntematta sain sinusta tuollaisen käsityksen. Suosittelen nyt, että korjaisit tuosta ylläolevasta listasta vaikka yhden asian kerrallaan, niin sitten sinulla olisi jopa mahdollisuuksia löytää joku.

      Ja vastaan vielä tuohon otsikkoon: Totta kai jotkut haluavat seurustella eläinrakkaan ihmisen kanssa, minäkin voisin ja olen itsekin sellainen. Tuolla nurkassa se piski itsellänikin pälyilee. Usein on vaan niin, että liika on liikaa ja eläinten hamstraajat eivät sitä ymmärrä. Todellista rakkautta on osata päästää irti.. Ei millään voi huolehtia kokonaisesta eläintarhasta ilman, että sen hoito näkyisi negatiivisena päällepäin..

      Totuus sattuu..

      • Houkutteleeko?

        Vaikuttaaks nää vastaajat susta mielenkiintoisilta tapauksilta? Tutustu vain itseesi yhä paremmin, niin tiedät valita sopivan ja hyvän. Nuoret nyt koettaa kelvata hinnalla millä hyvänsä ns. enemmistölle, ja ei kai niistä ihmissuhteistakaan tule sitten niin henkilökohtaisia vaan ollaan tässä vain mutta vois tässä olla joku toinenkin.


    • Jonne sydän es

      Oletko lumppu?

    • Juupajuu............

      Pistipä vanha ketju silmään. Olkoon sitten vaikka kuinka vanha, niin kommentoin silti. Mulla on sen verran eläimiä, että moni voisi kutsua kotiani eläintarhaksi. Silti se ei todellakaan ole estänyt löytämästä seurustelukumppania. Olen löytänyt itselleni sopivan kumppanin, joka on eläinrakas, enkä muunlaisen kanssa voisi seurustellakkaan.

    • ship shop

      Eläimet karsii pois ainakin allergiset. Itse tykkään eläimistä, mutta allergia on sen verran paha, että korkeintaan joku hamsteri menettelee, kun sen häkki on eri huoneessa kuin oma makuuhuone, mutta koirat ja kissat on pois laskuista.

      Esimerkiksi akvaario on hauska, mutta sen sijaan yksikin rotta olisi ehdoton turn-off. Samoin kaikenlaiset matelijat ja nilviäiset saavat selkäpiini karmimaan. Turn-off olisi myös taistelukoirat kuten pitbul.

      Minä haluaisin muitakin harrastuksia kuin eläimet. Jos koti alkaa muistuttaa eläintarhaa, niin se tarkoittaa sitä, että minnekään viikonloppureissuihin ei voi lähteä ja vieraitakin voi olla vaikea saada tulemaan kylään. Samoin rahaa ja aikaa niihin menee sen verran paljon, että ei välttämättä oikein ole mahdollisuuttakaan hararstella muuta. Siksi siis seurustelukumppanin eläinharrastuksesta tulee helposti myös oma harrastus halusipa sitä sitten tai ei.

      Allergiani vuoksi eläimet on ehdoton ei. Joku maatila on sitten eri asia, kun eläimet olisivat niille varatussa tallissa/navetassa tms. Tosin siinäkin tapauksessa allergiani saattaisi olla este.

    • tosion90

      --oon 22v nuori nainen ja omistan paljon eläimiä:---
      Siinähän se "omistan paljon eläimiä" kissoja koiria vai mitä elukoita?

      Sulle on eläimet tärkeämpiä kuin mikään muu niitä sä kuitenkin palvot enemmän kuin miestä, kukaan mies ei halua kissanpaskan ja kusen hajuisessa kämpässä käydä eikä olla joku olio elukoitten alapuolella.

      Itse kierrän kaukaa nämä "elänrakkaat" mimmit.

    • rumilus.

      Oot vaan liian ruma ettei kukaan halua olla sun kanssa. Eläimet on vain tekosyy. itse olen kans ruma mies jolla ei edes ole eläimiä mut naiset ei halua mitään mun kanssa.

    • TaaviTenori

      En kestä olentoja, jotka seuraavat maanisesti perässä. Esim. Kissa on ok, mutta koirallinen nainen on jo huono kauppa.

      • koiria on monia

        Minäkään en pidä olennoista jotka seuraavat maanisesti perässä. Minulla onkin kaksi itsenäisen luonteista koiraa, lähtevät kyllä seuraksi lenkille ja harrastuksiin mielellään mutta kotona sisällä vetäytyvät mieluiten omiin oloihinsa. ;)


    • mies vm86 _-

      Riippuu. Mua ei eläimet haittaa koska eläimet ovat mulle tärkeitä. Mutta sitten käytännössä alan miettimään että mikälie sekopää nainen on jos on hommannut yli kaksi koiraa tai kissaa. Pääsääntöisesti 2 aikaa vievää lemmikkiä on aika maximi. Varsinkin jos kerrostaloon hommaa 3 koiraa niin en ymmärrä. Jotain terraarioeläimiä voi sitten olla useampikin. Mutta lähinnä mietin että miten työssäkäyvällä ihmisille voi olla aikaa ja rahaa moneen isoon lemmikkiin, kuten vaikkapa juuri koiriin.

    • Tart san

      Oks sulla krokotiileja? Entäs hämähäkkejä ja sit joku viidakon lintu mikä pitää helvetinmoista meteliä öisin? Mää olisin ihan myyty tämmösestä valikoimasta.

    • Ei oo krokotiilejä,hämähäkkejä,eikä lintua.täl hetkellä on yks talvikko,yks syyrialainen hamsteri,kolme gerbiiliä,kaks koiraa ja kissa

    • 9+2

      Itellä ainakin silmät vuotaa kuiviin kissatalouksissa, koska olen pahasti allerginen. Korkeintaan 2 tuntia pystyn olemaan kylässä, mikäli henkilö omistaa kissan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe