Karpin keittokirja

kyhätyn oloinen teos

Katselin joululahjaostoksilla erästä tuollaista kirjaa ja kyllä oli niin halvan näköinen, että hyllyyn jäi. Sivut oli kuin kopiokoneella otetut ja kuvat huonolaatuisia. Myös paljon valkoisia sivuja vilahteli selatessa. Tuon saamisesta ei ainakaan ilahdu.

Laitoin muuten tämän saman kommentin karppajien sivulle niin eivät julkaisseet, koska he ovat fanaattisuudessaan ainoita oikeassa olevia ja se kirjahan ON hieno ja kalliin näköinen jos vaan syö oikein. Mitään negatiivista kommenttia ei hyväksytä kun he vaan ovat oikeassa.

2

535

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HJidam

No eiköhän mikä tahansa dieettikirja jää järkevältä ihmiseltä hyllyyn silloin, kun ollaan lahjaostoksilla. Kuka sellaisesta ilahtuisi vaikka olisi kultaiset sivut? Itse en ainakaan naiselle uskaltaisi ostaa jotain "syö oikein" -opasta :D ellei kyseessä olisi selkeästi huumoripläjäys. Saattaisi muuten aiheuttaa pientä kulmiennostatusta. Itse ostin kirpputorilta ja kotimatkalla jo oli hintansa väärti kun luki historiaa.

Kirjan sisältö on hyvää ja monipuolista. Kirja sopii tosi hyvin aloittevalle karppaajalle. Lähestymistapa on kivasti arjenläheinen, mutta kirjasta löytyy myös erikoisempia reseptejä, joita ei ole tullut ajatelleeksi.

Aika karkea tuo ulkokuori on. Tottakai kiiltävä paperi sopisi paremmin ruokakirjalle, mutta yllätys yllätys, kirja ei tuolloin tuottaisi voittoa. Kuvat on ihan hyviä mutta pientä hilpeyttä aiheutti se, että parin jälkiruoan kohdalle oli eksynyt kanaruoan kuva :D. Varmaan korjataan toiseen painokseen sikäli kun sellaista edes koskaan julkaistaan..

• edellinen

Lahjan saaja itse pyysi jotain karppikirjaa. Hänellä ei ole paino-ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe