Katselin joululahjaostoksilla erästä tuollaista kirjaa ja kyllä oli niin halvan näköinen, että hyllyyn jäi. Sivut oli kuin kopiokoneella otetut ja kuvat huonolaatuisia. Myös paljon valkoisia sivuja vilahteli selatessa. Tuon saamisesta ei ainakaan ilahdu.
Laitoin muuten tämän saman kommentin karppajien sivulle niin eivät julkaisseet, koska he ovat fanaattisuudessaan ainoita oikeassa olevia ja se kirjahan ON hieno ja kalliin näköinen jos vaan syö oikein. Mitään negatiivista kommenttia ei hyväksytä kun he vaan ovat oikeassa.
Karpin keittokirja
2
450
Vastaukset
- HJidam
No eiköhän mikä tahansa dieettikirja jää järkevältä ihmiseltä hyllyyn silloin, kun ollaan lahjaostoksilla. Kuka sellaisesta ilahtuisi vaikka olisi kultaiset sivut? Itse en ainakaan naiselle uskaltaisi ostaa jotain "syö oikein" -opasta :D ellei kyseessä olisi selkeästi huumoripläjäys. Saattaisi muuten aiheuttaa pientä kulmiennostatusta. Itse ostin kirpputorilta ja kotimatkalla jo oli hintansa väärti kun luki historiaa.
Kirjan sisältö on hyvää ja monipuolista. Kirja sopii tosi hyvin aloittevalle karppaajalle. Lähestymistapa on kivasti arjenläheinen, mutta kirjasta löytyy myös erikoisempia reseptejä, joita ei ole tullut ajatelleeksi.
Aika karkea tuo ulkokuori on. Tottakai kiiltävä paperi sopisi paremmin ruokakirjalle, mutta yllätys yllätys, kirja ei tuolloin tuottaisi voittoa. Kuvat on ihan hyviä mutta pientä hilpeyttä aiheutti se, että parin jälkiruoan kohdalle oli eksynyt kanaruoan kuva :D. Varmaan korjataan toiseen painokseen sikäli kun sellaista edes koskaan julkaistaan.. - edellinen
Lahjan saaja itse pyysi jotain karppikirjaa. Hänellä ei ole paino-ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512264Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251068Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82982Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54883- 68873
Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me126853Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10783vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22763Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49759