Katselin joululahjaostoksilla erästä tuollaista kirjaa ja kyllä oli niin halvan näköinen, että hyllyyn jäi. Sivut oli kuin kopiokoneella otetut ja kuvat huonolaatuisia. Myös paljon valkoisia sivuja vilahteli selatessa. Tuon saamisesta ei ainakaan ilahdu.
Laitoin muuten tämän saman kommentin karppajien sivulle niin eivät julkaisseet, koska he ovat fanaattisuudessaan ainoita oikeassa olevia ja se kirjahan ON hieno ja kalliin näköinen jos vaan syö oikein. Mitään negatiivista kommenttia ei hyväksytä kun he vaan ovat oikeassa.
Karpin keittokirja
2
391
Vastaukset
- HJidam
No eiköhän mikä tahansa dieettikirja jää järkevältä ihmiseltä hyllyyn silloin, kun ollaan lahjaostoksilla. Kuka sellaisesta ilahtuisi vaikka olisi kultaiset sivut? Itse en ainakaan naiselle uskaltaisi ostaa jotain "syö oikein" -opasta :D ellei kyseessä olisi selkeästi huumoripläjäys. Saattaisi muuten aiheuttaa pientä kulmiennostatusta. Itse ostin kirpputorilta ja kotimatkalla jo oli hintansa väärti kun luki historiaa.
Kirjan sisältö on hyvää ja monipuolista. Kirja sopii tosi hyvin aloittevalle karppaajalle. Lähestymistapa on kivasti arjenläheinen, mutta kirjasta löytyy myös erikoisempia reseptejä, joita ei ole tullut ajatelleeksi.
Aika karkea tuo ulkokuori on. Tottakai kiiltävä paperi sopisi paremmin ruokakirjalle, mutta yllätys yllätys, kirja ei tuolloin tuottaisi voittoa. Kuvat on ihan hyviä mutta pientä hilpeyttä aiheutti se, että parin jälkiruoan kohdalle oli eksynyt kanaruoan kuva :D. Varmaan korjataan toiseen painokseen sikäli kun sellaista edes koskaan julkaistaan.. - edellinen
Lahjan saaja itse pyysi jotain karppikirjaa. Hänellä ei ole paino-ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399