Katselin joululahjaostoksilla erästä tuollaista kirjaa ja kyllä oli niin halvan näköinen, että hyllyyn jäi. Sivut oli kuin kopiokoneella otetut ja kuvat huonolaatuisia. Myös paljon valkoisia sivuja vilahteli selatessa. Tuon saamisesta ei ainakaan ilahdu.
Laitoin muuten tämän saman kommentin karppajien sivulle niin eivät julkaisseet, koska he ovat fanaattisuudessaan ainoita oikeassa olevia ja se kirjahan ON hieno ja kalliin näköinen jos vaan syö oikein. Mitään negatiivista kommenttia ei hyväksytä kun he vaan ovat oikeassa.
Karpin keittokirja
2
537
Vastaukset 2
- HJidam
No eiköhän mikä tahansa dieettikirja jää järkevältä ihmiseltä hyllyyn silloin, kun ollaan lahjaostoksilla. Kuka sellaisesta ilahtuisi vaikka olisi kultaiset sivut? Itse en ainakaan naiselle uskaltaisi ostaa jotain "syö oikein" -opasta :D ellei kyseessä olisi selkeästi huumoripläjäys. Saattaisi muuten aiheuttaa pientä kulmiennostatusta. Itse ostin kirpputorilta ja kotimatkalla jo oli hintansa väärti kun luki historiaa.
Kirjan sisältö on hyvää ja monipuolista. Kirja sopii tosi hyvin aloittevalle karppaajalle. Lähestymistapa on kivasti arjenläheinen, mutta kirjasta löytyy myös erikoisempia reseptejä, joita ei ole tullut ajatelleeksi.
Aika karkea tuo ulkokuori on. Tottakai kiiltävä paperi sopisi paremmin ruokakirjalle, mutta yllätys yllätys, kirja ei tuolloin tuottaisi voittoa. Kuvat on ihan hyviä mutta pientä hilpeyttä aiheutti se, että parin jälkiruoan kohdalle oli eksynyt kanaruoan kuva :D. Varmaan korjataan toiseen painokseen sikäli kun sellaista edes koskaan julkaistaan.. - edellinen
Lahjan saaja itse pyysi jotain karppikirjaa. Hänellä ei ole paino-ongelmia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601059
- 981034
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21882Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60820- 135812
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124805Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25689- 53678
- 45666
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14625Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142582- 46578
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi11529- 48527