Karpin keittokirja

kyhätyn oloinen teos

Katselin joululahjaostoksilla erästä tuollaista kirjaa ja kyllä oli niin halvan näköinen, että hyllyyn jäi. Sivut oli kuin kopiokoneella otetut ja kuvat huonolaatuisia. Myös paljon valkoisia sivuja vilahteli selatessa. Tuon saamisesta ei ainakaan ilahdu.

Laitoin muuten tämän saman kommentin karppajien sivulle niin eivät julkaisseet, koska he ovat fanaattisuudessaan ainoita oikeassa olevia ja se kirjahan ON hieno ja kalliin näköinen jos vaan syö oikein. Mitään negatiivista kommenttia ei hyväksytä kun he vaan ovat oikeassa.

2

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HJidam

      No eiköhän mikä tahansa dieettikirja jää järkevältä ihmiseltä hyllyyn silloin, kun ollaan lahjaostoksilla. Kuka sellaisesta ilahtuisi vaikka olisi kultaiset sivut? Itse en ainakaan naiselle uskaltaisi ostaa jotain "syö oikein" -opasta :D ellei kyseessä olisi selkeästi huumoripläjäys. Saattaisi muuten aiheuttaa pientä kulmiennostatusta. Itse ostin kirpputorilta ja kotimatkalla jo oli hintansa väärti kun luki historiaa.

      Kirjan sisältö on hyvää ja monipuolista. Kirja sopii tosi hyvin aloittevalle karppaajalle. Lähestymistapa on kivasti arjenläheinen, mutta kirjasta löytyy myös erikoisempia reseptejä, joita ei ole tullut ajatelleeksi.

      Aika karkea tuo ulkokuori on. Tottakai kiiltävä paperi sopisi paremmin ruokakirjalle, mutta yllätys yllätys, kirja ei tuolloin tuottaisi voittoa. Kuvat on ihan hyviä mutta pientä hilpeyttä aiheutti se, että parin jälkiruoan kohdalle oli eksynyt kanaruoan kuva :D. Varmaan korjataan toiseen painokseen sikäli kun sellaista edes koskaan julkaistaan..

    • edellinen

      Lahjan saaja itse pyysi jotain karppikirjaa. Hänellä ei ole paino-ongelmia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe