Kaunisnainenkaan ei välttämättä ole autuus

Herrasmies54

itse tutustuin erääseen naiseen jokunen kuukausi sitten ja hän vaikutti ihanalta, ymmärtäväiseltä ja hellältä. lähetteli minulle useita ihania viestejä päivässä ym...kivaa yhteydenpitoa...tutustuin häneen tarkemmin, kävin hänen luonaan...lainasin rahaa koska luotin häneen, ja kun hänellä silloin oli sanojensa mukaan huono taloudellinen tilanne.
Noh...ja sitten kävi tällä tavalla...nainen ei maksanut minulle rahoja takaisin, eikä sen koommin kun lainasin hänelle ison summan rahaa niin hänestä ei ole kuulunut yhtään mitään.
joten jos törmäätte tähän hurmaavaan ja hyväsanaiseen Jyväskyläläiseen naiseen hän on pitkähiuksinen ja isorintainen, niin muistakaa kuin kylmästi minulle kävi ja älkää te vaan langetko hänen ansaan, varmasti on vedättänyt muitakin miehiä täällä en epäile yhtään, mutta toivon että hän ottaa opikseen siitä opetuksesta jonka hänelle tulen antamaan. ja toivon todella että olen esimerkkinä muille miehille tässä asiassa, uskon kyllä että täältä löytyy hyviäkin naisia mutta itse en enää ikinä etsi täältä yhtään ketään enkä mitään!

14

1025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paperianainen

      Hei, ikävä juttu.Hyvä kun varoitat. Pisteet siitä sulle, että vaikka kerroit tästä tapauksesta et selkeästi alentunut mouhaamiseen ja puhumaan rumasti (kaikista) naisista. Siis siihen, mitä monet kirjoittelijat täällä harrastaa paljon ja vähemmästäkin syystä. Toivottavasti saat asian järjestykseen.

    • Saman kokenut

      Joko sait rahasi vai jäikö saamatta??

    • nainen 53v

      Olipa tilanne uudella tuttavuudella mikä tahansa, niin en kuitenkaan ymmärrä mikä saa lainaamaan rahaa lähes tuntemattomalle.
      Liika kiltteys??
      Minusta olisi häpeällistä pyytää uudelta tuttavuudelta lainaksi edes euroa.
      Jotenkin kuulostaa röyhkeältä.

    • Simpleminds

      Maailman vanhin källi, on se vaan kumma kuinka jotkut elävät maailmassa katselematta ympärilleen.

      Älä huoli, kaikki muut kyllä tietää ettei rahaa lainata puolitutulle kauniille naiselle, vaikka mitä lörpöttelisi ja lupaisi millaista vaakamamboa.

      Ja jos siillä vaakamambolla on kova hinta, sitä kutsutaan prostituutioksi, kuulemma maailman vanhin ammatti.

    • titaniooooo

      Tällainen nainen osaa kyl toimia lipevästi ja olla uskottava. Lopuksi kun muu ei enää onnistu, alkaa kiristämään. Moni on mennyt "ansaan", eikä tyhmyyttään.

      • fghjklhy

        Aina jos menee tuollaiseen ansaan, on tyhmä, mitä höpiset?

        Moni on mennyt "ansaan", eikä tyhmyyttään.


    • tyhmäjussit

      Kyllä se on tyhmää. Kenellekään vieraalle ei lainata rahaa ja se on periaate. Ihminen pitää tuntea kunnolla ensin ja siihen EI riitä muutama kuukausi. Mikä ihme ihmisiä vaivaa?

      Jos se noin helppoa on, niin ei ihme, että näitä rahanahneita liikkuu näillä markkinoilla. Ihan saa syyttää omaa tyhmyyttään, kun menee rahaa antamaan puolituntemattomalle ihmiselle.

    • PelkistettyTotuus

      Netti pursuu samanlaisia tarinoita, milloin naisten ja milloin miseten, ollessa uhreina.
      En ymmärrä kuinka ihmiset vieläkin lankeavat sellaisiin. Aloittajalle sanoisin ettei se ole muiden sivustolla olevien naisten vika, jos annat kauniin ulkokuoren ja puheen, lypsää rahasi.
      Muuten kyllä treffi profiilit perustuvat pitkälti, illuusioon ja harhaan ja sitä siellä tunnutaan haettavan.

    • gjhjhjkjk

      saitko rahaa vastaan mitään palveluita kuten suihinottoa, b rappua tai muuta arvokasta

      • Herrasmies.54

        en saanut muuta kuin kutitusta variksen sulalla varpaisiin, tykkään siitä.


    • LuxUstakin

      Puolin & toisin samat keinovalikoimat , ikävää vain että mies on useammin se joka sortuu vaalean pitkähiuksisen eronneen lypsettäväksi . Oletteko huomanneet että eronneet ovat profiileissaan parasta seuraa , uskollisinta ym, ym . Joten ihmetyttää minkäsotin mulkku on heistä luopunut .

    • Torille

      Jyväskylä mainittu

    • sainpillua

      etten kanssa saman naisen luona ollut, tarjosi vklp hyvät safkat ja viinit, kertoi saaneensa velkoja takaisin ja oli rahaa, painoin isotissiä monesta eri asennosta, myös takaapäin, munaa ei purrut oikeen hyvin joten siinä suhteessa ei ollut häävi, kaunis kyllä oli ja pillunkarvat sellaset vaaleat, tunnistatko nyt hänet?
      kyseli rahaa lainaan ja kerroin antavani heti viiikolla kun tilini tulee, no siinä kävi vanhanaikainen ja minä tulin korahdellen ensin ja joku este tuli viikolla etten ehtinyt lainaamaan mitään.

    • Huorintekijät eivät peri taivasten valtakuntaa

      Iankaikkiseen autuuteen pääsevät vain ne jotka tekevät parannuksen ja ottavat uskossa vastaan Jeesuksen Herrakseen ja Vapahtajakseen ja seuraavat Häntä loppuun asti Pyhässä Hengessä ja totuudessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe