Voiko pakaste- ja säilykemaissia grillata???? Onko yhtä hyvää kuin tuore maissi?
Maissista
8
2447
Vastaukset
- Sakke
Kyllä onnistuu, tee vaikka folionyyttejä.
Ensin tippa öljyä foliolle, sitten pakastemaissia keko. Tähän päälle ruokalusikallinen vaikka ruohosipuli Creme Bonjouria, kasataan nyytiksi ja grilliin paistumaan! - maissisti
tuoreesta tulee parempi tietysti mutta vaivaa on enemmän. kannattaa keittää hetki ennen grillaamista.
- pystyy
Pakastemaissista tulee ihan yhtä hyvää kuin tuoreestakin, vähemmällä rahalla tosin;)
Itse annan pakastemaissin sulaa ensin ja pistän ritilälle tirisemään, sivelen hitusen sulaa voita välillä kylkeen ja hyvää tulee.- kokki
itse grillaan säilykemaisseja, koska ne ovat pehmeimpiä ja kypsyvät nopeammin kun tuoreet maissit.
Sitten voitelen ne voilla ja ripottelen sitruunapippuria päälle.... nam kun tulee hyvää =D - joo...
kokki kirjoitti:
itse grillaan säilykemaisseja, koska ne ovat pehmeimpiä ja kypsyvät nopeammin kun tuoreet maissit.
Sitten voitelen ne voilla ja ripottelen sitruunapippuria päälle.... nam kun tulee hyvää =DSäilykeversiota en ole kokeillutkaan, kun olen luullut niiden olevan enemmänkin "luttanoita"
Pitänee tänään ostaa säilyketähkiä ja pari pakastettua ja tehdä makutesti. - maissisti
joo... kirjoitti:
Säilykeversiota en ole kokeillutkaan, kun olen luullut niiden olevan enemmänkin "luttanoita"
Pitänee tänään ostaa säilyketähkiä ja pari pakastettua ja tehdä makutesti.Mietin oikeaa sanaa kuvaamaan tuota säilykemaissin ominaisuutta mutta luttana on oikein hyvä lanseeraus! Tästä pääsee eroon kun malttaa grillata sitä niin että luttanuus muuttuu hieman rapeahkoksi ja sellainen makeahko pakkauskaasun maku häviää. Voitelen muuten maissin ensin oliiviöljyllä ja vasta lopuksi esim valkosipulivoilla niin ei kärytä niin paljon grillauksen aikana ja valkkarit ei pala mustaksi korpuksi.
- tiiiiia
joo mäkin olen kokeillut noita säilykkeitä.
pitääkö tuoretta maissia grillatessA se jotenskin keittää tai muuten esikypsentää???
tajoiluvinkkejä?- grillaaja
ei tarvi, laitat vaan grilliin ja pyörittelet niitä siellä, jotta kypsyisivät joka puolelta. Sitten kun olet paistanut ne niin kannattaa sipaista niihin vähän voita tai vastaavaa ja ripotella sitruunapippuria päälle =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754861
- 494793
- 753564
- 502828
- 602531
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274