Vastatkaapa nyt miehet rehellisesti; jos naisella on useampi yliopistotutkinto, niin onko se teistä turn-on vai turn-off? Itse ole huomannut että monille miehille jälkimmäinen...Onko nyt niin että jokaisen suoritetun tutkinnon myötä naisen arvo sinkkumarkkinoilla laskee? Onko merkitystä sillä minkä alan tutkinnot on kyseessä?
Tutkinto alentaa naisen markkina-arvoa?
46
240
Vastaukset
- 15+18=33
Itselläni on kaksi ns. kovan alan korkeakoulututkintoa enkä kyllä usko siihen että jos naiselta löytyy tutkinto tai parikin niin se hänen "arvoaan" minun silmissäni yhtään vähentää.
Se pelkän tutkinnon tuijottelu on kuitenkin ihan turhaa. Enemmän sillä on merkitystä millainen nainen on luonteeltaan ja millaisissa töissä hän on. Jokin tutkijana toimiva "outo" nainen on kyllä vähän turn-off minulle, sillä en ole itsekään mikään tutkija luonne. - vastausssss
Sitä mukaa kun nainen entistä enemmän halveksuu tavallisia, vähemmän kouluttautuneita ja vähemmän tienaavia miehiä, niin totta kai myös naisen mahdollisuudet sinkkumarkkinoilla laskevat. Vaikka sinä kiipisit jatkuvasti työelämässä ja tehtailisit uusia tutkintoja, niin sinkkumarkkinoille ei tule lisää miehiä, jotka ovat samanlaisia kiipijöitä kuin sinä.
Onhan sinulla tietysti yksi vaihtoehto. Lopettaa halveksumasta vähemmän kouluttautuneita ja vähemmän tienaavia miehiä. En kylläkään usko, että pystyt siihen.- harmi..
tosi ikävän sävyinen vastaus.
- vastausssss
harmi.. kirjoitti:
tosi ikävän sävyinen vastaus.
Realismi on usein ikävän sävyistä.
- Kumpaakohan oli
vastausssss kirjoitti:
Realismi on usein ikävän sävyistä.
On realismia ja AT-realismia.
- Mieleisellä alalla
Kumpaakohan oli kirjoitti:
On realismia ja AT-realismia.
On keskustelijoita ja idiootteja. Kumpaakohan oli?
- Epämieluisella jalal
Mieleisellä alalla kirjoitti:
On keskustelijoita ja idiootteja. Kumpaakohan oli?
Katkeruus ja hyökkäävyys ei kaunista, eikä valmista kohti totuutta, vaikka kuinka niin uskottelisit.
- Mieleisellä alalla
Epämieluisella jalal kirjoitti:
Katkeruus ja hyökkäävyys ei kaunista, eikä valmista kohti totuutta, vaikka kuinka niin uskottelisit.
Joo, olet "loisto" keskustelija näköjään. Se on moro, idiootti.
- Autonkorjaajako?
Joo, olet "loisto" keskustelija näköjään. Se on moro, idiootti.
Ei se elämä siitä kiukuttelulla parane.
Annat kyllä muutenkin aika heikon kuvan alemman tason koulutuksen omaavista miehistä. Kyllä se sivistys auttaisi sinuakin. - Mieleisellä alalla
Autonkorjaajako? kirjoitti:
Ei se elämä siitä kiukuttelulla parane.
Annat kyllä muutenkin aika heikon kuvan alemman tason koulutuksen omaavista miehistä. Kyllä se sivistys auttaisi sinuakin.Trollaaminen tuskin sinun penistäsi pidentään tai paksuntaa myöskään. ;D
- Mietityttää
Trollaaminen tuskin sinun penistäsi pidentään tai paksuntaa myöskään. ;D
Miksi olet kiinnostunut peniksestäni?
- Mieleisellä alalla
Mietityttää kirjoitti:
Miksi olet kiinnostunut peniksestäni?
Koska olen päätellyt että täällä pitäisi olla allamitta jonka mukaan ei saisi tänne kommentoida vähän kuin huvipuistolaitteessa pituus vaatimus.
Sinä et täyttäisi tuota mittaa, joten ihmettelenpä vain "ääneen".
Anteeksi jos toin asian suuren yleisön tietoon, tiedän että sinua asia hävettää, mutta kyllä se siitä... - hoh hoijaa
Koska olen päätellyt että täällä pitäisi olla allamitta jonka mukaan ei saisi tänne kommentoida vähän kuin huvipuistolaitteessa pituus vaatimus.
Sinä et täyttäisi tuota mittaa, joten ihmettelenpä vain "ääneen".
Anteeksi jos toin asian suuren yleisön tietoon, tiedän että sinua asia hävettää, mutta kyllä se siitä...En ymmärrä miksi olet huolissasi penikseni koosta tai muutenkaan noin kiinnostunut peniksestäni. Annat todella erikoisen kuvan kouluttamattomasta väestä.
- Uteliaaasssss
No en kyllä halveksi ketään, eikä minulle ole väliä sillä mitä mies on opiskellut/tekee työkseen. Eli pitääkö tästä vetää johtopäätös, että miestä jolla itsellään on useampi tutkinto ei naisen tutkinnot haittaa, mutta ne miehet joilla ei koulutusta, uskovat koulutettujen naisten halveksivan itseään?
- Mieleisellä alalla
"mutta ne miehet joilla ei koulutusta, uskovat koulutettujen naisten halveksivan itseään? "
"Ei koulutusta"? Siis mitä ihmettä tuo tarkoittaa?
Saman tasoista koulutustako vai onko mies joka ei ole käynyt jotain yliopistotutkintoa joku "kouluttamaton" nyt sitten?
Juuri tuon kaltaisten tiedostamattomien lipsahdusten takia miehille tulee kuva mitä naiset OIKEASTI ajattelvat heitä alemmin koulutetuista miehistä.
Ja kyse ei ole uskosta vaan varmasta tiedosta että suurin osa koulutetuista naisista joka halveksii tai kokee miehen epäviehättävänä tai vähemmän kiinnostavana jos omaa vähemmän koulutusta ja statusta.
Olen itse kokenut tämän sen verran monta kertaa muiden miesten kokemukset että kyseessä ei ole mikään uskomus.
- Mieleisellä alalla
Tämä on näitä luokassa "miksi miehet pelkäävät X ominaisuuden omaavia naisia?" tyyppinen kysymys.
Voisi olla sinulle ehkä yllätys että ei ole turn-on tai turn-off monellekaan miehelle.
Se miten mies ajattelee vain asioista on se että jos mies on alemmin koulutettu kuin nainen niin nainen pitää miestä vähemmän statusta omaavana joten tulee ongelmia joko suhdetta luodessa tai suhteen kuluessa.
Useampi miestuttavani on menettänyt korkeasti koulutetun naisensa joka on lähtenyt statushorona sen "eniten tarjoavan" miehen matkaan.
Sen kuitenkin sanon että sen verran paskainen kuva tuota myöten on jäänyt korkeasti koulutetuista naisista että se alkaa minulle olla jo turn-off.
Itsellä on "vain" alempi korkeakoulutututkinto joka naisten mielestä sekä työtä jota teen on "jätettä" eli tekee minusta tyhmän, epäsivistyneen ja epästatusmaisen miehen.
Eipä sillä sinällään väliä koska moisista statushoroista en välitä muutenkaan. Elämänarvoni ovat pikkaisen eri luokkaa kuin moisilla elitistimuijilla jotka yleensä vieläpä kuvittelevat liikaa omasta statuksestaan, kauneudestaan että myös älystään.
Lyhyesti siis...ei ole turn-off/turn-on sinällään vaan ongelma on enemmän se että vähempi koulutus miehellä on naisille turn-off joten mies miettii kannattaako alkaa, onko mahkuja oikeasti naiseen ja toisaalta mitkä kokemukset naisista noin muuten ovat joilla on tutkintoja.
Itsellä on myös pari sukulaisnaista jotka olivat nuorempana kovia elitistejä kunnes elämä meni päälaelleen kun nämä statusmiehet eivät heistä välittäneetkään loppupeleissä.
Osa katuu ja tajuavat virheensä kun ikää on jo lähemmäs 40.
Itse en aio mitään 40 vuotiasta koulutettua muijaa ottaa itselleni jos hän aiemmin on ajatellut ettei minulla tai kaltaisellani miehellä status riitä hänelle. - Katjuuusta
Hmmm...outo käsitys että nainen on kouluttauduttuaan "statushoro" joka juoksee MIEHEN statuksen perässä...Eiköhän ne ole ihan muita naisia, eli sellaisia jotka eivät omilla ansioillaan pärjää.
- Mieleisellä alalla
"Hmmm...outo käsitys että nainen on kouluttauduttuaan "statushoro" joka juoksee MIEHEN statuksen perässä...Eiköhän ne ole ihan muita naisia, eli sellaisia jotka eivät omilla ansioillaan pärjää. "
Juuri hienosti kuvailit miten eri tavalla ajattelemme maailmasta.
Oliskohan niin että sinäkin olet statushoro siis.
Minulle on aivan sama onko nainen koulutettu vai ei jos juoksee miehen statuksen perässä.
Jos niin teet niin älä viitsi valehdella samalla olevasi parempi kuin ne naiset jotka "ei omilla ansioillaan pärjää" (vähättelet juuri noitakin naisia huomaamatta sitä itse!)
Hienoa että todistit ajatteluni oikeaksi. - Kumpikohan oli?
"Hmmm...outo käsitys että nainen on kouluttauduttuaan "statushoro" joka juoksee MIEHEN statuksen perässä...Eiköhän ne ole ihan muita naisia, eli sellaisia jotka eivät omilla ansioillaan pärjää. "
Juuri hienosti kuvailit miten eri tavalla ajattelemme maailmasta.
Oliskohan niin että sinäkin olet statushoro siis.
Minulle on aivan sama onko nainen koulutettu vai ei jos juoksee miehen statuksen perässä.
Jos niin teet niin älä viitsi valehdella samalla olevasi parempi kuin ne naiset jotka "ei omilla ansioillaan pärjää" (vähättelet juuri noitakin naisia huomaamatta sitä itse!)
Hienoa että todistit ajatteluni oikeaksi.On todistamista ja AT-todistamista.
- Mieleisellä alalla
Kumpikohan oli? kirjoitti:
On todistamista ja AT-todistamista.
Idiootti. Vie nuo AT-jutut muualle samoin kuin pienimieliset trollauksesi.
- der Mensch
Se riippuu naisen suhtautumisesta omiin tutkintoihinsa, ja miehen koulutukseen. Jos nainen ei päde tutkinnoillaan, vaan näyttää siltä että hän on hankkinut ne mielenkiinnosta ja/tai urasuunnitelmiensa vuoksi, niin ei se ainakaan turn-off ole.
- Mieleisellä alalla
Tällaisia naisia on olemassa tietenkin jota käsitystä viesteistäni tuossa ylempänä ei ehkä saanut, mutta he ovat todella harvassa, jotka lopulta ovat valmiita luopumaan statusunelmistaan tai kylmästä suoranaisesta keinottelustaan kun puhutaan millainen mies heille mielestään kuuluisi.
Monille miehille tutkinto ei todista yhtään mitään.
Itseäni kiinnostaa nainen jolla on älyllistä tai vaikkapa taiteellista intohimoa sekä pyrkimystä tehdä sitä mikä häntä itseään kiinnostaa. Tutkinto voi olla merkki siitä (ei kuitenkaan ihan "todiste), mutta ei mikään välttämättömyys suuntaan eikä toiseen.
Ei useampi yliopistotutkinto tee välttämättä ketään huonommaksi. Tutkinnon alalla on iso merkitys (minulle), esim. kauppa"tieteet", humanistiset "tieteet", lääke"tiede" ovat isoja turn-offeja minulle, koska ne eivät ole oikeita tieteitä. Esim. diplomi-insinöörin tutkinto (ei tuotantotalous, koska se kuuluu osittain kauppatieteeseen, joka on hömppää tällä hetkellä), on OK, samoin joku mat-luonnontieteellinen ala, esim. fysiikka, matematiikka tai kemia. Nämä alat eivät yleensä kiinnosta ihmisiä, koska työtä joutuu tekemään opiskelun suhteen paljon, ja rahaa ei ole tiedossa välttämättä, kuten muilla huijausaloilla. Itse arvostan rehellisyyttä, joten monet humpuukialat eivät tule kysymykseen.
Hallinto/talous on ehkä OK, joku kirjanpitäjä jossakin, tekee jotakin hyödyllistä työtä. Mutta ei sitä tarvitse kokonaisen tutkinnon suorittaa sen vuoksi. Ylä-asteella jo meille opetettiin oikeaa kirjanpitoa. Mutta myynti/markkinointi on ihan tuubaa, koska se perustuu psykologiaan, ja se taas on pseudotiedettä. Ei siinä mitään oikeita taitoja tarvitse, kunhan jaksaa olla röyhkeä, ja sitkeästi kaupitella kaikkea kaikille. INTJ:nä olen onneksi immuuni kaikenlaisille bullshitpuheille ja mainoksille.
Esim. joku pesukoneenmyyjä selitti minulle vuolaasti miten hieno digitaalinen näyttö yhdessä kalliimmassa pesukoneessa oli, ja kysyin että miksi ei tavallinen analoginen säätö kelpaa (eli nappulasta vedetään oikea ohjelma), niin ei tullut mitään järkevää vastausta. Ja sitten myös selvisi palstoja lukemalla että tällaiset pesukoneet hajoavat helpommin digitaalisen näyttönsä vuoksi.
Sitten tuli yksinkertaisia ongelmia, jota myyjä ei koskaan pystynyt ratkaisemaan, eli pesukone rupesi ääntelemään ja tärisemään lingotessa, ja syynä oli tasapainotus, useille nykyisille pesukoneille on tärkeää että lattia on -millilleen- vaakasuorassa, muuten linkous saattaa tuottaa ongelmia. Eli vatupassi käteen ja säätämään. Diagonaalinen mittaus on tarkin kannen päältä. Luulisi että ongelma on yleinen, mutta ei se myyjä siitä mitään tiennyt. Ja se toinen myyjä ei tiennyt edes että välikappaletta saattaa tarvita poistoletkussa, vaikka olisi uudempikin talo. Ihan helvetin taitamattomia nuo myyntimiehet ja naiset ovat, eivät tiedä mitään tärkeää tuotteistaan, mitä myyvät.- aöfdlkjal
Onko hampaita nupullaan?
- INTJ, ou jee
Taidat olla immuuni vähän muullekin kuin bullshitpuheille ja mainoksille.
- siis mitä?
Vai ei lääkis ole oikeaa tiedettä? Haloo.... Ehkä äänesi muuttuu kellossa siinä vaiheessa kun joudut marssimaan hammaslääkärille/ päivystyspolille ja saat taivaan lahjana kipulääkkeitä ja parannuksen. Lääkäriksi ei pääse kuka tahansa tollo, kyllä sinne jos jonnekin vaaditaan sitä älyä!!!!
Humanistisista kouluista tulee monesti mm.kielten opettajia, eli ei ihan turhaa, eikä ihan helppoa.
Kauppatiede on oma koukeronsa, mutta niin se vain on, että raha ratkaisee nykyajan maailmassa. Vaikka olisi mikä nero, mutta köyhä kirkonrotta, ei pitkälle pötki. siis mitä? kirjoitti:
Vai ei lääkis ole oikeaa tiedettä? Haloo.... Ehkä äänesi muuttuu kellossa siinä vaiheessa kun joudut marssimaan hammaslääkärille/ päivystyspolille ja saat taivaan lahjana kipulääkkeitä ja parannuksen. Lääkäriksi ei pääse kuka tahansa tollo, kyllä sinne jos jonnekin vaaditaan sitä älyä!!!!
Humanistisista kouluista tulee monesti mm.kielten opettajia, eli ei ihan turhaa, eikä ihan helppoa.
Kauppatiede on oma koukeronsa, mutta niin se vain on, että raha ratkaisee nykyajan maailmassa. Vaikka olisi mikä nero, mutta köyhä kirkonrotta, ei pitkälle pötki."Vai ei lääkis ole oikeaa tiedettä?"
Ei ole.
"Haloo.... Ehkä äänesi muuttuu kellossa siinä vaiheessa kun joudut marssimaan hammaslääkärille/ päivystyspolille ja saat taivaan lahjana kipulääkkeitä ja parannuksen."
Ei muutu. Tähän mennessä en ole tarvinnut sellaisia palveluita. Ja uusia hampaita voi kasvattaa itselleen, jos haluaa. No, se vaatii omat niksinsä, mutta vanhoja hampaita ei kannata korjata. Hyvin tiedetään, että kipulääkkeet eivät paranna mitään
- Itselleni usea
korkeakoulututkinto naisella on ehdoton turn-on. Toisaalta itsellänikin on kaksi korkeakoulututkintoa.
Totta kai tutkinnoilla on merkitystä. Humanistina minua lähinnä ovat humanistit ja yhteiskuntatieteilijät. Esim. kauppatieteilijöiden arvomaailma on usein hyvin kaukana omastani.
Itselleni ei kuitenkaan ratkaise mitkään tutkinnot vaan toisen arvomaailma. Kaikki akateemiset ovat yleensä riittävän fiksuja ja usein myös aika sivistyneitä. Se puoli ei ole ongelma. Ongelmia tulee, jos arvot eroavat radikaalisti. - Varattu Nimimerkki
Miksi ihmeessä se olisi turn-off? Itselleni olisi turn-off jos naisella ei olisi yhtään yliopistotutkintoa.
- Reipas Mies
Mutta juuri nämä tutkijan kammareissa kyhjäävät kandit, valkokaulus di:t yms. älylliset yyber miehet, eivät tosiaan ole kuuminta hottia ps-markkinoilla joissa titteli ei takaa mitään asemaa jos muuten mies klikkaa.
Vaikka luulisi, se matemaattinen äly ei vetoa kuin niihin harvoihin yliopiston naisiin jotka ajattelevat sen olevan edellytys hyvälle parisuhteelle (sitten pikkujouluissa/laivalla/laskettelu keskuksien after skissä) pettävät intohimoisen seksin merkeissä raavaan automekaanikko-uroon kanssa.
KAIKKI akateemiset ovat riittävän fiksuja vieraantumaan siitä hyvästä ihmisyydestä ja peittämään sen toisen ymmärryksen hienolla jargonilla "kun mä olen sitä ja tätä" niin vaadin tätä ja tuota.
Aito onnellisuus löytyy sydämestä ja kyvystä ymmärtää muita erilaisia ihmisiä halveeraamaatta oli sitten koulutus muuta, ja sitä ei valitettavasti liian koulutetuilla monesti ole.- Ufologian maisteri
Nyt alkaa tulla RM:n pelimiesläppien rajat vastaan. Ei kannata kommentoida elämän alueesta josta ei ole mitään omaa kokemusta.
- tääonniinnähty.....
Nämä on näitä aloituksia, joita amislaiset miehet alkavat kirjoittelemaan, kun koulunsa kunnolla käynyt nainen jättää ja kantti pettää ja sehän pettää tosi herkästi juurikin ed.mainituilla "herrasmiehillä"
- nöösi_poika
"jos naisella on useampi yliopistotutkinto, niin onko se teistä turn-on vai turn-off? Itse ole huomannut että monille miehille jälkimmäinen..."
Itse olen huomannut, että naisella nousee tavara päähän, eikä HÄN ole enää kiinnostunut ns. normaaleista miehistä.
Jos pidät matalaa profiilia, niin eihän sun tutkinnot tule edes esiin milloinkaan! Kukaan ei koskaan ole kysynyt omista korkeakoulututkinnoistani. On aivan sama, jos joku luulee, että olen yläastepohjalta elämässä. Paperit Helsingin kauppakorkeakoulusta on vessapaperia, ainakin minulle. Itse naureskelen tutkintoja arvostaville ihmisille. - tavismies.
Normaali nainen on kiinnostunut miehen naamasta, kropasta, lihaksista, munasta ja panotaidoista. Akateeminen nainen vaatii mieheltä tutkintotodistuksia nähtäväksi ennen kuin suostuu lähtemään kahville.
Yhtäkään miestä ei naisen tutkinnot kiinnosta. Ihan sama onko niitä 0 vai 10.
Tärkeintä että nainen on riittävän hyvän näköinen ja hyvää seuraa.- enneli.
"Normaali nainen on kiinnostunut miehen naamasta, kropasta, lihaksista, munasta ja panotaidoista. "
Ei todellakaan kaikki naiset ole noin pinnallisia. Miehen luonne ja henkiset ominaisuuden ratkaisevat
- häntäherammitniitämi
Nyt kyllä valehtelet :)) Minä tunnen useita sellaisia miehiä, jotka etsivät itseä koulutetumpaa naista ja nainen saa olla vaikka mitä sun muuta.
- :..:::..:
No oh hoh. Aikamoisia veikkoja ovat, jos ihan mitä sun muuta voi olla kunhan on koulutettu!
- Haluamme varmistaa
Tuskinpa ne todistukset kenellekään on turn off, ja nehän voi pitää vaikka komerossa piilossa, jos ne jotain häiritsee. Jos jokin siinä naisessa on turn off, niin se löytyy siitä naisesta ihan itsestään eikä mistään paperilapuista.
- Niin se vain on
Ei välttämättä ole turn off mutta ei niillä tutkinnoilla ole myöskään mitään positiivista vaikutusta.
Me miehet ei olla niin pinnallisia, että me välitettäisiin tutkinnoista, tuloista tai asemasta vaan meille luonne ja ulkonäkö on tärkein.- juujuujuujoo
Joo eikä ulkonäkökään merkkaa mitään meille ei pinnallisille miehille.
- palstan poikaosasto
Ei alenna, mikään ei kasvata henkistä pippeliä kuin älykäs, koulutettu ja hyvin tienaava nainen polvillaan miehen edessä.
Ei ole turn-off. Ihan ok on, jos moinen erehtyy tämmöstä amista vilkuilemaan... Heh just.
- jhgfqa
Ei naisen tutkinnoilla ole oikeasti yhtään mitään väliä minulle. Olkoon vaikka sata tai nolla tutkintoa. Luonne ja ulkonäkö ratkaisee.
- Mies1985
Ei alenna.
- ATMaster
Itse vastaisin kysymykseen sanalla "whatever". Ei sillä ole ainakaan ikinä ollut minulle minkään näköistä merkitystä, että löytyykö naiselta taskusta amis-, lukio-, korkeakoulu-, yliopisto-, tohtori- tai maisterintutkinton paperit.
Niin pitkään kunhan meillä synkkaa ja pystymme molemmat elättämään itsemme, niin millään papereilla ei ole minulle mitään hevon haileen väliä.
Tosin naisille se tuntuu olevan aivan helvetin tärkeää, että mieheltä löytyy vähintään korkeakoulututkinto taskusta ja sekin tuntuu olevan liian matalatasoinen paperi vielä, mutta tämähän on vain duunarin mielipide, joten ei ole tarvetta ottaa tätä liian tosissaan.
T: ammattikoulun käynyt duunari - Ei todellakaan
ole väliä mitä tutkintoja naisella on tai ei ole, jos ulkonäkö on kunnossa. Naisille ne miehen tutkinnot tuntuu olevan aivan helvetin tärkeitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2101386- 961256
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan2950Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛85862Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle14812- 32800
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57786T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37738Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44724