Apua, en osaa irroittaa aitojen Crocsisen vuorta. Kertokaa kuinka sen saa irti - ilmeisesti noista tapeista jotenkin mutta en vaan ole keksinyt miten.
Haluaisin pestä vuoren ja toisaalta kiinnittää sen myös itse kenkään sillä toisesta jalasta kenkää poisotettaessa tulee vuori ulos joka kerta. Tosessa kengässä vuori pysyy paikoillaan ihan nätisti. Onko teillä muilla tähän ongelmaan ehkä ratkaisua?
Kuinka Crocksien vuori lähtee irti?
tumpelo
3
411
Vastaukset
- 5 vuotta käytössä
Kyllä se noista tapeista lähtee irti, tosi pienet on ne "tapinreiät" niissä karvavuorissa mutta itse olen kerran vuodessa irrottanut ja pessyt vuorit koneessa hienopesussa (tyhmä kun olen olen käyttänyt tummia villapohjasukkia vaalean kengän kanssa ja sukasta jäänyt mustaa nöyhtää valkoiseen vuoriin).
Mulla vuorit pysyy hyvin paikallaan ihan laittamalla, näppäryyttä vaatii saada takaisin niihin tappeihin. Enpä saa vuorta irti. Kokeilin. Miten vuori on kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181