Apua, en osaa irroittaa aitojen Crocsisen vuorta. Kertokaa kuinka sen saa irti - ilmeisesti noista tapeista jotenkin mutta en vaan ole keksinyt miten.
Haluaisin pestä vuoren ja toisaalta kiinnittää sen myös itse kenkään sillä toisesta jalasta kenkää poisotettaessa tulee vuori ulos joka kerta. Tosessa kengässä vuori pysyy paikoillaan ihan nätisti. Onko teillä muilla tähän ongelmaan ehkä ratkaisua?
Kuinka Crocksien vuori lähtee irti?
tumpelo
3
522
Vastaukset 3
- 5 vuotta käytössä
Kyllä se noista tapeista lähtee irti, tosi pienet on ne "tapinreiät" niissä karvavuorissa mutta itse olen kerran vuodessa irrottanut ja pessyt vuorit koneessa hienopesussa (tyhmä kun olen olen käyttänyt tummia villapohjasukkia vaalean kengän kanssa ja sukasta jäänyt mustaa nöyhtää valkoiseen vuoriin).
Mulla vuorit pysyy hyvin paikallaan ihan laittamalla, näppäryyttä vaatii saada takaisin niihin tappeihin. Enpä saa vuorta irti. Kokeilin. Miten vuori on kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831109
- 73922
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut129767- 57680
- 43605
- 30592
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.177591Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4576Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61555