Uusin villitys on viettää joulu kylpylässä. Yhä useampi sinkku suuntaakin jouluksi kylpylähotelliin. Joulun yhteisohjelma pitää huolen siitä, ettei sinkunkaan tarvitse olla yksin. Toisaalta ei tarvitse käydä niissä pakollisisssa sukulaisissa joulahjojen kanssa ties kuinka monetta kertaa. Joulupaketteihin kuuluva täysihoito poistaa joulustressin tehokkaasti. Eikä sitä koskaan tiedä kenet tapaa altaalla tai baarissa. Saattaa hyvinkin olla, ettei tarvitse edes yöpyä yksin...
Kuulostaa kyllä hienolta. Kannattaako tässä enää lähteä metsästämään vaapaata huonetta Edenistä?
Sinkkujoulu kylpylähotellissa - mitä mieltä olette?
13
710
Vastaukset
- tonttu
onko kylpylät joulunaki auki ?
- nääsjärvi..
tottakai, sesonkia nääs.
- Bikinipoika-25
Hieno markkinointikampanja.
- otapullaa
Kyllä tämän joulun majoituspaketit on jo myyty.
Enemmän noissa kylpylöissä on vanhempaa porukkaa joulunpyhinä. Ja rasittavaa ohjelmaa.
Jos löytyisi kylpylä ilman joulupukkia, keskinkertaista joulubuffettia, pakollista humppapumppua yms. voisin harkita. - Joulu tullee
Soittamallahan tuo selviää onko vielä tilaa talossa.
- Juu ei kiitos
No enpä ole tuollaisesta kuullutkaan, enkä ajatellut mihinkään kylpylään lähteä vain sen takia, että se on jonkun mielestä trendikästä tms.
- ????
En määkään oon kuullut moisesta villityksestä, vaikka yhdessä suomen suurimmista kaupungeista asunkin.
En tiedä tuttavapiirissäni ketään, joka olisi kylpylään menossa. Ja käsittääkseni kylpylässä on enemmän vanhempaa väkeä jouluna.
Miksipä sitä ei voisi kokeilla, jos kotona ei yksinään halua joulua möllöttää. :-)
- keiju90.
otin neuvosta vaar... eikun ehkä komean kundin ja varasin huoneen. raportoin sitten joulun jälkeen jos muistan
- yks Mikko
Hei Keiju!!! Mihin oot menossa, onko Eden?
- kerro ensin
yks Mikko kirjoitti:
Hei Keiju!!! Mihin oot menossa, onko Eden?
Oletko komea?
- ei niin rikas
paljonko joulu maksaa noin suunnilleen?
- Ei iskemistä kiitos
Plääääääh. Minua ärsyttää se, kuinka moni sinkku ajattelee jokaista paikkaa vain jonain seuranhakupaikkana. Jos minä johonkin kylpylään lähtisin, niin en minä siellä epätoivoisesti seuraa hakisi, vaan nauttisin olostani.
Kokeilkaa tekin joskus. Siis ihan vaan nauttia elämästä sen jatkuvan seuranhaun ja iskemisen sijaan. Voisitte huomata, ettei se sinkkuus mikään maailmanloppu olekaan ja voi ihan rauhassa odotella että tapaa jonkun kiinnostavan (jos tapaa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1095971- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113220- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102444- 612437
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562056