Mihinkäs hävisi laktoosi-intoleranssi, kun kaikki kilvan ostavat voita ja rasvaista maitoa? Pitääkö meijerien alkaa nyt valmistaa laktoosia sisältäviä tuotteita enemmän kun kansa yhtäkkiä "parantui " ja alkoi sietää laktoosia. Nykyäänhän vähälaktoosiset tuotteet eivät ole enää muotia, kun kaikki niitä ovat joutuneet pakosta käyttämään.
Voi sisältää laktoosia
4
162
Vastaukset
- Laktoositon
Joo todellakin sisältää laktoosia,eikä se laktoosi-intoleranssi ole minnekään hävinnyt.Minä en ainakaan ostele voita ja rasvaista maitoa,mielummin ostan kasvirasvalevitettä ja rasvatonta maitoa,joko hylana tai laktoosittomana.
- kommentinjättäjä
Laktoositontakin voita on olemassa ja myynnissä.
http://laktoositon.net/product.php?id=199 - tällä vuosisadalla
punaista eli ns. täysirasvaista laktoositonta maitojuomaa on ollut kaupoissa vaikka kuinka kauan, kevytmaitojuoma (laktoositon) ei sekään ole varsinaisesti mikään uutuustuote.
- Laktoositon
Juu tukkikaa vaan verisuonenne juomalla punaista maitoa ja syömällä voita.Minä en niitä rasvap*ska mällejä pistä suuhuni,koska ne tekee ainakin minulle kuvottavan olon.Minulle kelpaa vain ja ainoastaan kevyet ja rasvattomat tuotteet ja jos niitä ei ole saatavilla,niin sitten olen ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184