Kelpaisiko teille TYHMÄ kumppani?

Kysymys palstalaisil

31

211

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei.

      Olisi rasittavaa jos joutuisi kaikki asiat aina selittämään moneen kertaan kuin pikkulapselle.

    • Kyllä minulle tyhmä

      mutta kaunis teininainen kelpaisi. Kelpaisipa hyvinkin.

    • jdsfghjsfh

      tyhmät osaa ottaa suihin ja siivota...kelpais ku pitäs turvan kiinni ja tekis sen minkä osaa

    • Ei kelpaisi. Tunneäly sekä halu kehittää itseään pitää olla.

    • No jos historiaa ei kovin hyvin tunne, niin en pidä ihmistä tyhmänä sen perusteella. Jokaisella on aukkonsa sivistyksessä ja yleistiedossa. Kellä missäkin. Eli joo ei haittaa, jos on aukkoja sivistyksessä. :-)

      On niitä mullakin.

    • 3

      Siinäpä se, jos on tyhmä ja kaunis, etenkin blondi niin koukkuunhan sitä terve nuori mies jää. Tosin myöhemmin kun alkuinto on kaikonnut niin keljuttaa että mihin tuli sekaannuttua.

      Niitä elämän paradokseja.

      • Parin sadan

        yhdynnän jälkeen alkaa vituttaa, että mikä tyhjäpää tulikaan otettua


      • juu.
        Parin sadan kirjoitti:

        yhdynnän jälkeen alkaa vituttaa, että mikä tyhjäpää tulikaan otettua

        Ja sitten yritetään saada kunnon nainen, mutta ette enää kelpaa. Hah.


    • Nero Einstein

      Riippuu mitä tyhmyydellä tarkoitetaan. Yleissivistyksen puute tai tietynlainen hitaus on suvaittavampia ominaisuuksia kuin itsekeskeisyys ja kusipäisyys, jotka ovat myös tyhmyyden muotoja.

      • Samaa mieltä. Että kelpaako tyhmä kumppani? Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. :)


      • 23+5
        helinakeijuvaan kirjoitti:

        Samaa mieltä. Että kelpaako tyhmä kumppani? Hullu saa olla, mutta ei tyhmä. :)

        Minulle pitäisi olla sekä älykäs että muutoinkin tervepäinen ja tietysti myös sydämen pitäisi olla kohdallaan. Elämä on ollut ja edelleen on sen verran rankkaa, että tyhjäpäistä tai oikuttelevaa miestä en jaksaisi katsella.


    • Nähnyt valon

      Aiemmin ajattelin että naisen tulisi olla älykäs, kykeneväinen syvällisiin keskusteluihin, hyvin maailmaa tiedostava sekä laajasti asioita ymmärtävä.

      Nykyään olen huomannut millaisia nuo naiset ovat eli joko korkeasti koulutettuja nirppanokkia, taviksia jotka kuvittelevat itsestään liikoja joiden kanssa on rasittava olla koska pyrkivät jonkinlaiseen omituiseen "tasa-arvoon" (ei siis oikeaan tasa-arvoon vaan rusinat pullasta tasa-arvoon) tai sitten ovat suoraan sanottuna niitä joilla on ongelmia pitää pyöreys poissa.

      Olen päätynyt sitten siihen kolmekymppisenä miehenä että mieluummin viehättävä ja reilu hoikka nuori neitokainen jota turha äly ei liikaa päätä pakota kuin joku noista edellisistä ja jonka kanssa on rentoa olla.

      Suomessa vain valitettavan paljon näitä jotka ovat suht kevytkenkäisiä jos ovat tuollaisia.

      Mutta on todella rasittavaa olla ja keskustella naisen kanssa joka kuvittelee tietävänsä paljon ja jonka opit ovat suoraan kirjasta tai yliopiston auktoriteeteilta peräisin.

      Oma ajattelu puuttuu siis kokonaan paitsi silloin kun miestä pitää pakottaa omiin typeriin toimintoihinsa.

      Aiemmin en ajatellut että joku nuori bimbo sopisi lainkaan minulle, mutta aikani huserrettuaan niiden vastakohtien kanssa olen tullut toisiin ajatuksiin.

      Ehkä vastakohdat lopulta viehättävät toisiaan koska muutama tuollainen neito on ihaillut älyäni.

      • Penis McCoy

        Älyn ihailusta on vielä pitkä loikka pippelin silittelyyn.


      • Nähnyt valon
        Penis McCoy kirjoitti:

        Älyn ihailusta on vielä pitkä loikka pippelin silittelyyn.

        Ei niin pitkä matka kuin luulet. ;)
        En kai olisi maininnut asiaa jos nuo eivät olisi johtaneet silittelyyn?

        Yritin kertoa viestilläni sitä että aiemmin ajattelin että pitäisi löytää samanlainen kumppani naisesta joten tein sitä väkisin samalla kuvitellen ettei joku nuori "bimbo" voisi olla minusta kiinnostunut.

        Nyt olen huomannut ettei asia olekaan niin vaan vastakohdat voivat viehättää toisiaan, luoda jopa kipinöitä.

        Tosin en tiedä johtuiko tuo älyn ihailusta vaan ehkä kokemuksen ihailiusta enemmänkin. Pari naista vain kommentoi älyäni koska ehkä eivät itse olleet sieltä terävimmästä päästä ja pitivät monia miehiä myös tyhminä.


      • Naisen mielipide.

        Juu tottahan tuokin on jos puhutaan koulutuksesta, joka taas ei ole suoranaisesti älykkyyteen verrattavissa.

        Itse tapailin miestä ja tiesin ettei koulu ollut kovinkaan koskaan häntä kiinnostanut. Eihän se alkuun haitannut, koska ihminen oli mukava jne No ajan mittaan selvisi, ettei hän tiedä edes euroopan maita. Kaikista keskusteluista tuli tolkuttoman pitkiä jos erehdyin käyttämään jotain hänelle tuntematonta käsitettä (joita oli todella paljon)
        Tämä vaikeutti kommunikointia hänen kanssa, joka ei osannut puhua kuin omasta työstään ja kuvitteli sitten ettei mistään tarvitse puhua, onhan ne silmät millä voi katsoa.

        Elokuvien katselun aikana jouduin selittämään mitä yksinkertaisimpia sanoja tai missä maassa on esim. peking tai jotain vastaavaa.
        Tähänkin totesi, ettei haittaa vaikka ei tiedä missä Espanja on, koska sinne voi lentää ja lomailla o.O Vaikka sitten niin, mutta itse olen kyllä oppini jo ala-asteella saanut noissa asioissa.

        Ja älyäkin onmonenlaista, kuka arvostaa mitäkin.

        Ei ihmisen mikään ydinfyysikko tarvitse olla, mutta perus yleissivistys pitää olla


      • Nähnyt valon
        Naisen mielipide. kirjoitti:

        Juu tottahan tuokin on jos puhutaan koulutuksesta, joka taas ei ole suoranaisesti älykkyyteen verrattavissa.

        Itse tapailin miestä ja tiesin ettei koulu ollut kovinkaan koskaan häntä kiinnostanut. Eihän se alkuun haitannut, koska ihminen oli mukava jne No ajan mittaan selvisi, ettei hän tiedä edes euroopan maita. Kaikista keskusteluista tuli tolkuttoman pitkiä jos erehdyin käyttämään jotain hänelle tuntematonta käsitettä (joita oli todella paljon)
        Tämä vaikeutti kommunikointia hänen kanssa, joka ei osannut puhua kuin omasta työstään ja kuvitteli sitten ettei mistään tarvitse puhua, onhan ne silmät millä voi katsoa.

        Elokuvien katselun aikana jouduin selittämään mitä yksinkertaisimpia sanoja tai missä maassa on esim. peking tai jotain vastaavaa.
        Tähänkin totesi, ettei haittaa vaikka ei tiedä missä Espanja on, koska sinne voi lentää ja lomailla o.O Vaikka sitten niin, mutta itse olen kyllä oppini jo ala-asteella saanut noissa asioissa.

        Ja älyäkin onmonenlaista, kuka arvostaa mitäkin.

        Ei ihmisen mikään ydinfyysikko tarvitse olla, mutta perus yleissivistys pitää olla

        Ehkä tuo on jo liikaa jos ei tiedä mistään mitään.
        Olenpahan huomannut että koulutetuille naisille kelpaa toisaalta tyhmätköt remonttireiskatkin jos vain "raamit" on kunnossa.

        Jostakin syystä olen huomannut että mitä älykkäämmältä nainen vaikuttaa niin sitä vaikeampaa nainen tekee asioista. Enkä puhu nyt seksin saamisesta tai mistään semmoisesta vaan tuntuu että naiselle tulee tarve olla jotenkin hemmetin edustava sekä "älynsä arvoinen" aivan kuin osoittaisi kaikella kuten koulutuksella, elämäntavoillaan sekä miehen valinnalla kuinka mahtava ihminen hän on.

        Se on aivan uskomattoman rasittavaa kun tahtoo että naisen kanssa on viihdyttävää ja ennen kaikkea rentoa sekä hauskaa.
        Eli olen päätellyt että mitä "älykkäämpi" tai "sivistyneempi" niin sitä nipompi nainen.
        En etsi mitään pinnallista hutsua vaan naista joka voi olla monen mielestä "tyhmäkin" kunhan tunneäly on kunnossa ja joka viehättää muuten luonteeltaan.

        Joskus ajattelin että olisi mahdottomuus olla jonkun "tyhmän" kanssa, mutta ihmiset kokevat eri tavoin asioita ja sen verran on alkanut rasittaa nuo "älykkäät" naiset että prioriteetit ovat muuttuneet.

        Tietyllä tavalla surullista, mutta minkäs teet kun maailma on tällainen.
        Ehkä ei löytynyt sitä unelmien kumppania jota joskus ajattelin, mutta löytyy ainakin joku jonka kanssa on rentoa eikä mitään ylivaikeaa vänkäämistä ja rasittavuutta "älyn" vuoksi.


      • nuorehko janari
        Nähnyt valon kirjoitti:

        Ehkä tuo on jo liikaa jos ei tiedä mistään mitään.
        Olenpahan huomannut että koulutetuille naisille kelpaa toisaalta tyhmätköt remonttireiskatkin jos vain "raamit" on kunnossa.

        Jostakin syystä olen huomannut että mitä älykkäämmältä nainen vaikuttaa niin sitä vaikeampaa nainen tekee asioista. Enkä puhu nyt seksin saamisesta tai mistään semmoisesta vaan tuntuu että naiselle tulee tarve olla jotenkin hemmetin edustava sekä "älynsä arvoinen" aivan kuin osoittaisi kaikella kuten koulutuksella, elämäntavoillaan sekä miehen valinnalla kuinka mahtava ihminen hän on.

        Se on aivan uskomattoman rasittavaa kun tahtoo että naisen kanssa on viihdyttävää ja ennen kaikkea rentoa sekä hauskaa.
        Eli olen päätellyt että mitä "älykkäämpi" tai "sivistyneempi" niin sitä nipompi nainen.
        En etsi mitään pinnallista hutsua vaan naista joka voi olla monen mielestä "tyhmäkin" kunhan tunneäly on kunnossa ja joka viehättää muuten luonteeltaan.

        Joskus ajattelin että olisi mahdottomuus olla jonkun "tyhmän" kanssa, mutta ihmiset kokevat eri tavoin asioita ja sen verran on alkanut rasittaa nuo "älykkäät" naiset että prioriteetit ovat muuttuneet.

        Tietyllä tavalla surullista, mutta minkäs teet kun maailma on tällainen.
        Ehkä ei löytynyt sitä unelmien kumppania jota joskus ajattelin, mutta löytyy ainakin joku jonka kanssa on rentoa eikä mitään ylivaikeaa vänkäämistä ja rasittavuutta "älyn" vuoksi.

        "kun tahtoo että naisen kanssa on viihdyttävää ja ennen kaikkea rentoa sekä hauskaa.
        ..
        En etsi mitään pinnallista hutsua vaan naista joka voi olla monen mielestä "tyhmäkin" kunhan tunneäly on kunnossa ja joka viehättää muuten luonteeltaan."

        Samaa mieltä, bro!


    • Nainen hankitaan

      seksuaalista tyydytystä ei tietovisoja varten. Tärkeintä on että nainen on hyvännäköinen ja osaa tyydyttää miehen (tai ainakin on valmis opettelemaan)

      • Nähnyt valon

        On tärkeää myös että naisen kanssa on rentoa olla ja tulette toimeen jos etsit oikeasti parisuhdetta.


    • shin pad

      Ei kelpaa. En kyllä laita painoa asioiden ulkoamuistamiselle, niin kuin tuossa toisessa ketjussa. Ok, itsenäisyyspäivää jos ei tiedä, niin hohhoijaa. :D
      Jos on viisautta ja mukavuutta, niin ei tarvitse olla mikään kovin nopeaälyinen tai tietäväinen. Jossain kohtaa se raja kuitenkin menee, että naisen jutut on sillä tasolla, ettei niitä jaksa enää kuunnella.

    • Kyllä jos sen kanssa

      tulee hyvin toimeen, se on hyvännäköinen ja sitä on mukava panna.

    • ATmaster

      Riippuu hyvin paljon siitä, millä lailla hän on tyhmä. Siis kaikkihan ne ollaan jollain tavalla tyhmiä, mutta harva kummiskaan ihan täysidiootti.
      Itse en pistäisi pahitteeksi, jos kumppanini olisi hieman tyhmä, koska sehän meinaisi, että olisimme suht koht samalla tasolla silloin.

    • ndfdaz

      Tyhmä on parempi kuin ruma. Se on varmaa!

    • Parempi vaan jos

      reikä ei yritä päteä. Mitä vähemmän se puhuu sen parempi.

    • Täältä..

      No ei kyllä.. Älykkyys on yksi niistä asioista jota arvostan toisessa ihmisessä.
      Sen lisäksi rehellisyys, luotettavuus ja huumorintaju ovat myös tärkeitä asioita. :)

    • Naisen pitää

      hymyillä ja ottaa kiltisti suihin. se riittää.

    • ....

      Ei kelpaa.

    • mies.

      ei kelpaa (enää)

    • Kyllähän nyt naisessa pitää olla älykkyyttä, ettei ole ns. aivoton bimbo koska sellaiset on hirveen ärsyttäviä. Eli jos ei ole älykkyyttä yhtään niin ei todellakaan kelpaa.

    • Noup

    • Mies1985

      Naisten pitää olla kiinnostuneita kissanpennuista ja lemmikkien hoidosta, myyjäisistä ja piirtelystä. Nainen joka puhuu esim.sotahistoriasta on miesmäinen ja huvittava. Tämä johtunee osittain siitä että naisilla on ollut historian tekemisessä enemmänkin statistin rooli. Samalla tavalla tuntuisi oudolta jos koira alkaisi kertoa rodunjalostuksesta ja sodista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe