Hei kaikille.
Hieman yli kuukausi sitten tarjoilija kaatoi puvun takkini päälle kermalikööriä vahingossa. Puku oli silloin pari viikkoa vanha ja ensimmäistä kertaa käytössä.
Pesulassa eivät saaneet takkia puhtaaksi kolmesta pesukerrasta huolimatta.
Ensin yritettiin etsiä kaupoista samanlaista takkia ja sitä ei löytynyt.
Nyt kun puhumme rahallisesta korvauksesta, he sanovat että heidän ei tarvitse korvata kuin takin hinta. Puku on kuitenkin ostettu "pakettina" joka sisälsi siis housut ja takin.
Kertokaa te viisaammat kuinka tämän nyt pitäisi mennä.
Korvaavatko he vain takin hinnan ja minulle jää pelkät housut ja puolet rahoista?
Vai pitäisikö heidän korvata koko puvun hinta?
Kenen puoleen tässä voi vielä kääntyä?
Kiitos avusta.
Tarjoilija sotki vaatteeni ja korvaamisessa on ongelmia.
5
662
Vastaukset
- Heillä on vakuutus
Ensinnäkin "he sanoivat" on heidän oma näkemys asiasta eikä välttämättä oikea! Asiaa kuitenkaan sen paremmin tuntematta suosittelen ammattitaitoisen ihmisen palkkaamista eli jos koet olevasi oikeassa niin ammattitaitoinen lakimies hoitaa sekä korvauksen että syntyneet "oikeusapukulut"!
PS.ellei puhe auta niin KOVA KOVAA VASTEN.... mutta kysy ensin!
PS 2.oliko tarjoilija työsuhteessa vaiko opiskelija? Sitä kautta löytyy myös korvausvelvollinen ja vakuutusyhtiö... - Järki käteen!!
Miksi ostaa ja käyttää sellaisia vaatteita mitä ei saa puhtaaksi??? Lue pesuohjeet ja katso materiaalit ennen ostoa. Järki hoi!!!
(Silti ravintolalta on korrektia osallistua kuluihin.)- ekstraaja
Tottakai pitää joskus laittaa parempaa päälle. Tuohon pukuun vielä ehdottaisin semmosta konstia että kaada tarhalle vissyä , anna olla jonkun aikaa ja huuhtele haalealla vedellä. Itse tiskin takana töissä olleena tipahti valkoiselle tarjoilupaidalle pullollinen soijaa ylähyllyltä.
Vissyllä tahra liukeni aika nopeasti.
- Heli
Vinkkinä vettä ja edes jotain kemikaaleja kestäville materiaaleille voin kertoa, että ruokatahrat lähtevät parhaiten astianpesuaineella. Kerran hoidettiin kaverin vaaleasta villakangastakista punaviinit ennen baari-iltaa. Toisen kerran siippani banquetti-takki sai saman käsittelyn.
- Pablo bullwhip
Olisit kuiskannut naistarjoilijalle, että ei hätää anna pillua pari kolme kertaa niin en nosta tästä mitään juttua. Näin oon itsekin tehnyt ja oikein odotan taas, et joku pimatsu kaataa ruuat päälleni=)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1165307
- 675074
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541949- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381673