Minkä näköisiksi kuvittelet palstalaiset?

palluggallup

Millaiset vaatteet, millainen ulkonäkö, miltä muuten vaikuttavat?
Kerro ajatuksesi ainakin tunnetuimmista palstalaisista.

52

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glorious_dramaqueen
      • Hiukset osuivat aika lähelle. Millä perusteella tuo tyttö olisi muuten ruma? Tekee vain ruman humalaisen ilmeen.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Hiukset osuivat aika lähelle. Millä perusteella tuo tyttö olisi muuten ruma? Tekee vain ruman humalaisen ilmeen.

        Sitä minäkin ihmettelin. Tuo tyttö ei ole rumaa nähnytkään, kunhan yrittää teeskennellä sellaista ilvehtimällä ja photoshoppaamalla lasit naamalleen.


      • Mies1985
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Hiukset osuivat aika lähelle. Millä perusteella tuo tyttö olisi muuten ruma? Tekee vain ruman humalaisen ilmeen.

        Hieman lattana ja leuaton pää rosoisella iholla mutta kyllähän hän kaunis on...aivan kuten Hunksit ovat kuulemma rumia. Hah.



      • yyyhj

      • Mies1985
        yyyhj kirjoitti:

        Hunks on komea jos tuo yllä oleva tyttö on kaunis. Subjektiivisia käsityksiä molemmat. Ja yhtä väärässä tai oikeassa.

        Veikkaan että "Jokainen nainen on tavallaan kaunis".

        Mutta mies ei komea.


      • yyyhj kirjoitti:

        Hunks on komea jos tuo yllä oleva tyttö on kaunis. Subjektiivisia käsityksiä molemmat. Ja yhtä väärässä tai oikeassa.

        Minä muuten en missään kirjoittanut, että tuo tyttö on kaunis mielestäni.
        Joka tapauksessa entä sitten? Jos makuasioista ei voi kiistella, niin mistä sitten?


      • Mies1985 kirjoitti:

        Veikkaan että "Jokainen nainen on tavallaan kaunis".

        Mutta mies ei komea.

        Jokaisessa ihmisessä on jotain esteettistä, ainakin oikeassa valaistuksessa.


      • mustetta ja väriä
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Minä muuten en missään kirjoittanut, että tuo tyttö on kaunis mielestäni.
        Joka tapauksessa entä sitten? Jos makuasioista ei voi kiistella, niin mistä sitten?

        Relaa välillä. Ihan niin kuin nämä nettikeskustelut olisi jotain elämän ja kuoleman kysymyksiä.


      • mustetta ja väriä kirjoitti:

        Relaa välillä. Ihan niin kuin nämä nettikeskustelut olisi jotain elämän ja kuoleman kysymyksiä.

        Relaa itse ja lopeta liika rivien välistä lukeminen :D


      • tulostimeesi
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Relaa itse ja lopeta liika rivien välistä lukeminen :D

        Eiku sinä relaat. Mutta varo ettei tule paskat housuun.


    • 88

      Itse asiassa, pesun ja meikkauksen jäkeen ihan kaunis naama.
      Piirteet ovat sopusuhtaiset ja karun nätit, voisin vaikka rakastua.

    • Mies1985
      • G.Simpleton

        Jamie on mukava ja miehekäs mies. Mielikuvaani hänestä vaikuttaa toki paljon hänen käytöksensä(fiksu ja hauska) ja se, että hän on perheenisä.

        Tiesitkö, että Jamie on 7.polven musta?
        Onko sinulla afrikkalaista taustaa?


    • Analysaattoriguru

      Mies1985: Noin 180cm, melko tukevarakenteinen, vaikkakin vain jonkin verran lihava. Tumma hiukset, pyöreähköt, ilmeettömät, tai hiukan surumielisen näköiset kasvot. Liikkuu hiukan kömpelösti, miettii liikaa mitä sanoo ja siksi tuntuu hiukan "hitaalta" muiden mielestä. Usein omissa ajatuksissaan.

      • Mies1985

        Vaaleat hiukset on.


      • Aika lähelle, mutten ole noin komea, eivätkä kasvoni väänny hymyyn.

        Onko tuo DarkFearin kuva oikeasti DarkFearista? Hemmetti, ei tarvisi kuin laivalle lähteä niin tyttöä tunkisi syliin.


      • .........
        LordBoredom kirjoitti:

        Aika lähelle, mutten ole noin komea, eivätkä kasvoni väänny hymyyn.

        Onko tuo DarkFearin kuva oikeasti DarkFearista? Hemmetti, ei tarvisi kuin laivalle lähteä niin tyttöä tunkisi syliin.

        No ei ole, kun se wlfwd:n kuva. Veikkaan että samanlainen kalpea ponnaritukka Darkkiskin on mutta sulkeutuneemmalla ja pälyilevämmällä ilmeellä.


      • ......... kirjoitti:

        No ei ole, kun se wlfwd:n kuva. Veikkaan että samanlainen kalpea ponnaritukka Darkkiskin on mutta sulkeutuneemmalla ja pälyilevämmällä ilmeellä.

        Arvelinkin, että kuva oli jostain tuttu. Wlfwd kai tiedettiin naisasiamenestyjäksi, ellen väärin muista. Valan tässä itseeni kateutta ja katkeruutta.


      • Hiukset osuu taas aikalähelle. Väärä väri ja materiaali vain. Ihonsävy aika lähellä, puuterini väri savyn nimi on anemic.
        Karvoja minulla on vähemmän ja lihakset vähän selkeämpiä. Vyötärö kapeampi ja tissit isommat. Naamasta paremman näköinen, toivottavasti :D


      • On muuten aika hyvännäköinen mies. Ainakin vartalosta. Kyllä tuota kehtaisi puristella.


      • sillitrooli

        Mulla on vaaleammat hiukset, vähemmän pulskat kasvot ja vähemmän juonteita naamassa. Mutta ilme on kyllä hyvin samanlainen kuin minulla voisi olla.


      • sillitrooli kirjoitti:

        Mulla on vaaleammat hiukset, vähemmän pulskat kasvot ja vähemmän juonteita naamassa. Mutta ilme on kyllä hyvin samanlainen kuin minulla voisi olla.

        Minä olen kuvitellut sinut juuri tuollaiseksi mutta vaaleammaksi nuoremmaksi ja hoikemmaksi.
        Minua huvituttaa että minut kuvitellaan usein mieheksi. Aika seksististä porukkaa täällä.


      • .....
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Minä olen kuvitellut sinut juuri tuollaiseksi mutta vaaleammaksi nuoremmaksi ja hoikemmaksi.
        Minua huvituttaa että minut kuvitellaan usein mieheksi. Aika seksististä porukkaa täällä.

        Sinähän haluat olla mies.


      • ..... kirjoitti:

        Sinähän haluat olla mies.

        Millä perusteella?


      • Siinä mielessä

        onnistunut näkemys Naisasialooserista, että Naisasialooserikin näyttää homolta


      • palstanysväri
        LordBoredom kirjoitti:

        Arvelinkin, että kuva oli jostain tuttu. Wlfwd kai tiedettiin naisasiamenestyjäksi, ellen väärin muista. Valan tässä itseeni kateutta ja katkeruutta.

        Ei kai se mikään menestyjä ole, ihan perus-atm ellen väärin muista? Mitä sen juttuja olen lukenut niin mielikuvaksi on mulle jäänyt, että naisten kanssa sillä ei ole ikinä ollut edes pientä sutinaa. Eli sun pitää etsiä uusi kateuden kohde.


      • palstanysväri kirjoitti:

        Ei kai se mikään menestyjä ole, ihan perus-atm ellen väärin muista? Mitä sen juttuja olen lukenut niin mielikuvaksi on mulle jäänyt, että naisten kanssa sillä ei ole ikinä ollut edes pientä sutinaa. Eli sun pitää etsiä uusi kateuden kohde.

        Minä taas jotenkin muistelen hänen kertoneen sutinoista. Tai sitten se oli se hänen kumppaninsa, ellen nyt sekoita Tyttönen_82:n kumppania Wlfwd:hen.


      • LordBoredom kirjoitti:

        Minä taas jotenkin muistelen hänen kertoneen sutinoista. Tai sitten se oli se hänen kumppaninsa, ellen nyt sekoita Tyttönen_82:n kumppania Wlfwd:hen.

        Pientä sutinaa ollut joskus vuosia sitten.


      • wlfwd kirjoitti:

        Pientä sutinaa ollut joskus vuosia sitten.

        No niin, minähän sanoin.


      • ..........
        wlfwd kirjoitti:

        Pientä sutinaa ollut joskus vuosia sitten.

        Viime pääsiäisenä vai oliko vappuna sait muistaakseni jonkun tytön yökylään, mutta vedit tyypilliset atm:t ja aloit pihtailemaan.


      • .......... kirjoitti:

        Viime pääsiäisenä vai oliko vappuna sait muistaakseni jonkun tytön yökylään, mutta vedit tyypilliset atm:t ja aloit pihtailemaan.

        Juu, vappuna. Se sanoi olevansa tavallaan varattu, joten en yrittänyt mitään.


      • Oppia ikä kaikki
        wlfwd kirjoitti:

        Juu, vappuna. Se sanoi olevansa tavallaan varattu, joten en yrittänyt mitään.

        Ai ai ai. Teit virheen. "Tavallaan" varatut pitää kaapata itselle. Kyllä se olis kaikkea muuta kuin "tavallaan" varattu jos ei olisi vähän säpinää kaivannut.


    • ....

      Kuvittelen täällä olevien miesten olevan tosi rumia ja pukeutuvan mauttomasti.

      • Myönnän, että joka kerta kun kutsun teitä kusipäiksi, niin joku voisi tervehtiä Kapteeni itsestäänselvyyttä :)


      • Mies1985
        hahmotelma kirjoitti:

        Myönnän, että joka kerta kun kutsun teitä kusipäiksi, niin joku voisi tervehtiä Kapteeni itsestäänselvyyttä :)

        Kehitysvammaisuuteen liittyy monesti turhanpäiväinen aggressiivisuus.


      • hm
        Mies1985 kirjoitti:

        Kehitysvammaisuuteen liittyy monesti turhanpäiväinen aggressiivisuus.

        Sinähän sen tiedät.


      • Mies1985 kirjoitti:

        Kehitysvammaisuuteen liittyy monesti turhanpäiväinen aggressiivisuus.

        Juu juu. Olen lievästi kehitysvammainen :)

        Mikä on sun tilasi selittää?


      • Heh, minulle tulee Mikko Mallikkaasta (vai mikä Alfons onkaan) mieleen pikemminkin Iivavi. Joka tosin voi olla sama asia. Tietysti onhan tuossa vähän sellaista "jekuttelevaa" ilmettä, eli siinä mielessä Haamu.


      • jekkuilija-
        LordBoredom kirjoitti:

        Heh, minulle tulee Mikko Mallikkaasta (vai mikä Alfons onkaan) mieleen pikemminkin Iivavi. Joka tosin voi olla sama asia. Tietysti onhan tuossa vähän sellaista "jekuttelevaa" ilmettä, eli siinä mielessä Haamu.

        Tässä on haamu menossa jekuttelemaan:

        http://images.wikia.com/thebeano/images/c/cd/0.jpg


      • :)
        LordBoredom kirjoitti:

        Heh, minulle tulee Mikko Mallikkaasta (vai mikä Alfons onkaan) mieleen pikemminkin Iivavi. Joka tosin voi olla sama asia. Tietysti onhan tuossa vähän sellaista "jekuttelevaa" ilmettä, eli siinä mielessä Haamu.

        Enemmän minä ajattelin tuota ulkonäköä ylipäätään. Mikko Mallikas on aika luonnotoman näköinen otus.


      • Tuo..

        Naisasialooserin kuvassa oleva tyyppi on se, joka levitti tahallaan hiviä naisiin. Hyhhyh, sopisi sikäli kyllä.


      • Kivoja kuveja

        Minun mielestäni tuo "Lord Boredomin" kuva on aivan ihana! Jotenkin suloisen näköinen tyyppi, ja jos mies osaa jonglöörata, niin se on aina plussaa! :) (Olen joskus kokeillut, kun olisi siistiä osata jotain sellaista ja se on ihan hiton hankalaa.)

        (Kuvassa olevalla miehellä on tosin sormus - pienoinen faux pas postaajalta...)


      • Darkfear ja hämärän rajoillahan ovat ihan hyvän näköisiä :D

        Sillitrooli oli jotenkin mahtava mutta eikö se sopisi paremmin naisasialooserille?


    • vcxvcxvvvv

      Katkeruudesta päätellen arvioin valtaosan palstalaisista aika rumiksi. Toki moni kommentti menee myös typeryyden piikkiin.

      • .

        Niinkuin myös omasi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe