Saako miehellä olla mitään ulkonäkövaatimuksia naiselle?

öäöäöäq

Jos mies esim. laittaa, että pitää pitkistä hiuksista ja naisellisuudesta, niin onko se heti pinnallisuutta?

Vastaatteko te naiset miehelle, jolla on jotain ulkoisia vaatimuksia profiilissa?

17

387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PekkuKo

      Yksinkertainen vastaus on EI.

      Jos mies vaatii yhtään mitään, niin nainen löytää 10 mistä, joilla ei ole mitään vaatimuksia.

      Netissä on kuitenkin vain heikon itsetunnon omaavia naisia, jotka eivät kestä yhtään ulkonäköön kohdistuvaa vaatimusta.

      Jos kerrot pitäväsi esim. pitkistä hiuksista, niin yksikään nainen ei vastaa sinulle, ei edes ne pitkähiuksiset.

      Missään tapauksessa älä kerro pitäväsi sim. korkokengistä naisella, koska silloin ei myöskään kukaan vastaa.

      • ******

        ...ja sitten ne kymmenen miestä, joilla ei ole mitään vaatimuksia, eivät muuten kelpaa tasoltaan naiselle, siitä sitten seuraa, että nettideiteissä on vuosikausia tyrkyllä olleita naisia, joilla ei ole asenteestaan johtuen edes teoreettisia mahdollisuuksia löytää miestä.


    • vähän hölmöä

      rajata lyhythiuksiset heti ulos... Vai onko hiukset persoonaa tärkeämpi? Hiustyyliä voi muuttaa. Itse näkisin sellaisen miehen typeränä. Eri asia on, jos mainitsee pitävänsä pidemmistä hiuksista, mutta ettei se ole mikään ehdoton vaatimus.

      • ei hölmöa ollenkaan

        Tunnen itseäni sen verran, että tuskin voin ihastua naiseen, jolla on lyhyet hiukset, siis miesmäisesti leikatut, korvat näkyviin, takaa lyhyet. Se näyttää niin pojalta, että pitäisi olla bi-seksuaalisia taipumuksia, silloin voisi olla ok.


    • Papö

      Kylä ja karu totuus on se, että naiset saa laittaa miehille vaatimuksia ranskalaisilla viivoilla ihan niin paljon kuin haluaa., mutta mies ei saa vaatia mitään.

      Tietysti jos kopioi jonkun Enriquen Ingleasin (tarkoituksella väärin kirjoitettu) kuvan, niin sitten toki kaikki 5 lapsen työttömät yh:t ja miss Nivalat vm.1987 alkaa kirjoittelemaan, riippumatta mitä vaatimuksia tällä feikillä on.

    • sensu-elli

      No en tietenkään vastaisi pitkiä hiuksia vaativalle miehelle, kun omani ovat lyhyet.

      • plonti

        Hiukset taisivat olla tuossa vain esimerkkinä.


    • eitsäkä

      Mikä estää listaamasta vaatimuksia ulkonäöstä, mutta vastausten suhteen
      se muutenkin hyvin pieni joukko kutistuu 0:laan.

      Tässä astuu kuvaan sellainen seikka, että kannattaako laittaa edes profiilia.

    • pintaa pintaa

      Tietenkään en vastaa mikäli en vastaa niitä vaatimuksia. :P

      Mutta eihän niitä vaatimuksia tarvitse välttämättä ääneen mennä kertomaankaan, jokainen totta kai vastaa kuitenkin vain sellaisille joiden ilmoituksen tai vastauksen arvioi edustavan sellaista ihmistä jonka olisi valmis tapaamaan. Ja tavatessa sitten lopullisesti näkee oliko ehdokas varmasti sitä "tyyppiä" mihin tuntee luontaista viehätystä.

      Itse olen tehnyt sen ilmeisesti virheen että olen korostanut joissakin ilmoituksissani että pidän vain hoikista miehistä. Tästä hyvästä olen saanut kuulla räpätystä, mäkätystä ja jäkätystä miehiltä jotka eivät tätä ole - aivan kuin hokkuspokkus yllättäen alkaisin välittömästi tykkäämään tukevista miehistä kunhan nämä vain saarnaavat tarpeeksi minulle asiasta. Esim. itseäni yli 10 v nuorempi mies otti yhteyttä, lihava siis, ja suuttui kun sanoin ettei hän ole tyyppiäni koska en innostu kookkaista miehistä. Käski katsoa peiliin. Minä toisaalta en käskenyt itseäni noin paljon nuoremman miehen vastata lainkaan, mutta ilmeisesti hän oletti että koska olen vanha luuska niin siltä pohjalta otan sitten tukevan miehen jos tämä on nuori. En ota. Minulle miehen ulkoinen olemus on merkittävämpi tekijä kuin hänen ikänsä.

      Ja jos ei siihen ilmoitukseensa sitten tule kauheammin laittaneeksi seikkoja siitä mikä tyyppi viehättää ja joutuu sanomaan jollekulle että tämä ei valitettavasti ole tyyppiä, niin kyllähän sitä sanomista sitten riittää siitäkin. Eli teit niin tai näin niin teit väärinpäin, jos olet nainen. Miehet eivät tajua sellaista sanaa kuin EI. - Ja luonnollisesti minua on haukuttu pinnalliseksi kun ulkonäkökin kiinnostaa. Vaikka se on vasta se ensimmäinen kriteeri jolla seulotaan esiin niitä joiden persoona sitten seuraavaksi kiinnostaa tai ei kiinnosta.

      Jos miehellä on omissa kriteereissään mainittu "naisellinen", aika moni nainen ehkä jättää vastaamatta kun mieltää naisellisen joksikin muuksi kuin millaiseksi itsensä kokee, vaikka kyseessä olevan miehen mielestä saattaisikin olla jopa hyvinkin naisellinen. Joillekin "naisellisuus" tuo mieleen jonkun bimbomaisen hepsankeikan, ellei peräti prostituoidun, kun sitä niin paljon liitetään juurikin venakoihin.

      Jos hiusten pituudella on merkitystä, kannattaa kai puolin ja toisin selvittää aikooko nyt juuri lyhyellä tukalla varustettu nainen olla jatkossakin lyhyttukkainen, vai onko lyhyys vain ohimenevä tila johon johti esim. hiusten huonokuntoisuus...

      • B-rappu

        Homoilla on paljon helpompaa.....


    • Jos mies kertoo profiilissaan tykkäävänsä pitkähiuksista tai aina hameessa ja korkkareissa kulkevista naisista, niin tiedänpä ettei kannata vastata. Kun en ole sitä tyyppiä.
      Jos joku tietty ulkonäkötekijä on miehelle must, niin kyllä sen voi profiiliinsa laittaa. Onpahan rehellisesti kerrottu millaista haetaan. Helpompi sitä on vastata sellaiseen ilmoitukseen, jonka hakukohdetta tuntee vastaavansa.

    • Pandyshoell

      Ei. Miehellä ei saa olla mitään vaatimuksia minkään asian suhteen naisessa.

      Nainen on se joka näillä linjoilla omaa kaiken vallan, ehdottomasti ja poikkeuksetta. Naisella saa olla vaatimuslistoja, kriteereitä, turn-offeja ja ihan mitä tahansa, eikä miehillä ole siihen nokan koputtamista.

      Tämä lienee selvä jo kaikille. Hyvää loppuvuotta.

    • 60vTurutar

      Minulla on normaali ehkä vaatimatonkin ilmoitus ja ilman kuvaa.
      Miehet eivät ota yhteyttä eivätkä kiinnostu ilmoituksestani.
      Kun itse avaan ikäisteni miesten profiilit ovat niissä vaatimukset niin suuria, ettei niihin voi ottaa kontaktia. He hakevat myös itseään 20v nuorempia naisia, vaikka ulkonäön perusteella he eivät kelpaisi edes minulle (joka olen vaatimaton).
      Minä taas haen ikäistäni tai nuorempaa miestä. Näin täällä toiveet eivät kohtaa.
      Olen ollut jo tosi pitkään yksin. Minulla muuten kaikki kohdallaan, hyvä työpaikka, asunto, harrastan paljon, ystäviä on ja ihanat lastenlapset. Mukava, normaali miesystävä vain puuttuu.
      Loppuelämäkö samalla tavalla?
      Turutar

    • Gerlanderi

      Painorajaa ei saa ainakaan laittaa. jos laitat max 65 kg, niin edes 50 kiloiset eivät vastaa.

    • Vapaasti vaan

      Kyllä mies saa sanoa millaista etsii, ihan samalla tavalla kuin naisetkin. Jos joku sen takia jättää vastaamatta, niin mitäs sitten? Eihän tarkoitus olekaan saada mahdollisimman paljon viestejä väärän tyyppisiltä, vaan edes muutama oikean tyyppisiltä.

      Kyllähän naisistakin suurin osa on melko ehdottomia esim. miehen pituuden suhteen. Miksi naisilla muka olisi enemmän oikeuksia olla pinnallinen?

      Ainahan on niitä jotka loukkaantuvat toisten toiveista, jos eivät itse niihin sovi. Jotkut sitten vielä pistävät jotain valitus/haukkumiskirjelmää perään. Esim. yh-äidit välillä kiukuttelevat siitä, kun mainitsen suoraan etsiväni lapsetonta naista, vaikka en millään tavalla heitä loukkaa. Minusta lapset ovat sen verran iso juttu, että niiden suhteen olisi hyvä olla samoilla linjoilla, eikä yrittää väkisin tapailla sellaisia, joilla on eri suunnitelmat.

      • xy + xx

        Näinpä. En tiedä mikä joillakin ihmisillä on niin vaikeaa tajuta että kaikki eivät sovi kaikkien kanssa yhteen, eikä tulekaan sopia. Tylsäähän se olisi jos olisimme vain toistemme klooneja ja olisi aivan sama kenen kanssa alkaa seurustelemaan.

        Luonto ja biologia jo sinällään edellyttävät monimuotoisuutta ja tämä ihmisessä ilmenee mm. erilaisina parinvalintakriteereinä.


    • hyvässä seurassa

      Ulkomuotovaatimusten suurin ongelma on itselleni se, että na antavat hyvin helposti esittäjästään kovin pinnallisen kuvan... Ja ehkä vielä tärkeämpää: kuinka älykästä on tehdä ilmoitukseensa vaatimuslista joka karkoittaa vastaajat - myös ne jotka ko. vaatimukset täyttävät?

      Rehellisyys on hyvästä. Ei minua haittaa, jos miehelle pitkät sääret ovat tosi mieluisa juttu tai että hoikka kroppa tai oikein valittu huulipuna saa pään kääntymään (alkaa jopa hieman arveluttaa jos niin ei käy) - mutta siinä vaiheessa kun ne ovat VAATIMUSTEN listalla, tapaan mieluummin sen tyypin joka haluaa keskustella maailman menosta ja paistatella huomioni keskipisteessä vilkuilematta viereisen pöydän kaula-aukkoa. Sääreni tai vyötäröni eivät siis tapaile yksikseen ketään ja pelkäänpä, että persoonani voisi kovasti häiritä niihin tutustumista.

      Itse en (ainakaan teinivuosien jälkeen) ole jättänyt tutustumatta kiinnostavaan tyyppiin harvenevien hiusten tai pyöreyden vuoksi. Se että omat hiukseni ovat paksut ja kroppa ei, eivät liity siihen asiaan. Jättäisin kyllä lähemmän tutustumisen väliin jos muuten miellyttävällä mies toisi julki erityisen tiukkoja mielipiteitä naisten hiusmalleista - ongelma ei siis ole se, että em. mielipiteitä on, vaan se, että nitä ei osaa pitää omana tietonaan. Minullakin on vahva käsitys monesta yksityiskohdasta jotka eivät minulle lainkaan kuulu, mutta koetan silti käyttäytyä.

      Toisaalta, kun tuota rehellisyyttä tuli korostettua... On sanottava, että en vaivautuisi vastaamaan kielellisesti epäselvään ilmoitukseen tai ilmoitukseen jossa on yhdys sana virheitä, kovin runsaasti hymiöitä tai jossa ei ole mitään oikeasti henkilökohtaista tuntumaa. Melkoisen diskriminovaa sekin, tavallaan, mutta perustuu kyllä tiukkaan tietoon omista mieltymyksistä. Varmasti on niitä vähemmän verbaaliikasta kiinnostuneita naisia jotka voivat sitten ottaa yhteyttä vaikka sen valokuvan perusteella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1885
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1640
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      77
      1565
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1422
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      310
      1368
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1192
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1009
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      997
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      894
    Aihe