Vuosi 2012 otetaan ainakin meidän perheessä vastaan grillaten. Miten muilla? Grillissä on ritilällä ainakin perusjutut, eli grillimakkaraa (a-luokkaa), possua (filettä, tai kassler) ja mahdollisesti kanaa. Lisukkeena voisi olla peruna-sipuli seosta foliossa maustettuna.
Ei siis mitään hifistelyä, mutta mukavaa ja mutkatonta puuhastelua hyvässä seurassa.
Grillaten
7
292
Vastaukset 7
- mansen naapuri
Piti grillata, kun ritilä tuli puhdistettua tapaninpäivänä (lämmitettiin ruoat grillissä, kun sattui pitkä sähkökatko yllättämään). Kun ruokalistalla oli kampasimpukoita ja jättikatkoja ei grillattu, kun kokki olis seissyt grillin vieressä ulkona kääntelemässä. Simpukat paistui pannulla ja katkaravut uunissa. Lisukkeena vihreää salattia ja vihreää parsaa (Findus), se olis ollut mainiota grillattuna.
- siv106
Grillaukseen kunnon tuliset mausteet löytyy tietenkin www.iherb.com
Tuhannet suomalaiset ovat tilanneet täällä luotettavasti. Postikulut vain 6$ Suomeen asti ja käyttämällä koodia (kohtaan referral code) SIV106 saat vielä ensiostajana 5$ alennuksen!! Näin postikulusi ovat käytännössä ilmaiset! :)
Suosittelen ainakin tätä erittäin tulista Cayenne maustetta
http://www.iherb.com/Frontier-Natural-Products-Ground-Cayenne-90-000-Heat-Units-16-oz-453-g/30688?at=0rcode=siv106
Ja tätä erittäin hyvää Chili kastiketta
http://www.iherb.com/Huy-Fong-Foods-Inc-Sriracha-Hot-Chili-Sauce-17-oz-482-g/33415?at=0rcode=siv106
Kyllä maistuu ruoka hyvältä näiden jälkeen. :) Kokeile itse - tulis kesä
Grilli paketissa. Ostin syksyllä kunnollisen kaasu grillin, kun sai puoleenhintan, tuolla se odottaa paketissa kevättä, kun päästään mökille testaamaan. On tässä tullut katseltua grilliruokien ohjeita ja kuvia kuolaten.
- feeef
Grillaus kuuluu kesään. En pilannut sitä nautintoa, vaan odottelen kevättä.
- Hyvää tulee!
Höh, missä direktiivissa sanotaan, että grillaus kuluu kesään?? Minä ainakin grtillaan, kun siltä tuntuu ja hyvää on lähes joka kerta.
Aika säälittävää, jos joku instanssi määrää, millon kuuluu grillata ja milloin ei! - grillaajan poika
Hyvää tulee! kirjoitti:
Höh, missä direktiivissa sanotaan, että grillaus kuluu kesään?? Minä ainakin grtillaan, kun siltä tuntuu ja hyvää on lähes joka kerta.
Aika säälittävää, jos joku instanssi määrää, millon kuuluu grillata ja milloin ei!Meidän isä osti uuden mikron jossa on grillivastus. Asutaan kerrostalossa ja naapurin eukko on sanonu ettei saa käryyttää sitä sähkögrilliä parvekkeella.
Isäll meni hermot ja osti gigantista uuden mikrogrilin sillä sit kesällä tehdään makkalaa ja pihviä.
- Anonyymi00007
Joskus kokeillut talvella grillaamista. Ei se ole oikein mukavaa puuhaa, kun ei voi siinä grillin äärellä viettää aikaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran99919Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150849- 64720
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y26682Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47674Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 47604
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä31562Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20533- 31531
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27526Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee445511- 6496
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81489Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.31476- 44471
- 30456
- 41451
Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 364437En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39424