Uuden vuoden aatto

IsompiLuuseriM1977

Miten sinkut vietätte tämän vuoden viimeisen päivän?

Mulla on jääkaapissa pari siideriä ja yksi lonkero, nakkeja ja perunasalaattia sekä kermasipuliperunalastuja. Eli ihan hyvät mätöt löytyy.

DVD-hyllystä voisin ottaa Battlestar Galactican 2.kauden ja alkaa sitä seuraamaan. Keskiyöllä voisi ikkunasta taas katsella josko ilotulitus näkyisi. Pitäs olla kirkas ilta joten pitäis näkyä.

Itsekseen yksikseen tässä olen. Varmaan tulee netissä käytyä chattaamassa naisien kanssa, jos edes juttuseuraa saisi.

15

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • down sift sift down

      Yksin kotona, kun en seurustele, down siftaten.

    • miehenkuvotus

      Mitään ruokaa tai juomaa en ole varannut. Hyllyssä on pari punkkupulloa, jos sattuu haluttaan muutama lasi nauttia. Parit juhlat ois tiedossa, joihin olen kutsuttu, mutta en tiedä jaksanko ottaa osaa. Pariskuntien juhlia, joihin minut on kutsuttu enemmän tai vähemmän velvollisuuden tunnosta. Ja jotenkin sitä tuntee itsensä ulkopuoliseksi juhlissa, joissa on pelkkiä pariskuntia.

      Eli suunnitelmat ovat vielä avoinna, voi olla et käyn ulkona puolen yön aikaan käveleen ja katselemassa ilotulitusta, sitten nukkumaan.

      • miehenkuvotus

        Tulihan sitä sinne bileisiin lähdettyä kaverin painostuksesta, mutta kylläpä sitä itsensä tunsi niin ulkopuoliseksi jälleen kerran, kun oli ainoa yksinäinen. Olisi pitänyt vain pysyä kotona niin kuin alunperin suunnittelin.


    • ghjghjghj

      Urheilen. Illalla selvinpäin, ehkä joku leffa ja aikaisin nukkumaan. Huomenna lisää treeniä. Ei alkoholia, pitsoja eikä nakkeja...

      Pakkojuhliminen on tylsää...

    • no life

      Mä väsään lihapullia ja peruna muusia jossain vaihees. Muuten tää päivä meneekin sängyllä makoillen

      • Älä makaa!

        Harrasta urheilua!


    • nöösi_poika

      Sitä samaa. Telkkaria, nettiä, lueskelua. Hyvät mätöt jääkaapissa. Tuli tosin jo eilen popsittua puolet perunasalaatista ja sipseistä, joten vauhtiin on päästy.

      Mutta tosiaan, yksin tarkoitus olla ja aloittaa uusi vuosi yksin.

    • Minäminäminä

      Minä ilmeisesti joudun pitämään hauskaa teidänkin edestä, eli juhlimaan ja kunnolla...

      • nöösi_poika

        Juhliminen on rankkaa.


      • Minäminäminä
        nöösi_poika kirjoitti:

        Juhliminen on rankkaa.

        Toki, mut vuosi vaihtuu taas niin pitkän ajan päästä et eiköhän sitä kerkee siitä urakasta palautua :)


    • McLäski

      Riippuu ja roikkuu miten jaksaa. Kaverille oon iltapäivästä menossa mut voi olla et juhliminen jää siihen. Tai jatkuu aamuun asti, ei voi tietää.

      Klo 03 heränneenä univammaisena olen toki jo ehtinyt vaikka mitä tylsää, kuten juosta pakkasessa helvetilliset 1,5h (ei se matka vaan se aika ja väärä pukeutuminen), pestä pyykkiä ja siivota sekä vaihtaa vanhenevat liikuntasetelit ja lounarit salikorttiin ja säkilliseen roskaruokaa. Jos minusta ois kiinni päivä vois kohta olla jo pulkassa. Yhtään rakettia en haluaisi nähdä enkä kuulla, ja sama koskee kännisiä teinejä ynnä muita urpoja. Uusivuosi ihan paska juhla.

    • mälcäää

      Möllöttäen... :(

    • Kyl se menee ensin saunoen ja sit vieden haudalle kynttilöitä. Muuten aika perusjuttua eli yksin näillä näkymin. Raketteja en oo ostanu, mut vois kattoa mitä muut ampuvat niin voi sulautua vähän tunnelmaan.

    • Baariin pillua

      metsästämään. Tänään irtoaa melko varmasti....uutena vuotena ja vappuna irtoaa aina

      • Pussy Hound

        Ei irronnut viime vappuna. Viime uutena vuotena melkein irtosi. Täytyykin käydä kokeilemassa että oliko vain tuuria vai onko uudessa vuodessa taikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      173
      3239
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1348
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      41
      1052
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      985
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      902
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      55
      865
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      807
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      64
      795
    9. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      56
      790
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      75
      774
    Aihe