minkä asian tai ihmisen perään haikailet tällä hetkellä ?
haikailu gallu
10
110
Vastaukset
Yhen entisen koulukaverin perään olen jonkun haikaavan ajatuksen satunnaisesti päästänyt... En just nyt tosin haikaile mitään.
Kyllä mä rahan perään nyt haikailen.
Rouva Ratikan, kun se lähti katsomaan sukulaisiaan ja kavereitaan. Joo ja palmujen huojunnan ja kuuman rantahiekan varpaiden välissä. Ensinmainitun haikailu onneksi loppuu loppiaisena ja jälkimmäisen keväällä.
Yhen miehen perään taas haikailen kun se on niin kaukana. Saas nähä jos parin viikon päästä tilanne olis toinen.
- ......
Sen, jota en saa koskaan tavata.
- kielo
En just nyt erityisesti ketään.
Taidan selvitä ikävästä ja kivuista.
Menetin tänä vuonna lähes kaiken, mutta sain myös paljon uutta tilalle.
Tää taisi olla mun Ragnarök.
Haluaisin vihdoin löytää... ja uusi työasia on laitettu alulle.
Toivotan kaikille palstalaisille erittäin Hyvää Uutta vuotta.
Tehkää kauniita muistoja - kielo
Tässä on teille jotain kaunista
http://www.youtube.com/watch?v=UZp6dhheriM&ob=av2e ruuan.
- Hurstilta hei
pidetäänkö sua nälässä? :(
- Palsta,
missä voisi keskustella tai lukea keskusteluja ilman iniseviä ja rasittavia perskärpäsiä, voisi olla tähän hättään ihan kiva juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287131Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714348- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121756Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438