Kyseessä on vain pyörivä pölypilvi, jonka keskus on tyhjä! Kappaleet, jotka joutuvat tuonne himmenevät, kun joutuvat pölypilveen!? Mahdollisesti säteilevät hetken enemmän, kun pölypilvi heijastaa valoa takaisinpäin ja kiihtyvä nopeus voi myös aiheuttaa sätyeilyjä! Eli totuus voi olla toisenlainenkin!
Mustia aukkoja ei olekkaan!?
7
170
Vastaukset
- potslojoo
Ei ole edes loogista saati sitten muuta!
- aivo_aukko
On aina hauska nähdä kriittistä suhtautumista tuota musta-aukko-euforiaa kohtaan ... mutta pölypilvi ei kylläkään selitä niitä ilmiöitä joita "pelastamaan" musta aukko on "kehitetty".
Siis jos lähdetään siitä että maailmankaikkeus on sen ikäinen ja niin suuri kuin mitä yleensä halutaan ajatella.
Jos teorian mukaisesti hyvin pienessä tilavuudessa vapautuu hyvin suuri määrä energiaa (ja ilmeisesti ihan jatkuvasti) niin siinä menee tiedemiehen sormi suuhun ja toinen sinne ... mustaan aukkoon! - 43243432432335243
Hohhoijaa, onneksi koululomat päättyyy kohta...
- Ihan pimeenä..
Ei tietenkää ole, seilla on vain lamppu mailmankeikkeuden valekuoressa.
- tiedekaverini ???
Maailmankaikkeuden kuori on yhtä ohut kuin oljyläikkä vedenpinnassa ,,-- siis kuin saippuakupla ,mutta sen suuruutta en ala tässä nyt arvioimaan- ehkä seuraavassa repliikissäni...
- 2323v
onko mustat aukot samannäköisiä riippuen tarkastellaanko sitä sen edestä, takaa tai sivulta? onko se pallo aina?
- aivo_aukko
Teoreettisen pyörimättömän mustan aukon ominaisuudet ovat suunnasta riippumattomia. Eli vastaus on periaatteessa kyllä, mutta pyörivä musta aukko on sitten hiukan eri asia.
Olisi aika outoa jos musta aukko ei pyöri kun lähes kaikki maailmankaikkeudessa tuntuu pyörivän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591114Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11820Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75785- 53624
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83573Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45522Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36504Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43493Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40487Sinun kanssasi
Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver36476