Nyt tähän heti alkuun sanon, että tää tulee olee sitte jotain mainostuksen tyyppistä nytte kenties. Löyty tämmöne todella ei tunnettu YouTube-kanava, joka on laittanu kokeiluna videon missä on sitte samalla sanat siinä, elikkä karaoketyyppinen. Ideahan on se, että tää olis ilmasta...
Kenellekkää ei tästä kiusaamisest oo haittaa kauheest kosk ei oo rahankeruuta? Eli tää QML kokeilee oisko kysyntää tällasille videoille, ja jos muita ei kiinnosta ni mua, eli tehkää sellain palvelus et kattokkee ees tää video ja miettikää oisko tällaselle tarvetta... Kertokkee kavereille jos silt tuntuu ja toivokaa kappaleita jne...
Toistaseks se QML:n valikoima on aika säälittävä, 2 biisii: Popedan Tahdotko mut tosiaan ja Happoradion Ikävä ihollesi... Ilmeisest kysynnän kasvaessa tulis lisää matskuu sen mukaa mitä ihmiset haluu. Kiitos niille ketkä edes vaivautuivat tämän lukemaan... Tossa alla linkit:
Tahdotko mut tosiaan:
http://www.youtube.com/watch?v=VmOwIIwZ4QU
Ikävä ihollesi:
http://www.youtube.com/watch?v=rj1FIYL5TZI
Kiitos! :-/
Laatumusiikkii ilmaseks, lyriikoil =)
2
149
Vastaukset 2
- Patemuss
Rikkoo rankasti tekijänoikeuksia. Kanavasi sisältö ilmiannettu.
- AP
ei ole mun kanava...
ja vaikka olisikin, ei käsittääkseni tekijänoikeuksia rikota, sillä materiaalia käyttävä voi joko pyytää erikseen lupaa materiaalin käyttöön artistilta. Joskus ei luvan kysyminen edes ole tarpeellista nimittäin tietyt (useammat) levytysyhtiöt ja artistit saavat materiaalin käyttöoikeutta vastaan mainontatulot kyseisestä videosta ja videon yhteydessä on mm. linkki iTunesiin mistä kappaleen voi OSTAA.
ite sanoisin et noista videoista artistit ei muuta kuin hyödy, ilmasta mainontaa. Noilla videoilla ei nimittäin videon tekijä ilmeisesti tee rahaa itselleen penniäkään... Tai senttiäkään :-/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091330
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129684- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 5448
- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 52403
- 42400