Aller Media julkaisee huomenna Suomen ensimmäisen karppaajille suunnatun lehden. Lehdestä löytyy mm. karppauksen aloitusopas, eri tyylejä vähentää hiilihydraatteja, reseptejä, julkkisten haastatteluja, onnistumistarinoita ja asiantuntijoiden neuvoja. Toivottavasti tällä kertaa valitut asiantuntijat todella tietävät, mitä karppaus on ja mitä se ei ole.
Lehti ilmestyy keskiviikkona 4. tammikuuta, ja sen hinta on kansikuvan mukaan 4,90 euroa. Lehteä julkaistaan ilmeisesti aluksi vain yksi 30 000 painoksen numero. Toivoa tietenkin voi, että jos lehti on hyvä ja se menee kaupaksi, niin kustantaja saattaa julkaista lisääkin numeroita jatkossa.
”Karppauksen suosio on ollut valtava ja yllättänyt kaikki. Olemme tehneet lehden, josta saa kattavasti asiallista tietoa. Lehtemme on positiivinen ja kannustaa lukijaa löytämään hyvän olon”, Fit-lehden päätoimittaja Taru Marjamaa sanoo. Lehden toimituspäällikkö Anne Luhtala puolestaan karppaa itsekin. Annen blogista voi lukea lisää hänen kokemuksistaan.
Fit Karppaaja -lehti ilmestyy huomenna 4.1.
Hopi ostoksille
4
451
Vastaukset
- villi veikkaus
Todennäköisesti n. 99% mainoksista on lisäainemainostuksia (puoskari Tolonen ym.)
- pahakarppi1
valistunut arvaus kirjoitti:
Toivottavasti Mattilasta julkaistaan viimeinkin Jälkeen-kuva. Nythän olemme nähneet vuosia Ennen-kuvaa.
- Piimäleipä
Piimäleilin kuva tässä:
http://tuohimuori.kuvat.fi/kuvat/TUOHEN%20TIE/Katajat%F6it%E4/Scan 46_2.jpeg/web
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181