Kulkukoiria? Karkulaisia?

15+19

Hämärässä tuli Kyllikinraittia pitkin kaksi irti olevaa koiraa. Oli niin pimeää ettei nähnyt mitä rotua mutta olisivatko olleet jotain ajokoiria.

Olivatko karkulaisia vai onko jollakulla tapana päästää koiransa irti? Jos vielä tulee vastaan otan ne omaksi jos antavat ottaa kiinni.

9

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juu.

      Pentti varmaan karannut taas.

    • koirakaveri

      oiskohan nuo ollu jänisjahissa vaikka kittilänjärven maastossa.

    • KoiratKuriin,prkl!

      Ovat aggerssiivisia ja käyneet myös muiden koirien kimppuun! Toinen on ajokoira, toinen joku muu. Useamman päivän juoksennelleet jo pitkin ja poikin siellä tienoolla, aika laajaltikin...

    • koirakaveri

      onko suomenajokoira?empä oo ennen vihaseta suomenajokoirasta kuullu.

      • ap.

        Suomenajokoirilta näyttivät joo.


      • Ahmed Khaheli
        ap. kirjoitti:

        Suomenajokoirilta näyttivät joo.

        Vesikauhu?


    • Varoituksen sanoja..

      Meri-Lapin ESY:n Facebook-sivuilta ja muualtakin Facebookista kerättyä:

      "Kemin Syväkangas-Takajärvi-Tervaharj​u -alueella nähty kaksi keskikokoista/isoa, aggressiivista koiraa vapaana. Toinen todennäköisesti nuori ajokoira, toinen snautseri/seisoja-tyyppinen.
      Koirat on ainakin jo maanantai-iltana 2.1 nähty ja kuultu Takajärvi-Syväkangas -pururadalla.

      Tiistaina 3.1 käyneet päivällä koirakon päälle Takajärvi-Syväkangas -pururadalla. Parivaljakko on nähty reilu tunti sitten (n. klo 15 maissa) juoksemassa Tervaharjulla Mäkiruonalankatua pitkin jälleen Syväkangasta kohti.

      Tämä niin varoituksena alueella liikkuville kuin mahdollisesti tietona koiria kaipaaville."
      --------------------------------
      "näin eilen kun juoksivat Larintietä pitkin.....menivät kovaa korvat hulmuten!"
      --------------------------------
      "Noi on tullu muaki vastaan ku oon siskon koiran kans ollu lenkillä. Niistä huomas jo kaukaa et ne on agresiivisia nostin koiran syliin ja kävelin pois päin rauhallisesti ettei ne kiinnittäny kauheesti huomiota. :o"
      --------------------------------
      Koirakaverille: "onko suomenajokoira?empä oo ennen vihaseta suomenajokoirasta kuullu."
      - En ollu kuullu minäkään, mutta nytpähän kuultiin! :/

    • koirakaveri

      täytyypä olla varuillaan ku käveleskellään koiran kans.omalta koiralta luonnetta löytyy ettei nuin vaan kyllä päälle anna toisen tulla mutta eihän sitä ruukata tapella.

      • Jopasjottain

        Koirien koti löytynyt ja koirat kotona jo! Ainakin jonkun lähteen mukaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe