Forever Myllypuro ja Arabium

Muuttanut kuntoilija

Olen etsimässä itselleni sopivaa kuntosalia ja siksi halausinkin kuulla teidän kokemuksia. Onko kukaan käynyt Myllypuron Foreverissä tai Kuntokeskus Arabiumissa? Tai tiedettekö muita niillä main (Viikissä tai sen ympäristössä) sijaitsevia hyviä harjoituspaikkoja?

Molemmat kävisivät sijaintinsa puolesta minulle. Arabiumin huonona puolena on muiden kuin spinning -ryhmätuntien puuttuminen. Foreverissä taas on laajahko ryhmäliikuntavalikoima, mutta suppeammat aukioloajat.

Myös kaikki muiden pääkaupunkiseudulla olevien Fereverien käyttäjät voivat kertoa kokemuksia ketjusta ja liikkuvuudesta ketjun sisällä. Miten toimii vieraileminen ketjun toisella salilla?

Kertokaahan kokemuksia!

4

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Strömling

Itse en voi puhua kuin Pasilan Foreveristä, enkä kyllä suosittelisi paikkaa...itse juurikin vaihtamassa mainitsemaasi Arabiumiin. Pasilassa likaista, aina jotain rikki, eikä korjauksella ole mitään kiirettä, pienet tilat, iänvanhoja lehtiä ja päällimmäisenä jää vain mieleen, ettei siellä kellään kiinnosta, mitä siellä tapahtuu ja missä jamassa sali on. Sääli. Toivon, että muissa toimipisteissä on hieman hilpeämpi meno.

• 888899999

up

• kokeillut

en kyllä mene enää noihin forevereihin, tuntuu että laitteet ostettu sieltä mistä vaan halvimmalla saatu. Sen verran usein on niissä ongelmia.

• Never Forever

Arabium palvelee paitsi aukioloaikojensa niin myös laitteiden ja vapaiden painojen määrän ja laadun ansiosta. Sieltä löytyy myös säkki ja naisille infrapunasauna.

Jumpat kannattaa ottaa eri paikoista diileinä kun niitä tulee kaikenaikaa kuitenkin tarjolle.

Suosittelen ilmaista tutustumiskertaa tai useampaa treenin merkeissä useammalla salilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe