Moikka! oon 16-vuotias tyttö. Kilpailen voimistelun SM-tasolla ja treenaan 19 tuntia viikossa. Oon muuten ihan tyytyväinen vartalooni, mutta häiritsee kun mulla on alavatsassa navan alapuolella pömppis ja samalla korkeudella kyljissä jenkkakahvat. En tajua miksei ne lähde, vaikka treenaan tosi kovaa. Vatsalihaksetkaan ei auta, sillä tehdään niitä treeneissä kyllä ihan mukavasti. Oon riippuvainen karkille ja oon yrittäny päästä siitä eroon. Voiko uimarengas johtua siis vaan karkista. Oon harkinnu myös pastan ja vaaleen leivän yms. jättämistä, mutta pelkään ettei riittäis energiaa enää treeneihin. Mitä mun siis pitäisi tehdä? Kotona en ehdi hirveesti tekemään mitään ylimäärästä venyttelyn lisäksi, koska mulla on myös lukio hoidettavana ja treenejä joka päivä eli aikaa ei jää oikeestaan muulle.
"uimarengas" pois vyötäröltä
uimarengasjumppari
2
306
Vastaukset
- ohje3
Syödä terveellisemmin. Pastat ja karkit pois. Hiilihydraatti suurissa määrissä on haitaksi, jotkut nyt sanovat että kaikki.
Ruoka vaikuttaa laihduttamiseen enemmän kuin liikunta. - entinen.............
jos jätit listastasi Kaljan ja Tupakan pois niin Ei ihme jos ei lähde jenkka pois koska ne valuu suoraan sinne. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857