Millaisia kenkiä käytätte treenatessa..eteenkin minua kiinnostaa kun itse olen käynyt bodycombatissa reilun parin vuoden ajan ja oikeianlaisia kenkiä ei tunnu omaan jalkaan löytyvän...Olen eri merkkisiä aerobiseen liikuntaan tarkoitettuja kenkiä hankkinut ja yhdet reebokin juoksukengät.
Kaikki on tähän asti tuntunut huonolle jalassa joista ei ole jalkapohjaan riittävää tukea tai on liian kevytrakenteiset muuten ohuen puhjan kanssa.kuin ei myöskään nilkalle ole olleet riittävän tulevat...Juoksukengät hankasin sitten nilkkoja...ja tuntuivat jalkapohjan kaaressa epämiellyttävän hankaaville
Olisikohan sisäpelikengät tai koriskengät esim edes minkaan lainen vaihtoehto..vai onko jollakin suositeltavana jotain merkkiä joka kävisi tälläiseen combattiin....Riittävää tykea kaipaan eteenkin nilkkoihin koska akillesjänne ei oikein tykkää nykyisistä kengistä....
Tätä kautta suosituksia kyllä on kauhean vaikea varmaan antaa koska jokainen jalka on omaa laatuaan ja toiselle käy toinen ja toiselle toinen mutta onko kokemusta ihan noista muiden alan kengistä tälläiseen...Salilla nuo muut kengät kyllä menee hyvin mutta combattiin ei.
Jalkineista asiaa..
lätyskä :D
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780