Kaverien kanssa aina lyödään vetoa ilmestyykö ensin pöytään humalaisen perse vai tilaamamme pitsat :) Lähellä on ollut monesti ettei ole tullut turpiinkin. Oletteko käyneet?
Sörnäisten Sivuraide
7
1235
Vastaukset
- syön pizzani muualla
Olen käynyt pari kertaa. Pizzat on huonoja ja palvelu vielä huonompaa. Se myyjä vaikuttaa jotenkin elämäänsä kyllästyneeltä, töykeältä ja ylimieliseltä, tarjoilijat sen sijaan on ihan jees. Känniset, rähjäävät kanta-asiakkaat ei ainakaan tee siitä paikasta yhtään parempaa.
- Tina
Siis olin käyny siellä pari kertaa, ja pitsat ollu suht ok. Kaiketi kerran sinne uudemmanki kerran väännyin. Ja tällä uudemmalla kerran pitsa oli oikeasti suoraan PERSEESTÄ.
Ystävällinen (?) tarjoilija tuli keräämään lautasia, ja kysy että no maistukos.
Normaalisti tuossa tilanteessa hymyilen typerän näkösenä ja sanon jooo, vaikka tekis mieli sanoa että perseestä oli.
Mutta rajansa kaikella, nyt kerranki sanoin minä ajattelin mutta suht ystävälliseen sävyyn. Aattelin että jos antasivat vaikka ilmaset jädet korvaukseksi paskasta pitsasta. Mutta mitä vielä vittuilut sai vielä kaupan päälle:)
Mutta sama se sille, tietääpähän ettei enää sinne tartte vääntyä.
Suht vieressä Bravadossa sen sijaan on kivaa ja hyvää safkaa:) - Sivuraide
Asiakas äänestää jaloillaan!
En ole koskaan astunut ko. lafkan mihinkään toimipisteeseen sisään.
Olen nähnyt Itiksessä jo monta, monta vuotta sitten, miten asiakas astuu Sivuraiteesta ulos ja oksentaa saman tien. Siellähän tulee ruokamyrkytys, miksi sinne kukaan menee, vaikka halvalla söisi? - tyty24
Käytiin uuden frendini kanssa siä ekaa kertaa syömäs. Hyvät pizzat oli. Pvällä meno rauhallista,mutta veikkaan et illal ei.Tarjoilija näytti vähän parittajalta,mutta ystävällinen mies.uudestaan voisin mennäkin.. kiitos!
- Pave
Hinta jolla sivuraide ym.ovat myyneet pitsoja ei ole markkinatalouden mukainen. Jossain fuskataan, palkoissa,sotuissa tai laadussa tai kaikessa.
- yäks...
Pave kirjoitti:
Hinta jolla sivuraide ym.ovat myyneet pitsoja ei ole markkinatalouden mukainen. Jossain fuskataan, palkoissa,sotuissa tai laadussa tai kaikessa.
Kerran oon käyny enkä toista kertaa mene...Pitsa oli rasvaa kelluva kuvottava lätty...ei kyenny syömään edes puolta siitä.Voihan olla et sattu vaan olee huono valinta juuri se pitsa,mut ei kiitos toista kertaa!
- Cpn_mörrrr
Nykyisen omistajaosakas, en nimiä sano, täys rikollinen..
Ei mun boikotti niinkään kyseisen ravintolan taloutta vaikuta, mutta seksuaalirikollisia en pizzaa tilaamalla tue..
Oikeusvaltio, vittu mitä paskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik174873MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1022511Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5781871- 101784
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1131594Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671207Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331148Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31008Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641007Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt2191000