Olemme lähdössä ensi syksynä Thaimaahan ja haluaiisin sukeltamaan. Kattelin Raya diversin sivuja ja peruskurssi näyttäisi kestävän 3 päivää. Olen perheestä ainoa ketä homma kiinnostaa joten haluaisin tietysti käyttää ajan mahdollisimman tehokkaasti. Katselin, että PADI:sta löytyy eLearning materiaalia ja allasharjotuksia voisi hyvin tehdä talven aikana kotosuomessa.
Onko kokemuksia miten kurssin pilkkominen onnistuu? Miten kouluttajat Suomessa & Thaimaassa tämmöiseen suhtautuu? Räjähtääkö kustannukset?
Kiitos kommenteista ja kokemuksista!
Padi koulutus osissa?
NewDiver
1
151
Vastaukset
- neuvo teuvon neuvo
tarkoitat siis jotain fuckpadi -juttua ? eli siis että paneksitaan vai häh ?
terveisn
neuvo teuvo
alias
nepa tepa
alias
nepsu tepsu
alias
nepe vitun tepe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512085
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131253Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222- 181220