Elikkä oon alkanu tässä kouluttamaan lv-ruunasta ratsua. Ollaan jo pari kertaa ratsastettu "kunnolla" taino kävelty, tehty pysähdyksiä ja peruutuksia. Mikä voisi olla seuraava asia jota aletaan opettamaan? Kaikki vinkit on tervetulleita !:)
ravurista ratsu
3
59
Vastaukset
- ihihiihih
Ravia kanttis seukiks,alkaa meneen jos käynti menee ja on jo "ns .parempaaa"ja katsoo jalkoihin..
- blacCherry
mulla on kans projektina ex ravuri. ollaan opeteltu ihan alusta asti(selästä) kulmaan menoa (siis siistin kulman tekoa kentällä) ja voltteja. niissä on ollu paljon hommaa, kun yrität saada hevosen pysymään muodossa. Tässä pikkuhiljaa vauhtia vaan ollaan lisäämässä. Ravilla voltteja. Mutta jos sitä sinun ravurias ei oo paljoa ratsastettu(?) niin maastakäsin on helppo myös aloittaa volttien ja väistöjen harjoittelu.
- exravurit<3
rauhassa ravaaminen ja muutenkin ravia työstäminen ois mun mieestä sekeksi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760