Sinkkuelämä on TUHOISAA miehelle!

ABSOLUUTTINEN_TOTUUS

Olen nähnyt niin monien miesten elämän tuhoutuvan täysin SINKKUUDEN vuoksi. Olen nähnyt kunnollisen miehen muuttuvan sinkuksi jäätyään täydeksi narkkariksi,juopoksi..sekoavan..tekevän itsarin..(omia näkemiäni asioita) Kuinka monen SYDÄN HUUTAA yksinäisyyden tuskasta.. Naiset lähtevät Kauppatieteen Maisterien ja Johtajien matkaan ja aina vaan kasvattavat ja kasvattavat vaatimuslistaansa.. naista ei saa enää lyödä,naiselle ei saa sanoa enää edes poikittaista sanaa vaan on mielisteltävä ja jos nainen vaatii, on slle tarjottava kaikki..naiset ovat tulleet hedonisteiksi. MIKÄÄN EI ENÄÄ RIITÄ.. aina vaan etsitään parempaa ja parempaa ja enemmän koulutetumpaa,rikkaampaa..pidempää Siitintä ja tiukempaa vartaloa.. Sitoutumista ei enää ole.. Olemme palanneet ELÄIMEN TASOLLE.. kilpaileva uros..(isommat tulot ja enemmän tutkintoja) nappaa naisia toisilta uroksilta.. Naimisiin ja suhteeseen mennään ajatellen.. "MITÄ MINÄ SAAN".."MITÄ TUO VOI TARJOTA MULLE"..siinä kisassa moni jää ilman ja vaipuu epätoivon suohon jossa ainut keino on koettaa hukuttaa murheita viinaan ja huumeisiin. Mutta me tiedämme että murhe ei siihen huku.. SINÄ ITSE HUKUT..=( Tapahtumahorisontti on niin monella tämä

1.Akka lähtee mtiukkavartaloisen Adoniksen ja Maisterin matkaan
2.Mies koettaa hukuttaa murheita kalijaan ja etsii uutta
3.Ei löydä, koska naisen vaatimuslista on niin tolkuton=(
4.Menee duuni
5.AKKAA EI SAA..
6.Mies on nyt lasol-ukko Hakaniemen rannassa..
7.DEATH..=(=(

9

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yökssss

Niinpä niin, kyllä on kohtuuttomat vaatimukset naisilla kun ei niitä saa enää edes lyödä.

• 00000023146587

Samaa ajattelin minäkin. Mehän pyydetään ihan liikaa kun ei haluta, ettei mies lyö tai ole väkivaltainen.

Siis naiset ovat ilmiselvästi eläimiä kun eivät väkivaltaa halua. Kun luonnossahan eläimet eivät lainkaan harrasta väkivaltaa keskenään, vaan siellä eläimet panevat ihan ketä tahansa ilman mitään väkivaltaa ja rakastavat jokaista yksilöä ja pariutuvat myös heik....

Eiku hetkinen....

• Turha sitten valittaa sinkuutta jos tuollaista paskaa on pääkoppsa täynnä.

• old school

Ei sitä poikittaisen sanan sanomista voi estää, eikä haukkumisestakaan käräjille joudu.

• pröt

On vielä sinkkumiehiä elossa, joten ei pidä paikkaansa.
      Muuten toisia suuria totuuksia näin viikonvaihteessa kahdeksanpäivää lehdessä ainakn

• squow

Mutta naisethan rakastuvat aina renttuihin ja kunnon miehet ei kelpaa????

• Mitäs ihmettä nyt?

Mitämitä? Täällähän nimenomaan väitetään, että naiset kiinnostuvat VAIN juopoista, narkkareista ja rikollisista.

Palstan miesten logiikalla noilla miehillä pitäisi olla siis naisia joka sormelle.

• paikka auringossa

AP:n viesti kuulostaa sellaisen miehen viestiltä, joka on äärimmäisen mustasukkainen takertuja. Naisella ei saisi olla omaa elämää ollenkaan, vaan naisen tehtävä olisi siivota ja laittaa ruokaa hameessaan ja korkokengissään ilman pikkuhousuja, jotta mies voi nusahuttaa milloin mieli tekee.

Ehkäpä valtaosa naisista haluaa kuitenkin tavallisen miehen, jonka kanssa voi elää tavallista elämää. Katsellaan telkkaa, laitetaan ruokaa yhdessä, jutellaan, halaillaan ja suukotellaan, käydään joskus kavereilla, käydään kävelylenkillä yhdessä ulkoiluttamassa Moppea, saatetaan ravintolassa hyvän ruoan seuraksi ottaa lasilliset viiniä, haaveillaan omakotitalosta jne. Siinä eletään yhtä arvokkaina ihmisiä, miehenä ja naisena, rinta rinnan.

• Ihan oikein puolisonhakkaajille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe