Näin Sxthsensetä unta toissayönä!

uneksija.......

Oli helvetin ruma! Mutta en usko että oikesti on. Unessa oli mun siskon kanssa (ei sillei) kaverina meidän kotitilalla. Oli muuten jo toinen selvä uni kun näin palstalaisista. Ensimmäisen näin ajat sitten kun rela oli joki gangsteripomo tms, ja oli synttärit jossakin isossa talossa, ja sillä oli hirveästi naisia. Ja sen joku naisista pyysi minut ja tyttöystäväni käymään huoneessaan ja viinaa ritti. Nämä on tosi"tapauksia".

13

72

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

hyyi kauheeta millaisia unija näät mä en nää unija kun mä nukun kaikkeen te menettekin kun joku pyytää.

• Noh. :D :D :D Varmaan minun vahingossa lähettämä negatiivinen energia, joka kopsahti saman tein omaan otsaan. Onneksi ei sitten sillei. Toivottavasti olin riuska ja työteliäs, niin ajattelit et onpa ******* kova muija tekee töitä :D :D :D

• Muistelen, et joku olisi seikkaillut minunkin unissa. En kyllä muista enää kuka. Onneksi olen unohtanut :)

• Hengailit vain

meidän autotallissa, amerikanrautojemme parissa (tosin sekin oli vain unelmaa)

Et suostunut edes puita hakkaamaan :)

• Hengailit vain kirjoitti:

meidän autotallissa, amerikanrautojemme parissa (tosin sekin oli vain unelmaa)

Et suostunut edes puita hakkaamaan :)

Oho! Kuinkas minä nyt noin! ´´:) No mut mistä raudasta olin eniten kiinnostunut? Yritinkö lohnottaa konepelillä, niin et pellit paukkui :D

• ap.
        Sxthsense kirjoitti:

Oho! Kuinkas minä nyt noin! ´´:) No mut mistä raudasta olin eniten kiinnostunut? Yritinkö lohnottaa konepelillä, niin et pellit paukkui :D

Mulla on kuva kun pällistelit takapenkiltä rumalla naamallasi. Ja mua harmitti että olet niin ruma. Siis en usko että olet yhtään ruma! Mutta näin se unessa meni. Meitä oli muitakin sukulaisia joiden kanssa yritin laittaa lavaa pystyyn että voitaisiin soittaa bändin kanssa, mutta unessa kaikki menee pieleen, niin tässäkin. Sitten yritettiin myös paremmalla menestyksellä ajaa moporallia jollain pikku radalla, mutta mopotkaan ei kulje unessa kovaa, paska homma ;(

• ap. kirjoitti:

Mulla on kuva kun pällistelit takapenkiltä rumalla naamallasi. Ja mua harmitti että olet niin ruma. Siis en usko että olet yhtään ruma! Mutta näin se unessa meni. Meitä oli muitakin sukulaisia joiden kanssa yritin laittaa lavaa pystyyn että voitaisiin soittaa bändin kanssa, mutta unessa kaikki menee pieleen, niin tässäkin. Sitten yritettiin myös paremmalla menestyksellä ajaa moporallia jollain pikku radalla, mutta mopotkaan ei kulje unessa kovaa, paska homma ;(

*reps*

joo joo. Olit tietysti vielä itse pyytänyt minua saapumaan, ja sinua harmitti kun olin kuin seinästä reväisty piru!!! X,'D

Sitten meni loputkin mönkiin..

• En kyl pyytäny
        Sxthsense kirjoitti:

*reps*

joo joo. Olit tietysti vielä itse pyytänyt minua saapumaan, ja sinua harmitti kun olin kuin seinästä reväisty piru!!! X,'D

"muistaakseni", ilmestyit vain jostakin... nyt jos alettaisiin unia tulkitsemaan, mistä edes tuli uneeni, rumana... Ehkä jostain mielikuvasta tai viestistä jota jotkut on kirjoitellut susta täällä. Olet alkanut saamaan lokaa niskaasi vanhempien palstalaisten tapaan.

• kauhu-uneksija
        Sxthsense kirjoitti:

*reps*

Näin myös painajaisen, jossa sxthense tuli sänkyyni ja tyrkytti anaalia ---pullukka viiskymmppinen tamperelaisämmä
        harmaata tukka värjätty hennalla

• ap.
        kauhu-uneksija kirjoitti:

Näin myös painajaisen, jossa sxthense tuli sänkyyni ja tyrkytti anaalia ---pullukka viiskymmppinen tamperelaisämmä
        harmaata tukka värjätty hennalla

Olet nähnyt xena-painajaisen, otan osaa

• En kyl pyytäny kirjoitti:

"muistaakseni", ilmestyit vain jostakin... nyt jos alettaisiin unia tulkitsemaan, mistä edes tuli uneeni, rumana... Ehkä jostain mielikuvasta tai viestistä jota jotkut on kirjoitellut susta täällä. Olet alkanut saamaan lokaa niskaasi vanhempien palstalaisten tapaan.

:) sellaista se, mielikuvia voi muutella ilkeästi meistä kaikista. Hyvää yötä ja kauniimpia unia :)

• Samoin sulle
        Sxthsense kirjoitti:

:) sellaista se, mielikuvia voi muutella ilkeästi meistä kaikista. Hyvää yötä ja kauniimpia unia :)

S :)

t. uneksija

• kauhu-uneksija
        ap. kirjoitti:

Olet nähnyt xena-painajaisen, otan osaa

Voi kauheeta! Pyysin ensiyöksi kaksai jättimäistä poliisia nukkumaan viekkuun turvaksi ja nyt Riitta iskee varmaan oikeasti
        raiskaamaan ne poliisitkin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      184
      3673
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1162
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      148
      1109
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      50
      1020
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe