Mikä on hyvännäköinen?

pööööö

Olen vajaa 30 mies ja täälä netissä kahtelen profiileja,ni melkee aina tuo lukee naisilla,että luonne on tärkein,mutta pitää olla myös hyvännäköinen;)
Mikä sitten on hyvännäköinen? mun mielestä hyvännäköisyys naisessa perustuu siihen onko hoikka vai sporttinen,eli kaikki naiset ovat hyvännäköisiä jos pitää itsestänsä huolta,en tarkota mitää anorektikkotyyliä,mut kaikki tajuu mitä meinaan..
eli mua ei sytytä yhtään jos on vähänkää pullea,ja tämä ei pitäs loukata ketään,koska jokainen voi itse vaikuttaa tähän asiaan..
Itse olen sporttinen eli kuinka voisin tykätä pulleasta naisesta jos en siedä itsessänikään liikakiloja.. Rintojen tai takamuksen muodolla tai kasvoilla ei ole mitään väliä minulle,koska nehän ovat juuri kauniit sellaisena kuin Jumala ne on itsekullekin luonut:) jos on itse esim. pullea ni turha havitella komeaa sporttista miestä,ku eihän sporttinen nainenkaan huoli läskiperse ukkoa,tai jotain riisikeppiä,huvikseen kirjotin että ollaan realistisia miltä näytetään,kerran tapasin erään naisen jolla luki että sporttinen profiilissa ni sit se oliki aikas hyvin syöneen näköinen,ni olin vähä hämilllään että voiko ihminen luulla itsestä jotain muuta mitä todellisuudessa on.. ja koulutuksella ei ole mitään väliä minulle alkoholisti naisista en tykkää se on vaa nii,ku ite en käytä,ni ei jaksa katella semmosta,tupakkaa saa polttaa,koska itse poltan,siksi etsinki myös naista,joka myös polltaisi,koska ei kukaa joka ei polta halua tupakoivaa miestä

34

867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huvituin kovin :)

      Sinä voit haluta timmiä naista, minä haluan kirjoitustaitoista miestä :)

      Hyvännäköinen yleensä naisten suusta sanottuna tarkoittaa, että miehen kasvot ovat silmää miellyttävät. Ainakin mulla on vahva usko, että näin on.
      Ainakin omalla kohdalla :)

      Vaikkei miehellä olisikaan sikspäkkiä muutakuin jääkaapissa, senkin saa anteeksi muilla avuilla. Kuten niillä miellyttävillä kasvoilla.
      Lisäksi varmaan aika monella naisella se luonne ihan oikeasti menee jumalaisenkin miesvartalon ihannoinnin edelle.

      Jokainen saa tykätä mistä haluaa, mitä sitä arvostelemaan.. Mutta kieltämättä alkoi naurattaa sun mustavalkoisuus.. " hyvännäköisyys mitataan kiloissa" :D
      Voi apua. Eli haluaisit mielelläsi vaikkapa hevosnaamaisen, huonohampaisen naisen, kunhan vain mitat ovat miellyttävät?
      ( Ja ei, en tarkoita, etteikö em. naisen kuvaus olisi jonkun silmissä hyvännäköinen, mutta noin niinkun yleismaailmallisesti :)

      • pööööö

        Huvituin kovin:) No voivoi,ku esitinki vaa kysymyksen,en käskeny arvostelemaan minun mieltymystäni;) ja jos 1 kirjotusvirhe tekstisä on,ni voi KAUHIA!!! ;D


      • miesmiesmiesmmm

        tämä ketju näyttää selkeästi niitä eroavaisuuksia mitä miehet ja naiset haluaa vastakkaisesta sukupuolesta. Miehiä ei juurikaan kiinnosta pilkkuvirheet tai isommatkaan kirjoitusvirheet.

        No selvää lienee vain se että selvästikkään me ei ymmärretä toistemme tarpeita, mutta silti me haluamme toisiamme. Hankala yhtälö tosiaan jo lähtökohdiltaan.


      • werwrwer
        pööööö kirjoitti:

        Huvituin kovin:) No voivoi,ku esitinki vaa kysymyksen,en käskeny arvostelemaan minun mieltymystäni;) ja jos 1 kirjotusvirhe tekstisä on,ni voi KAUHIA!!! ;D

        Sun tekstisi on täynnä sekä kirjoitus- ja kielioppivirheitä. On aika helppoa päätellä sinun olevan myös alhaisesti koulutettu.


      • werwereer
        werwrwer kirjoitti:

        Sun tekstisi on täynnä sekä kirjoitus- ja kielioppivirheitä. On aika helppoa päätellä sinun olevan myös alhaisesti koulutettu.

        Hups. Piti olla kirjoitus- että kielioppivirheitä. Koskaan ei pitäisi keskeyttää kirjoittamista hetkeksi kesken virkkeen.


      • enpä haluaisi tavata
        werwereer kirjoitti:

        Hups. Piti olla kirjoitus- että kielioppivirheitä. Koskaan ei pitäisi keskeyttää kirjoittamista hetkeksi kesken virkkeen.

        Sait aikaa tässä lukijassa naurua, mutta asialla on vakavempikin puoli, jos tuo ei ole provoilua. Olet ihmisenä vaikea, sinulla ei ole helppoa itselläsikään viilatessasi pilkkua ja sen paikkaa, olet samalla mahdoton kenenkään kumppanina. Tämä ei ole tarkoitettu haukkumiseksi, mutta mahdatko ymmärtää tätä ja edes tuntea itseäsi oikeasti.
        Jatka samalla linjalla, etsi aina virheitä, syytä, syytä välillä itseäsi....oivoi. Oikeesti, opettele ottamaan vähän rennommin elämä, vastaan voi tulla ihan mukaviakin ihmisiä, kun joskus unohdat ne "pilkut".


      • werwereer
        enpä haluaisi tavata kirjoitti:

        Sait aikaa tässä lukijassa naurua, mutta asialla on vakavempikin puoli, jos tuo ei ole provoilua. Olet ihmisenä vaikea, sinulla ei ole helppoa itselläsikään viilatessasi pilkkua ja sen paikkaa, olet samalla mahdoton kenenkään kumppanina. Tämä ei ole tarkoitettu haukkumiseksi, mutta mahdatko ymmärtää tätä ja edes tuntea itseäsi oikeasti.
        Jatka samalla linjalla, etsi aina virheitä, syytä, syytä välillä itseäsi....oivoi. Oikeesti, opettele ottamaan vähän rennommin elämä, vastaan voi tulla ihan mukaviakin ihmisiä, kun joskus unohdat ne "pilkut".

        Valitettavasti oikeakielisyys korreloi sekä älykkyyden että koulutuksen kanssa. "Pilkut" eivät ole vain "pilkkuja", kuten sinä ja aloittaja ilmeisesti kuvittelitte.

        En kiinnitä huomiota pieniin virheisiin, sillä niillä ei ole merkitystä. Kun kokonainen kirjoitus on kuin alakoululaisen käsistä, sen perusteella voi jo tehdä päätelmiä henkilöstä itsestään.

        Tekstin sisällön ja oikeakielisyyden perusteella olen myös deittini aikoinaan nettideiteistä valinnut. Yksikään tapaamistani ihmisistä ei ollut tyhmä tai huonokäytöksinen.

        Huvittavaa on lähinnä sinun päätelmäsi minun persoonastani. Ei se mitään, en minäkään haluaisi tavata sinua. :)


      • jgwepgojwerg
        werwereer kirjoitti:

        Valitettavasti oikeakielisyys korreloi sekä älykkyyden että koulutuksen kanssa. "Pilkut" eivät ole vain "pilkkuja", kuten sinä ja aloittaja ilmeisesti kuvittelitte.

        En kiinnitä huomiota pieniin virheisiin, sillä niillä ei ole merkitystä. Kun kokonainen kirjoitus on kuin alakoululaisen käsistä, sen perusteella voi jo tehdä päätelmiä henkilöstä itsestään.

        Tekstin sisällön ja oikeakielisyyden perusteella olen myös deittini aikoinaan nettideiteistä valinnut. Yksikään tapaamistani ihmisistä ei ollut tyhmä tai huonokäytöksinen.

        Huvittavaa on lähinnä sinun päätelmäsi minun persoonastani. Ei se mitään, en minäkään haluaisi tavata sinua. :)

        Itse olen koulutettu ja kielellisesti lahjaton. Meitä on aika paljon. Palkka on moninkertainen keskivertoon ja menestystä löytyy. Kirjoitustaidolla en ole eteenpäin päässyt vaikka kouluissa menestyin alallani poikkeuksellisen hyvin. Tässä ketjussa kirjoitustaitoani ei ole vielä haukuttu, mutta muualla on ja syystä.

        Oli pakko vastata kun ärsyttää yleistys kirjoitustaidon ja aivotoiminnan välillä.


    • ....

      Maku asia. Eri ihmisillä on erilainen käsitys siitä, minkä näköisen kumppanin haluaa ja millainen kelpaa.

    • onko se oikein.

      Läskit naiset hakee treffi palsoilla komeaa ja urheilullista miestä. Et vaikka naisne olis itse 20 kg ylipainoinen niin ne hakee siltin miestä joka ei ole ylipainoinen. Pitäsi niinku vähän olla realistisempi ja kattoo peiliin ensin kun alkaa laittamaan niitä vaatimuksia.

      • samaamieltä

        miehenä ymmärrän hyvin kantasi ja onhan se ärsyttävää, mutta hakea aina saa millaista vaan. Ja kyllä noi läskit jonkun pahasti puutteessa olevan sporttipojun voi helposti saada, mutta eipä tarvii ihmetellä miksei kelpaa miehelle pidemmän päälle.

        Mun mielestä isoin ongelma koko parisuhdemarkkinoissa on se että miehet haluaa enemmän pariutumista ja ovat valmiimpia katsastamaan eri vaihtoehtoaja löytääkseen sen mitä ne niin kovin haluaa. Naiset taas eivät halua edes tutustua jos ei heti kolahda eikä heillä ole mikään kiire koskaan löytää ketään. Naiset sitten haalii itselleen liian kovatasoisia miehiä. Ne voivat huvitella sen aikaa kun huvittaa tai sitten sen aikaa kunnes nainen tajuaa että tämähän vain paremman puutteessa panee.


      • zillälailla.

        no emmäää ny tiiiiä.. itellä on 30kiloo ylimääräst, ja just pistin poikki erään hyvinkin tunnetun, menestyneen nyrkkeilijän kans ^^ ku ei se oo siittä kilomääräst, vaa siit älykkyysosamääräst. ja ihan tahaltee kirjotan murteella ja ilman isoja kirjaimia ;)

        eipä ole p***u näöllään tai viina maullaan ketää koskaa hurmannu mutta aina niitä vaa halutaa. mennääks jo saunaha vihtoo?


    • samaamieltä

      Olen aloittajan kanssa täysin samaa mieltä. Näin se menee. Ja tätä on puiti täällä paljon. Naiset vain arvostaa kasvonpiirteitä ja saa olla vaikka vähän pullea. Naisille tärkeää on se miltä näyttää vaatteet päällä ja miehellä se miltä näyttää ilman vaatteita. Naisten mielestä tämä miesten kropan ihannointi on pinnallista, mutta minusta mihenä naisten pukeutumiseen, tyyliin ja kasvoihin liittyvä ihannointi on pinnallisempaa. Me miehet tosiaan puolustellaan tätä kropan ihannointia sillä että ihannoimme tervettä. On se osittain näinkin mutta tosiasia lienee kuitenkin että se terveellisyys on meille sivuseikka, vaan se hyvässä kunnossa ole kroppa nyt vaan näyttää hyvältä.

      Harmi että se säilyy aina tabuna ja eikä sitä suoraan voida tunnustaa että naisten viehättävyys on paljon juuri kiloista kiinni. Ja parasta on hoikan urheilullinen.

      Omaan kehoon tosiaan ei useinkaan osata objektiivisesti suhtautua. Jos haluaa tehokkaasti treffata niin kannattaa treffata vain niitä ketkä ilmoittaa painonsa. Muiden kohdalla joutuu niin kovin usein pettymään. Varsinkin niiden urheilulliseksi itsensä luonnehtivien kanssa, kun sillä urheilullisuudella saadaan sitten omassa mielessä kuitattua liikakilot. Saman voinee sanoa miehistäkin. Jos ihan huvikseen katsoo urheilullisena itseään pitäviä miehiä niin yleensä aikamoisia läskejä.

      • D69

        Naiset sitä ja miehet tätä. Jos kuitenkaan ystävällisesti ET yrittäisi päättää minun puolestani mitä minä naisena ajattelen?

        Ajattelen täsmälleen samalla kuin miehet. Kropalla on väliä. Ja kun valitettavasti minulle myös kasvot ovat tärkeät, niin vähän on ollut vaikeaa löytää mieleistään miestä kun ei halua sellaista joka on ylipainoinen eikä sellaista jonka naama ei viehättäisi yhtään. Samaan aikaan pitää tiedostaa oma tasonsa joka minun tapauksessani on se että naama on korkeintaan keskinkertainen ja kroppa on ok (kuulema).

        On hyvännäköisyyttä ja hyvännäköisyyttä. Yhden tyypin hyvännäköinen mies on sellainen jota ei edes kuvittele saavansa, ja toisen tyypin hyvännäköinen on sellainen joka naamaa kestää katsella ja kroppaa lääppiä intiiminä hetkinä ilman että tulee sellainen olo että hittojako minä tämän kanssa olen yhdessä kun ei viehätä tippaakaan.

        En osaa enkä myös halua antaa esimerkkejä siitä millainen mies olisi hyvännäköinen sillä tavalla että kehtaisin häntä itse tavoitella, sillä tavisten esittely täällä ei ole suotavaa eikä asiallista. Mutta hoikka se kyllä siis olisi. Se onko tukkaa päässä riippuu tapauksesta. Kaikille kalju ei sovi.

        Se mitä en kehtaa tavoitella on tietenkin

        - klassinen Johnny Depp
        - Hugh Jackman
        - Guy Pearce

        noin esimerkiksi. :)


      • hoikkaonainakaunis.
        D69 kirjoitti:

        Naiset sitä ja miehet tätä. Jos kuitenkaan ystävällisesti ET yrittäisi päättää minun puolestani mitä minä naisena ajattelen?

        Ajattelen täsmälleen samalla kuin miehet. Kropalla on väliä. Ja kun valitettavasti minulle myös kasvot ovat tärkeät, niin vähän on ollut vaikeaa löytää mieleistään miestä kun ei halua sellaista joka on ylipainoinen eikä sellaista jonka naama ei viehättäisi yhtään. Samaan aikaan pitää tiedostaa oma tasonsa joka minun tapauksessani on se että naama on korkeintaan keskinkertainen ja kroppa on ok (kuulema).

        On hyvännäköisyyttä ja hyvännäköisyyttä. Yhden tyypin hyvännäköinen mies on sellainen jota ei edes kuvittele saavansa, ja toisen tyypin hyvännäköinen on sellainen joka naamaa kestää katsella ja kroppaa lääppiä intiiminä hetkinä ilman että tulee sellainen olo että hittojako minä tämän kanssa olen yhdessä kun ei viehätä tippaakaan.

        En osaa enkä myös halua antaa esimerkkejä siitä millainen mies olisi hyvännäköinen sillä tavalla että kehtaisin häntä itse tavoitella, sillä tavisten esittely täällä ei ole suotavaa eikä asiallista. Mutta hoikka se kyllä siis olisi. Se onko tukkaa päässä riippuu tapauksesta. Kaikille kalju ei sovi.

        Se mitä en kehtaa tavoitella on tietenkin

        - klassinen Johnny Depp
        - Hugh Jackman
        - Guy Pearce

        noin esimerkiksi. :)

        No onhan yksilöiden kesken eroja paljonkin, mutta tekstisi pohjalta annat aika paljon arvoa ulkonäössä muulle kuin kropalle. Keskivertomies arvostaa sinua enemmän sitä että kroppa on kunnossa.

        Minä en ole koskaan oikeasti tähän päivään mennessä (30v) Naisen kasvoja jotka olisi vastenmieliset, jos nainen on hoikka. Mutta hoikkia ikäisissäni on vapaana vähän ja ovat aika haluttuja aina.


      • D69
        hoikkaonainakaunis. kirjoitti:

        No onhan yksilöiden kesken eroja paljonkin, mutta tekstisi pohjalta annat aika paljon arvoa ulkonäössä muulle kuin kropalle. Keskivertomies arvostaa sinua enemmän sitä että kroppa on kunnossa.

        Minä en ole koskaan oikeasti tähän päivään mennessä (30v) Naisen kasvoja jotka olisi vastenmieliset, jos nainen on hoikka. Mutta hoikkia ikäisissäni on vapaana vähän ja ovat aika haluttuja aina.

        Ehkä se naama muuttuu vastenmieliseksi sitten nelikymppisenä kun alkaa posket roikkua ja joillakin rypytkin rumentavat. Omasta mielestäni rypyillä ei ole niin väliä kunhan naama ei valu, mutta milläs sen estät että valuu.

        Eräässä dokumentissa tutkittiin identtistä kaksosparia että kumpi on nuorekkaampi. Toinen oli ylipainoinen ja toinen ei, ja kasvoiltaan se painavampi oli nuorekkaampi. Ilmeisesti ihonalainen rasva jotenkin täyttää niitä ryppykohtia ja kasvot näyttävät hohdokkaammilta. Joissakin tv-sarjoissa esiintyvät starat ovat laihduttaneet itsensä anorektisiksi ja naamakin näyttää hyvin väsähtäneeltä.

        Jos itselläni ei olisi taipumusta kehittää kaksoisleukaa lihoessa, saattaisin miettiä että hyödyttääkö olla hoikka kun naama voisi olla parempi jos ei ole...

        Kasvoja kumminkin näkee useammin ja pidempään kuin vartaloa tässä kylmässä maassa. Mutta silti minun on vähän vaikea kuvitella itseäni suhteeseen kauhean lihavan miehen kanssa jolla olisi nätit kasvot. En tällaisia edes tiedä muita kuin ehkä Kosti Kotirannan, mutta siitä on jo vuosia kun hänet telkassa näin. Miltähän näyttänee nykyään.


    • hilt

      Mikä omaa silmää miellyttää.

      Kasvot/kokonaisuus silmät ym oma ihannenainen lähtee niistä.

      Paino ei kerro paljoakaan meillä miehillä koska vartalotyyppejä on paljon,kevytrakenteinen ,roteva ym, miehet yleensä rotevoituu kun ikää tulee.

      Eroa voi olla paljon painossa 20 vuotiaana ja 35 vuotiaan lihaksien takia.

    • No minä !!

      Jonkun mielestä. Aika monen mielestä en, vaan tarinan opetus on se, että ei niitä kaikkia tarvitsekaan miellyttää.

      • zillälailla.

        mää rakastuin ny.


      • zillälailla. kirjoitti:

        mää rakastuin ny.

        Se on hienoa. Aina olen... siis aina... sanonut, että ihmisten pitäisi rakastaa enemmän.


      • zillälailla.
        hahmotelma kirjoitti:

        Se on hienoa. Aina olen... siis aina... sanonut, että ihmisten pitäisi rakastaa enemmän.

        rakkaus se on mikä saa ihmisen hymyilee ja kutiimaa. kutikuti! :D joo. jos mä oon ihan hiljaa ny taas.


      • hymysi tekee susta hyvännäköisen. :D


    • tuli vaan mieleen

      Ap:lle kysymys. Mikä sitten on pullea? onko sinulle pullea jopa normaalipainoinen, vai pitääkö olla langanlaiha ( mutta ei omien sanojesi mukaan anorekstisen laiha). Mihin linjaat senkin eron? Vai hyväksytkö normaalipainoiset kategoriaasi, mutta hehän eivät siis ole laihoja.

      Itse olen n-o-r-m-a-a-l-i-p-a-i-n-o-i-n-e-n nainen ja olen siis saanut kuulla olevani laidasta laitaan, jotkut pitävät tosiaan normaalina, jotkut pulleana ja jotkut hoikkana..no, ota siitäkin nyt sitten selvää...

      Ps. itsellä ei kyllä miehellä sytytä sellainen urheilukroppa missä näkyy sikspäkki liiankin hyvin ja tissit on isommat ku anderssonilla...

    • Daddy Cool

      "koska ei kukaa joka ei polta halua tupakoivaa miestä"

      Ei pidä paikkaansa.

      Itse kyllä polttelen sikareita, en tosin säännöllisesti. Eipä tuo ole olgelma ollut kellään, vaikka nainen muuta profiilissa väittäisikin. Olen ilmoittanut profiilissa polttavani ja silti ehdottomasti tupakoimattoman haluavat naiset ovat itse ottaneet yhteyttä. Itse en ole sitä tehnyt, sillä en voi sanoa olevani tupakoimaton, kun se tietyissä tilanteissa maistuu. Kunnioitin ehkä liikaakin naisten toiveita unelmapuolisosta.

      • fresh lung

        Avainsana onkin tuo "säännöllisesti". Jos tupakointi on sellaista erittäin epäsäännöllistä ja liittyy vaikkapa juhlatilanteisiin, niin sietäisin sen varmaan itsekin vaikka olen savuton ja toiveeni on vastaavanlainen mies.

        Kunhan ei minun seurassani polta, eikä keho tai vaatteet haise jatkuvasti voimakkaasti tupakalle.


      • 19+8
        fresh lung kirjoitti:

        Avainsana onkin tuo "säännöllisesti". Jos tupakointi on sellaista erittäin epäsäännöllistä ja liittyy vaikkapa juhlatilanteisiin, niin sietäisin sen varmaan itsekin vaikka olen savuton ja toiveeni on vastaavanlainen mies.

        Kunhan ei minun seurassani polta, eikä keho tai vaatteet haise jatkuvasti voimakkaasti tupakalle.

        Itse olen kiinnittänyt huomiota siihen, että jotkut naiset jättävät tupakointikohdan kokonaan täyttämättä. Olen miettinyt, että mitähän se mahtaa tarkoittaa. Siihen on valmiit vaihtoehdot "kyllä", "ei" ja "joskus". Nämä käsittääkseni aika hyvin kattavat eri vaihtoehdot tupakoinnista. Joko sitä tupakoi säännöllisesti tai ei tupakoi lainkaan tai sitten tupakoi joskus, jos ei säännöllisesti tupakoi. Jos ei tupakoi, niin en keksi miksi joku haluaisi jättää siinä tapauksessa kohdan täyttämättä. Ennemmin tuleekin siis mieleen, että sitä omaa tupakointia ei haluta myöntää. Monissa tapauksissa on esim. kuitenkin sitten kohta alkoholi täytetty. Itse haen tupakoimatonta naista, joten asia kiinnostaa minua aika lailla jo alkuunsa, jos palvelu kerran mahdollistaa asian ilmoittamisen.


      • 19+8 kirjoitti:

        Itse olen kiinnittänyt huomiota siihen, että jotkut naiset jättävät tupakointikohdan kokonaan täyttämättä. Olen miettinyt, että mitähän se mahtaa tarkoittaa. Siihen on valmiit vaihtoehdot "kyllä", "ei" ja "joskus". Nämä käsittääkseni aika hyvin kattavat eri vaihtoehdot tupakoinnista. Joko sitä tupakoi säännöllisesti tai ei tupakoi lainkaan tai sitten tupakoi joskus, jos ei säännöllisesti tupakoi. Jos ei tupakoi, niin en keksi miksi joku haluaisi jättää siinä tapauksessa kohdan täyttämättä. Ennemmin tuleekin siis mieleen, että sitä omaa tupakointia ei haluta myöntää. Monissa tapauksissa on esim. kuitenkin sitten kohta alkoholi täytetty. Itse haen tupakoimatonta naista, joten asia kiinnostaa minua aika lailla jo alkuunsa, jos palvelu kerran mahdollistaa asian ilmoittamisen.

        Mä ennen ilmoitin reilusti että tupakoin. Sitten kun olin tehnyt päätöksen että lopetan, poistin vastauksen. Kun silloin vielä poltin, mutta olin sitoutunut lopettamaan. kyllä, ei tai joskus ei kuvannut tilannetta. enkä vielä tiedä voisinko ihan rehellisesti sanoa ei, sen verran vähän aikaa olen ollut polttamatta.

        tässä yksi selitys


    • Rottweil

      Ei ole olemassa absoluuttisen hyvännäköistä. Käy vaikka katsomassa ihannenainen palstaa. Vaikka joku heittää kuinka hunajaisen pupun kuvan kehiin, niin aina se on jonkun mielestä liian laiha, lihava, vaalea, tumma, isonenäinen, poikamainen, leveäperseinen ... Onneksi se on katsojan silmissä ... ja myös toisin päin, eli sinäkin saatat olla komea jonkun naisen mielestä.

    • Hyvin valittu sana

      Eihän se niin ole, etteikö todella sporttinen voisi olla pulleansorttinen. Olen tavannut aika massiivisia aerobic- ja muita liikuntaohjaajia, siis naisia, jotka liikkuvat ja likkuttavat työkseen. Tässäkin mennään metsään: sanat merkitsevät mitä kullekin. Lienee ihan asiallista, että liikunnaohjaaja kuvailee itseään sporttiseksi.

      Juuri tuo on syy, etten itse en kuvaile itseäni mitenkään. Aina se kuitenkin olisi jonkun silmissä väärin kuvailtu.

      • Hyvin valittu sana

        Juu, tiedän kyllä, että se on "liikunnanohjaaja". Anteeksi, kirjoitusvirheitä sattuu lukutaitoisellekin. Itselleni tämän tästä.

        "Läskit naiset hakee treffi palsoilla komeaa ja urheilullista miestä. Et vaikka naisne olis itse 20 kg ylipainoinen niin ne hakee siltin miestä joka ei ole ylipainoinen. Pitäsi niinku vähän olla realistisempi ja kattoo peiliin ensin kun alkaa laittamaan niitä vaatimuksia."

        Kuka sanoo, ettei "läski" saa pariutua "ei-läskin" kanssa.

        "...kannattaa treffata vain niitä ketkä ilmoittaa painonsa."

        Näin tehkööt ne, joille paino on kynnyskysymys, mutta muistakoon samalla tämän: "Paino ei kerro paljoakaan meillä miehillä koska vartalotyyppejä on paljon..." ja sen, että tuo pätee myös naiseen.

        Ja vielä, kiitos sinulle, joka puit kokemukseni sanoiksi: "Itse olen n-o-r-m-a-a-l-i-p-a-i-n-o-i-n-e-n nainen ja olen siis saanut kuulla olevani laidasta laitaan, jotkut pitävät tosiaan normaalina, jotkut pulleana ja jotkut hoikkana.."

        Onko aloittajan mielestä esimerkiksi 20 kilon painonlisäys hyvä syy vaikkapa avioeroon? Jos on, minkä tuo eroon haluava olikaan nainut: ihmisen vai mitat?


      • pöööö
        Hyvin valittu sana kirjoitti:

        Juu, tiedän kyllä, että se on "liikunnanohjaaja". Anteeksi, kirjoitusvirheitä sattuu lukutaitoisellekin. Itselleni tämän tästä.

        "Läskit naiset hakee treffi palsoilla komeaa ja urheilullista miestä. Et vaikka naisne olis itse 20 kg ylipainoinen niin ne hakee siltin miestä joka ei ole ylipainoinen. Pitäsi niinku vähän olla realistisempi ja kattoo peiliin ensin kun alkaa laittamaan niitä vaatimuksia."

        Kuka sanoo, ettei "läski" saa pariutua "ei-läskin" kanssa.

        "...kannattaa treffata vain niitä ketkä ilmoittaa painonsa."

        Näin tehkööt ne, joille paino on kynnyskysymys, mutta muistakoon samalla tämän: "Paino ei kerro paljoakaan meillä miehillä koska vartalotyyppejä on paljon..." ja sen, että tuo pätee myös naiseen.

        Ja vielä, kiitos sinulle, joka puit kokemukseni sanoiksi: "Itse olen n-o-r-m-a-a-l-i-p-a-i-n-o-i-n-e-n nainen ja olen siis saanut kuulla olevani laidasta laitaan, jotkut pitävät tosiaan normaalina, jotkut pulleana ja jotkut hoikkana.."

        Onko aloittajan mielestä esimerkiksi 20 kilon painonlisäys hyvä syy vaikkapa avioeroon? Jos on, minkä tuo eroon haluava olikaan nainut: ihmisen vai mitat?

        Arvasin,että täällä aletaan pilkkua nussimaan.
        Näinkö minun pitäisi sitten kirjoittaa kirjakielellä,kun ihan tahallaan kirjoitin vähän niinkuin murteella ja minä en halua kirjoittaa oikein edes kieliopillisesti.
        Nojooo tyhmähän mää tieten olin,ku tämmösen viestiketjun tänne aloitin,en tiiä miksi,kuha halusin vaa ajatuksia jakaa,ei mulla tarkotus ketää oo loukata,ehkä oon vaa katkera paska,ku oisin tykänny yhestä tytöstä niiiin paljon ja se sitte jätti mut,ku sano että tunteet vaa katos, käytii jo kihlasormuksia kahteleen ja olin tosi iloinen ja hän sanoi ettei ole koskaan ketään kohtaan tuntenut näin voimakkasti,sitte kaikki loppu niinku seinään.oon vaa pettyny nyt ja siksi kirjotelen täälä tyhmyyksiä anteeksi naiset,oon herkkä mies ja itkeny paljon tässä lähiaoikoina,mulla on vaa paha olla.ei ihmisen arvo ole kiloista kiinni,jos rakastuu ni hyväksyy toisen sellaisena kun on.mulla tuli paha olo,ku alotin tän keskustelun


    • pilkullapäähän

      Tänne ja muuallekkin voipi kukin kirjoittaa miten lystää. Pilkut ja pisteet
      on yks hailee, sillä jos sen kumppanin onnistuu löytämään, niin
      kuka sitä kirjoittamalla kahvipöydässä kommunikoi.

      Kyllä on p*run pienestä joillakin kiini.

      • 5jew6r6kry678il

        Tottakai voi kirjoittaa miten ja mitä lystää, kunhan ei ala valittamaan kun kukaan ei vastaile.


    • NoNolla

      =P olipahan settiä.. Mielenkiintoista lukea.
      Khyyyllä minä vaan tykkään hoikemmista, en anorektisista, vaan hoikista.
      Kuten tuolla joku jo heittikin asiaa terveydestä, niin niin.. No itsehän pidän terveydestä, sellaisesta tietynlaisesta energisyydestä =).. Ei se ulkonäkö-ominaisuus ole niin tärkeä siinä hoikkuudessa, se on vaan pikkuinen lisäplussa /- listassa..
      Ja kun jokainen pystyy vaikuttamaan siihen omaan kuntoonsa, niin eikö se oli mukavempaa kun jaksaisi hölkätä esim. keskustaan (olettaen että asutte jossain laitamilla :D ), peilikuvasta näkyisi pikkuisen lihasten muotoja ja töitten jälkeen ei olisi niin väsynyt ettei jaksa tehdä mitään, aiheuttaen ajan myötä tunteen siitä ettei elämässä ole sisältöä ja illat menee telkkaria palvoen tai tietokoneella istuen..

      Ja sen liikunnan voi aloittaa kevyestikin, netistä löytää todella nopeasti peruskuntoa nostavia ohjelmia joilla saa pienellä vaivalla tehtyä itselleen suuren palveluksen ^_^.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe