Koska nämä ehdokkaat jatkaisivat Halosen linjalla, jossa tavallista miestä syrjitään ja naisia ja homoja suositaan.
Naiset äänestävät Bideetä ja Haavistoa
7
152
Vastaukset
- ~cissi~
Äänestän Haavistoa, koska hän on fiksu, sivistynyt, miellyttävä, kestää kovaa painetta ja hänellä on kansainvälistä kokemusta mm. kriisialueilta. Ei mikään nynnerö eikä viinerimies.
Ja sit se on vielä tyylikäs ja söpö. Täydellinen paketti- ....................
Haavistolla on jäänyt koulut kesken.
On vain ylioppilas samoin kuin Bidee. Arvosanat keskinkertaisia.
Sen sijaan Väyrynen on tohtori ja todistusksen keskarvo 9.4
Paavo Väyrynen älykkäin pressaehdokas
http://static.iltalehti.fi/presidentinvaalit/todist_vayrynen_712TM_pd.jpg
- Bio-C
Ei ne mitään Bio-D:tä äänestä tai muitakaan vitamiinivalmisteita.
- .................
Kaikissa gallupeissa ylivoimaisesti eniten naisten äänistä on saanut Niinistö. Erityisessä naisten epäsuosiossa ovat yllätys, yllätys vanhoilliset Soini ja Väyrynen.
Ei äänestä. Tämä nainen äänestää Arhinmäkeä. Alun perin suunnitelmissa Haavisto vaihtoehtona mutta tyyppi paljastuikin idiootiksi.
- sillitrooli
Itse ajattelin Arhinmäkeä aiemmin yhtenä vaihtoehtona, mutta sittemmin olen päätynyt joko Väyryseen tai Soiniin. En olis kyllä ikinä uskonut, että Väyrystä meinaan äänestää. Mutta ei voi mitään, kun muut vaihtoehdot ovat kaikki tavismiestä vastaan.
- tavis myös
sillitrooli kirjoitti:
Itse ajattelin Arhinmäkeä aiemmin yhtenä vaihtoehtona, mutta sittemmin olen päätynyt joko Väyryseen tai Soiniin. En olis kyllä ikinä uskonut, että Väyrystä meinaan äänestää. Mutta ei voi mitään, kun muut vaihtoehdot ovat kaikki tavismiestä vastaan.
Haloo! Ei presidentti tavismihen elämään ole mitään tuomassakaan. hän edustaa enempi ulkomailla ja joutuu keskustelemaan muiden johtajien kanssa sekä pitämään puheita englanniksi.
miettikää siis ehdokkaan kieli- ja keskustelutaitoa äänestäessänne.
Tavismiehet, olette ihan oman elämänne presidenttejä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672415- 661397
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww761230EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje61152- 79865
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19860- 44713
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta84693Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe26668- 30656