Jalan koko sinkuilla

jalkagallupoija

Vastausformaatti:

M: Koko (tähän katkera/itsekehuva selitys)
N: Koko (tähän pukeutumiseen liittyvä selitys)

M: 41, eli en tule koskaan pääsemään suhteeseen.

32

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pystyssä pysyy

      M: 46, eli oikean kokoinen jalka (koska vastaa pituusmittayksikkö jalkaa)

    • tavis

      N 37

    • oho..

      sarjassa älyttömiä kysymyksiä joiden vastauksilla ei ole tosiaankaan mitään merkitystä
      : )

    • Mynttinen

      M 43 on kengän numero, mutta ei ikäni.

    • Iso jalka, iso...

      M: 46, ja pippelini on muuten 19 cm.

    • ,.,.,

      N: 38-40 kengästä riippuen (täh?)

    • Kas vain

      Sinkut& measurementti (mitattavuuden puitteissa useimmat sisä-, ulko-, ym. integraaliset mitat) näkyvät ottavan tuulta purjeisiinsa. Idean isän Mies1985:n syytä olla tyytyväinen.
      Itse: M 38, (toplinkia kengien kärjissä :(

    • 19+15

      M 49

    • 5+3

      N 39

    • Suku ja koko:

      M46

    • pakollinen nimim.

      M43

    • Outo/hauska kysymys

      N ja 36

      • provoilua

        noille aiemmille mittaajille :)


      • Outo/hauska kysymys
        provoilua kirjoitti:

        noille aiemmille mittaajille :)

        on se perkelel jos ei kengän kokoa saa sanoa ilman et onprovoilua :D Tuu mittaa jalka ja sano sit mun kengän koko :D ihan 36 se on ja that's it. Eipä mun koko muutenkaa oo päätä huimaava joten 40 kavio saattais jopa näyttää aika hauskalta


      • Nn;)
        Outo/hauska kysymys kirjoitti:

        on se perkelel jos ei kengän kokoa saa sanoa ilman et onprovoilua :D Tuu mittaa jalka ja sano sit mun kengän koko :D ihan 36 se on ja that's it. Eipä mun koko muutenkaa oo päätä huimaava joten 40 kavio saattais jopa näyttää aika hauskalta

        :tarkoittaa kai, että koko ketju on provojatkoa noille tutkijoille, jotka laskeskelevat kansainvälisesti katseen kestävillä kaavoilla silmien väristä mulkun kokoa tai pään mitasta älyn osamääriä.......
        Vakuuttavampaa on jo kansanviisautenakin tunnetut ja todeksi havaitut: iso pää ja vähän järkee...
        (annetaan lupa kritosoida jos sanottavaa.......


    • takaka

      M 47 eronnut "takakammaripoika"

    • 4+7

      N 39/40

    • asdfghjklöqwertyuiop

      Ei taida niin paljon väliä olla miehen kengännumerolla sinänsä. Ehkä kuitenkin se on, että selvästi naisen kengännumeroa isompi jalka pitäisi olla, ja myös säärikin pitäisi olla vähän pidempi niin että ei ihan mikkihiirikenkäiseltä näyttäisi.

      Itselläni on tilanne se että nuorena pidin 43 numeron kenkiä, mutta nyt vanhemmiten pitää hakea vähintään 44 numerosta eteenpäin ja vielä niitä leveämpiä. On jalat kummasti levinneet vanhemmiten, ehkä siksikin kun on tullut käveltyä pitkiä lenkkejä. Olen sentään 182 senttiä pitkäkin niin että ei se 45 numeron kenkäkään vielä niin iso ole. Mutta en usko tämän jalkani isokenkäisemmäksi leviämisen tehneen minusta sen enempää naisiin vetoavaa.
      Minulla on komeat ja hyväkuntoiset cowboy saappaat. Ihan jenkeistä ostetut, ja kaiken lisäksi vielä sikäläisen naisenkin minulle ostamat(k.o. nainen ei ollut kuitenkaan mikään seksikumppanini). Harmikseni vaan en saa niitä enää vedettyä jalkaani kun jalkani on niin paljon levinneet. Kai niitä jostain saisi kunnon high-heeled jenkkisaappaita leveämmällä lestillä.
      Olisi se jännä lähteä joskus liikenteeseen jenkkiaikojen ykkösaoutfitissä. Täyspitkässä kestilän mustassa nahkatakissa ja high heeled cowboy-saappaissa lähemmäs 190 senttisenä. On muuten k.o. nahkatakkikin vielä ehjä, joskin saumoissa näkyy vähän langat kun on aikanaan sen verran käytössä vnyneet.

      • vai mitä?

        Olet lihonut


      • asdfghjkwertyuiopååå
        vai mitä? kirjoitti:

        Olet lihonut

        No minä en kyllä ole lihonut. Itse asiassa olen nykyään jokseenkin samassa jotain vähän alta 80kg painossa kuin mitä olin tuolloin jo kauan sitten parikymppisenäkin.
        Joskus kolmikymppisenä muistan painaneeni enimmillään jotain lähemmäs 90kg, ja vähän ylimääräistä läskiäkin mahan kohdalla taisi silloin olla. Mutta ne painot ovat hävinneet 4 kympin jälkeen, vaikka en mitään sairastellut olekkaan, lenkkejä olen kyllä joskus tehnyt ja aika pitkiäkin.
        Se kuitenkin ottaa päähän, kun naamasta on hävinnyt nuoruuden ajan lookki. En ole siis yksin vanhentunut naamastani vaan jotenkin myös muuttunut vähän eri näköiseksikin. En tiedä tuntisiko minua helposti naamaltani enää samaksi mieheksikään.


      • ,.,.,
        asdfghjkwertyuiopååå kirjoitti:

        No minä en kyllä ole lihonut. Itse asiassa olen nykyään jokseenkin samassa jotain vähän alta 80kg painossa kuin mitä olin tuolloin jo kauan sitten parikymppisenäkin.
        Joskus kolmikymppisenä muistan painaneeni enimmillään jotain lähemmäs 90kg, ja vähän ylimääräistä läskiäkin mahan kohdalla taisi silloin olla. Mutta ne painot ovat hävinneet 4 kympin jälkeen, vaikka en mitään sairastellut olekkaan, lenkkejä olen kyllä joskus tehnyt ja aika pitkiäkin.
        Se kuitenkin ottaa päähän, kun naamasta on hävinnyt nuoruuden ajan lookki. En ole siis yksin vanhentunut naamastani vaan jotenkin myös muuttunut vähän eri näköiseksikin. En tiedä tuntisiko minua helposti naamaltani enää samaksi mieheksikään.

        "Se kuitenkin ottaa päähän, kun naamasta on hävinnyt nuoruuden ajan lookki. En ole siis yksin vanhentunut naamastani vaan jotenkin myös muuttunut vähän eri näköiseksikin. En tiedä tuntisiko minua helposti naamaltani enää samaksi mieheksikään."

        IKÄKRIISI!!!..Tuonko takia kirjoittelet täällä "nuoruuden kauneutensa kadottaneista naisista? Ja haukut heitä jos he esim. uskaltavat "vaatia" mieheltä jotain.

        Ilmeisesti sinulle oman ulkonäkösi rapistuminen on suurempi ongelma kuin uskotkaan? Kaikki me vanhennutaan ja muututaa ulkoisesti, ja se on asia mikä pitää vaan hyväksyä.


      • asdfghjklqwertyuio
        ,.,., kirjoitti:

        "Se kuitenkin ottaa päähän, kun naamasta on hävinnyt nuoruuden ajan lookki. En ole siis yksin vanhentunut naamastani vaan jotenkin myös muuttunut vähän eri näköiseksikin. En tiedä tuntisiko minua helposti naamaltani enää samaksi mieheksikään."

        IKÄKRIISI!!!..Tuonko takia kirjoittelet täällä "nuoruuden kauneutensa kadottaneista naisista? Ja haukut heitä jos he esim. uskaltavat "vaatia" mieheltä jotain.

        Ilmeisesti sinulle oman ulkonäkösi rapistuminen on suurempi ongelma kuin uskotkaan? Kaikki me vanhennutaan ja muututaa ulkoisesti, ja se on asia mikä pitää vaan hyväksyä.

        No ei minulla tätä vanhenemistani ajatellen ole oikeastaan mitään varsinaisia ongelmia sellaisia, että ne liittäisin siihen miten vetävän näköinen olen nuorten naisten silmissä.
        Se vaan muuten tuntuu ikävältä vanheta aina vaan lisää, eikä se ole mukava liikuskellakkaan enää missään jos oikein vanhaksi elää, ei sittenkään vaikka olisi kuinka hyvässä kunnossa. Minähän olen yksinäinen perheetön ja lapseton mies, ja ainakin toistaiseksi liikun kyllä maailmalla joskaan en misssään paikallisissa baareissa käy kun ei niissä mitään tee.
        Minä en ole koskaan naisia alkuunkaan yrittänyt itselleni iskeä. Eikä niitä sitten liiemmin ole ollutkaan kuin mitä vähän ihan nuorena.
        Joskus kolmikymppisenä katsoin, että ei ole enää saatavissa naista josta olisi elämäni naiseksi ja siten sopivaksi että mahdollisesti lapsenkin olisi voinut hankkia. Juuri tämä kun ei ole ainuttakaan lasta on kyllä nyt vanhemmiten osoittautunut ikäväksi asiaksi, ja se aiheuttaa ongelmiakin. Mutta ei tämäkään asia sikäli vaivaa kun tietää että ei sille ole enää juuri mitään tehtävissä.


    • Minua kiinnostaa, suureneeko jalka, jos alkaa seurustelemaan? Ovatko kaikki aviossaolevat jättijalkoja?

    • Jalan koosta voi päätellä kämmenen koon. Enkä taida haluta sitä teille paljastaa.

      • qwertyuiopasdfghjklö

        Tämä on totta. Miehen jalan ja kämmenen koko menevät samassa sarjassa.


      • N25 :)

        Ei vaan nenästä voi päätellä peniksen koon ja senhän sä jo paljastit :D


      • N25 :) kirjoitti:

        Ei vaan nenästä voi päätellä peniksen koon ja senhän sä jo paljastit :D

        No tuo nyt on ihan hevonpaskaa.


      • N25 :)
        hahmotelma kirjoitti:

        No tuo nyt on ihan hevonpaskaa.

        ei muuten ole :);)


      • N25 :) kirjoitti:

        ei muuten ole :);)

        No sitten minä ilmoittaudun sääntöä vahvistavaksi poikkeukseksi, sillä kyllä mun pitäs tässä olla niitä jotka siihen kompastelee.


    • 10+17

      Itse en tykkää liian isojalkaisesta miehestä, näyttää koomiselta sellaiset valtavat kengät. Sellainen 42 on aika hyvä koko miehen jalalle. Toisaalta, pidänkin vähän "jykevämpiä" kenkiä käyttävistä miehistä, maiharit/bootsit/new rockit. Ne näyttävät jo itsessään isoilta. Kyllä miehellä kunnon kengät pitää olla, eikä mitkään tennarit/lenkkarit.

    • nainen oon

      jalka 37-38, ja vaatekoko alle ton.

    • Jaa a älytön kysymys mut 46 on vähintään mikä kengän koon pitää yleisimmin mulla olla, riippuen kengän muodosta sitten n. 46-48:n välillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      465
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      192
      464
    Aihe