siis mä inhoon valkosipuliii. Mul on kalpea iho. Oon nopee ja vahva ja iho hohtaa heikosti auringossa. Mun silmät on toffeen ruskeet ja tuntuu ku ei koskaa tarvis istuu. Veren mausta tykkään ja joskus mä viiltelen(oon masentunu) nii nuolen sen veren pois. Mua oikeesti pelottaa ko en halua elää aina
taidan olla oikeesti vammpyyri
saaraddolli
5
219
Vastaukset
- t. Jenni
Tän takia mä takavarikoin sun twilight kirjan saara :D oot nolo
- swanbella
älä hauku. Saaradollli kuinka kauan ilmennyt...
- lol
joku on luken vähä liikaa twilightii!
- mee lääkärille
Tai tulla pieni lipsus otsikkoon, sen kuuluis olla: taidan olla oikeesti sekopää
- kopkp
Vampyyrin elämä on ihan hauskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744988- 332781
- 402544
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261953Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401862Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291709- 901703
- 1661583
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241348Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941210