Hei!
Onko teillä kokemuksia Elixian (erityisesti Länsiväylä) tai Satsin (erityisesti Iso Omena) ryhmäliikuntatunneille mahtumisesta?
Erityisesti haluaisin tietää, kuinka täynnä em. keskusten tunnit ovat arkisin klo 16-19 sekä viikonloppuisin.
Täyttyvätkö tunnit varausten myötä jo edellisinä päivinä?
Pääsekö tunneille ilman varausta?
Ovatko jonotuslistat pitkiä?
Esim. sisäpyöräilytunteja näyttää olevan vain 1 per päivä, ovatko ne suosittuja?
Olisin kiitollinen puolueettomista vastauksista!
Elixia ja sats: tunneille mahtuminen?
1
483
Vastaukset
- riiisa.
Hmm... minulla ei kokemusta kuin elixiasta. Minulla elixiaan jäsenyys, jossa saan käyttää kaikkia saleja.
Ja olen aina mahtunut pk-seudun elixiaan toivomilleni tunneille. Koska kännykällä (anroid ainakin) on elixia sovellus, ja netin kauttakin pystyy varaamaan tunnit seuraavalle päivälle :D. Ja tämä ominaisuus on plussaa, varsinkin puhelimella varattaessa:P. Ja tosiaanki esim. jos haluaisin huomenna mennä iltapäivätunnille, niin varaus täytyy tehdä vasta edellis-illan klo 22 jälkeen :). Aiemmin siis ei varauksia pysty tekemään... Mutta jos haluat osallistua vaikka huomisaamun tunnille, niin varaukset tulevat jakoon jo edellispäivän iltapäivällä =).
Itse olen käynyt useilla xycling tunneilla, ja aina olen mahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413898Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101655Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23811- 44784
- 67779