Surkea pelimies on finaalissa vastassa, mutta Jarkolle tulee tappio silti.
Se pää kun ei vaan kestä, vaikka ei ole kummoinen vastus.
Jos olisi oikea pelimies vastassa, niin silloin ei riittäisi taidotkaan. Olisi voiton sauma vain vastustajan loukkaantumisen myötä.
Veikkaan tappioluvuiksi 5-7, 2-6.
Niemisen finaalitappio siirtyi sateen vuoksi
2
143
Vastaukset
- Connors
Jarkko voittaa kaksinpelin kolmessa erässä. Nelinpelissä tulee tappio kahdessa erässä varsin selvin luvuin. Nämä ennustukset luin teelehdistä aamuteessä.
Jarkolla on ollut tuuria vastustajien kanssa tähän asti. Stepanek oli ainoa hankala kaveri tähän asti. Kaaviota katsoessani etukäteen, näytti että viimeistään Isnerille Jarkko häviää. Vaan eipä se onneksi ihan näin mennyt, vaan Isner putosi jo aikaisemmin.
Australian avoimissa arvonnassa ei käynyt ihan yhtä hyvä tuuri; Nalbandian tuskin häviää Jarkolle ensimmäisellä kierroksella. - Jarkko-fan
Pää on Jarkon vahvin ominaisuus. Ilman sitä ei olisi ollut ATP-13 sijalla, eikä olisi voittanut tämänpäiväistä finaalia. Hieno voitto 6-2, 7-5 ja 250 ATP-pistettä. Go JarkGO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen222586Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään372257Ei tule uni
Kuten epäilin. Onneksi viime yön sain ihan hyvin nukutuksi. Tiesin kyllä, ettei tästä mitään tänään tule.611272Miksi juuri Venezuela?
Kaikista maailman valtioista Trump otti silmätikukseen Venezuelan. Mutta minkä ihmeen takia? Kyseessä on kuitenkin vähäp2981192- 41956
- 42937
- 64807
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin175773Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh63760Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup92731