Kehenkä palstan mieheen

niin?

et voisi koskaan ihastua? Itse en varmaankaan patti-loveen.

23

81

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noh en kehenkään. Se yks löyty ja se riittää mulle mun loppuelämäksi. :-)

      • niin.

        Mutta mitä teet ihastuksellasi tänään? Eikö aito suhde missä näkisitte, ehkä asuisittekin yhdessä olisi parempi kuin yksipuolinen ihastuksesi?


      • niin. kirjoitti:

        Mutta mitä teet ihastuksellasi tänään? Eikö aito suhde missä näkisitte, ehkä asuisittekin yhdessä olisi parempi kuin yksipuolinen ihastuksesi?

        Ajattelin mennä kohta sen kainaloon tohon soffalle. Jatka sä mielikuvitusleikkejäsi sillä väliin. :-)

        Ja nyt sit todellakin veks. Ei kannata kommentoida, en jää lukemaan enkä vastaamaan.


      • :-D
        niin. kirjoitti:

        Mutta mitä teet ihastuksellasi tänään? Eikö aito suhde missä näkisitte, ehkä asuisittekin yhdessä olisi parempi kuin yksipuolinen ihastuksesi?

        Olio on päätellyt mielessään, että palsta on "kenellä on paras parisuhde"-palsta. Vaikka hänellä ei ole miestä (kuin mahdollisesti joku mese-kaveri-l--v) hän on päättänyt voittaa skaban. Suurin osahan hänen kommenteistaan koskee hänen "muruaan", ei "miehen käytöstä eri tilanteissa". Lisäksi hän on vainoharhainen ja luulee, että kaikki muutkin kirjoittajat ovat myös feikkejä ja siksikin yrittää pistää paremmaksi .Lisäksi olio on tyyppiä _ärsyttäjä_: Hänhän ei ikinä tule myöntämään feikannensa, että hänellä on suhde (muutakin kuin etä-). Hän haluaa inttää maailmaan loppuun, että hän tosiaan on nyt murun kainalossa.


      • :)

        tulihan se jazulin päivittäinen murutiedotus sieltä


      • :D
        :) kirjoitti:

        tulihan se jazulin päivittäinen murutiedotus sieltä

        Ettei kukaan vaan unohtaisi jazulia ja sen "murua"


      • ?
        :D kirjoitti:

        Ettei kukaan vaan unohtaisi jazulia ja sen "murua"

        Oli pakko tiedottaa, koska liskon ja buddyn riitely vei liikaa huomiota?


      • 19+15
        ? kirjoitti:

        Oli pakko tiedottaa, koska liskon ja buddyn riitely vei liikaa huomiota?

        Koska Jazulin suhde on olemassa vain palstalla, se lakkaa olemasta jos siitä lakataan kirjoittamasta.


      • :-D kirjoitti:

        Olio on päätellyt mielessään, että palsta on "kenellä on paras parisuhde"-palsta. Vaikka hänellä ei ole miestä (kuin mahdollisesti joku mese-kaveri-l--v) hän on päättänyt voittaa skaban. Suurin osahan hänen kommenteistaan koskee hänen "muruaan", ei "miehen käytöstä eri tilanteissa". Lisäksi hän on vainoharhainen ja luulee, että kaikki muutkin kirjoittajat ovat myös feikkejä ja siksikin yrittää pistää paremmaksi .Lisäksi olio on tyyppiä _ärsyttäjä_: Hänhän ei ikinä tule myöntämään feikannensa, että hänellä on suhde (muutakin kuin etä-). Hän haluaa inttää maailmaan loppuun, että hän tosiaan on nyt murun kainalossa.

        Sinä se vasta jännä tapaus oot. Pidät kaikkea kilpailuna, mitä ns. muut normi ihmiset pitää vain parisuhteeseen kuuluvana asiana, kuten nyt joku rakkaidensa kanssa yhdessäoleminen ja viihtyminen. Kuten vaikka soffalla kainalossa oleminen.

        Mä en tiedä mitä kilpailemista siitäkin voi löytää, mutta sä se osaat kaiken kääntää yksinkertaisessa mielssäsi kilpailuksi. Tai ehkä sulle vaan kaikki on uhkaa mihin et itse yllä? :-)


      • :) kirjoitti:

        tulihan se jazulin päivittäinen murutiedotus sieltä

        Muru is the best. :-)

        Siinä lisää nälkäisille. Bon appetit.


      • ? kirjoitti:

        Oli pakko tiedottaa, koska liskon ja buddyn riitely vei liikaa huomiota?

        Missä ne riitelee? En ole kahlannut sivua läpi? :-) Joten en tiedä tuosta mitään.


      • 19+15 kirjoitti:

        Koska Jazulin suhde on olemassa vain palstalla, se lakkaa olemasta jos siitä lakataan kirjoittamasta.

        Toivossa sun on hyvä elää, kuten kaikkien lapamatojen. :-)


      • :D kirjoitti:

        Ettei kukaan vaan unohtaisi jazulia ja sen "murua"

        Joo ilmanmuuta, koska sä sen sanot se on noin. :-)


      • vähä avoimmuutta sydämmeen, ei piä olla ronkeli


      • ol_io kirjoitti:

        Sinä se vasta jännä tapaus oot. Pidät kaikkea kilpailuna, mitä ns. muut normi ihmiset pitää vain parisuhteeseen kuuluvana asiana, kuten nyt joku rakkaidensa kanssa yhdessäoleminen ja viihtyminen. Kuten vaikka soffalla kainalossa oleminen.

        Mä en tiedä mitä kilpailemista siitäkin voi löytää, mutta sä se osaat kaiken kääntää yksinkertaisessa mielssäsi kilpailuksi. Tai ehkä sulle vaan kaikki on uhkaa mihin et itse yllä? :-)

        Niinjoo, mun vastaukset koskee aiheita joihin vastaan. Eli laatikaa aiheet sillain, ettei tarvi murusta kuulla sanaakaan. Emmä yksin tätä turhaa informaatiota täällä levittele. :-)


    • olisko muita..

      Hahmotelma ja The One.

      Aggressiivisia ja huonokäytöksisiä. Niiden kanssa ei pysty kommunikoimaan.

      • NainenPuskasta

        Komppaan. Lihakset ja aivot harvoin mahtuu samaan pakettiin.


    • vanha muori

      Jos täällä olisi joku, johon voisin ihastua, olisin jo ihastunut.

    • Ratikkakuskiin,

      koska en pidä mielistelystä

    • heh.

      eihän täällä oo yhtään miestä.

      • Niin, minäkin olen botti ja ehkä juuri siksi minulla on ongelmia ihmisten kanssa.


    • <<<>>>

      Ratikkaan, Relaan, Monteen, Kundiin, Genioon, Iivariin, Temppuilijaan, dazuun, Toljakkeeseen jne. Saisko listan palstalaisista? Voisin ruksata siitä ne 2-3, joihin voisin oikeissa olosuhteissa ehkä ihastua. Buddy love ei kuulu tähän joukkoon, koska Buddy on nainen.

    • en osaa ihastua kasvottomiin nettioliohin, eli en kehenkään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe