Olen jo jonkun aikaa deittaillut Suomi24:ssä, ja huomannut joitakin tapauksia, joissa joku täsmälleen kirjoitettu sama lause tai kappale on ollut kahden eri naisen profiilissa. Mistähän tämä voisi kieliä...?
Vastaukset 5
- selkeee
Kopiointia?
Plussat sulle siitä, että luet profiileja, koska välillä tulee mieleen, että miehet eivät oikeasti lue niitä... - :;:
Jompi kumpi kopsannut osan profiiliinsa, tai sattuman sanelema juttu.
- ap
Tuskin sattumaa, sillä virkkeet ovat sen verran pitkiä ja kirjoitettu ''mä oon''-tyylisellä kielellä, jos yhtään selvensi.
- :;:
Onko nämä kuvallisia profiileja, entäpä ikä ja muita yhtäläisyyksiä. Jospa on
yksi ja sama henkilö ja liikkeellä usealla ilmoituksella.
Tuo kopio nyt vähän ontuu, sillä kuka haluaa niin tarkkaan peesata, että
em. murrekkin on samantyylinen.
Vähän outoa. - 65k76yl
Oisko vaan nuo spämmibotit asialla jotka tekee itse tilejään ja lähettelee viestejä ympäriinsä.
Jos kaksi oikeaa, eri ihmistä on kopioineet toisiaan niin aika naurettavalta kuulostaa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.551544Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt211176- 93987
- 80727
- 37698
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.21539- 27530
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55473- 27466
Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30433