Milloin olet viimeksi tapellut

aikuiset

Miten kävi, kuinka vanha olit

17

142

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikuiset.

      niin ja miksi

      • nti näpsähkö

        Tapellut? Fyysisesti kiinnikäymällä? Viimeksi vissiin nyrkkeilyhanskat käsissä salilla, leikkimielisesti kaverin kanssa.

        Tappelemalla tapellut olen varmaan joskus lapsena sisarusten kanssa, vaikka äiti väittääkin, ettei tapeltu koskaan. Luulen kuitenkin, että joskus muksittiin, harvoin tosin...

        En muista milloin olen riidellyt (sanallisesti) viimeksi jonkun kanssa. Varmaan vuosikausia sitten. Väittelen kyllä useinkin ihmisten kanssa.

        Miksi tappelu kiinnosta ap:a?


    • Naisasialooseri.

      Viime kesäkuussa. Olin 28 vuotias. Lensin baarista ulos. Siksi koska ahdistelin erästä 18 vuotiasta varattua tyttöstä.

    • ..........

      Sinua kohdeltiin väärin.

      • pitikö kuitenkin

        kirjoittaa "minua".


      • ...........
        pitikö kuitenkin kirjoitti:

        kirjoittaa "minua".

        Siis Naisasialooseria.


    • en koskaan.

      Muutaman kerran on tullut ns. mitta täyteen mutta vastapuoli on lähtenyt karkuun tai ymmärtänyt lopettaa ärsyttämisen.

      Ehkä joskus lapsena olen saattanut veljien kanssa tapella vaikka en kyllä muista sellaista.

    • n41n3n

      Tönäsin yhtä jätkää viime kesänä. Puolirefleksinomaisesti.

      Viimeisin sanaharkka oli pari viikkoa sit. Pelattiin kaverin kans lautapeliä ja tuli erimielisyyttä säännöistä ja niiden tulkinnasta -> hirvee molemminpuolinen huuto :P

      • Huono häviäjä

        Ette sitten pelanneet keittiössä, missä olisi ollut teräseita käden ulottuvilla? Meitsin kanssa jos pelaa keittiössä, niin kannattaa antaa meitsin voittaa.


    • ...-,-.

      Joskus yläasteella, kun ei ollut muuta vaihtoehtoa.

    • Hyvää oli

      Eilen alku illasta kova tappelu erään purkin kanssa tai oikeastaan kannen...

      Voi ihmisellä olla hätä kun ei saa purkkia auki. Muutama kirosana siinä lensi visvan mukana suusta kun yritin kääntää ja vääntää sitä auki.

      Melkein luovutin kunnes otin pyyhkeen naulasta jolla sain tukevan otteen ja aukesihan.

      Melkein hikikarpalot vierähteli poskelle kun siinä toisiamme mittailtiin..onneksi voimat riitti eikä nälkä ollut vielä voittanut ja purkin kansa jäi kakkoseksi.

      • N-77-

        Etkö tiedä sitä kikkaa, että työnnät veitsen kärjen kannen alla ja taivutat vähän niin että se suhahtaa ja sitten kansi aukee helposti!

        En oo fyysisesti ikinä tapellut, mutta muutaman kerran oon menny väliin.


    • tavis

      Lukiossa. Voitin kai, toiset nostivat kaverin naulakosta alas.

    • Sunnuntai Sauli

      Olen elämäni aikana tapellut fyysisesti kaksi kertaa, viimeisin noista tappeluista tapahtui kun olin 5 luokalla. Olen nykyään 28 vuotias mies, jota tyttökaverit ovat aina kuvailleet todella rauhalliseksi ja pitkä pinnaiseksi. ^_^

    • En kyllä muista millon viimeksi olisin fyysisesti ottanut matsia... oiskohan ollut joskus ala-asteen pikku luokilla? En muista ainakaan itte et millon.

    • Joskus ala-asteella, ehkä.. :/

    • :)

      Olen 28-vuotias mies ja tappelin viime yönä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe