1. Sattumaan
2. Kohtaloon
3. Johdatuksen
Jk. Kun nyt vastasit, niin perustele valintaasi.
Mihin uskot gallup
22
96
Vastaukset
Eivätkö nuo ole kaikki sama asia?
- intuitiivinen.
Aivan sama mutta perseraiskaa nyt tasun
- intuitiivinen.
Eivät mielestäni.
Sattumaan-ateistin maailmankatsomus
Kohtaloon-teosofistin maailmankatsomus
Johdatukseen-Jumalaan uskovan maailmankatsomus - intuitiivinen.
intuitiivinen. kirjoitti:
Aivan sama mutta perseraiskaa nyt tasun
Onneksi kirjoitustyyli paljastaa herjaavat intuitiiviset originaalista.
Eivät mielestäni.
Johdatukseen-Jumalaan uskovan maailmankatsomusNo ei nyt ihan noin. Voi sen nyt sitten tämän kerran noin sanoa olevan, ihan vuoksi gallupin.
Sattumaan.- intuitiivinen.
hahmotelma kirjoitti:
No ei nyt ihan noin. Voi sen nyt sitten tämän kerran noin sanoa olevan, ihan vuoksi gallupin.
Sattumaan."No ei nyt ihan noin"
Miten sitten mielestäsi. Perustele teesieni vääryys. intuitiivinen. kirjoitti:
"No ei nyt ihan noin"
Miten sitten mielestäsi. Perustele teesieni vääryys.Jotkut uskovaiset sitä väittelyissä toistelee kuinka koko maailma on ateistien mukaan vain sokeaa sattumaa ja täysin randomia touhua. Mutta meidän maailmamme ei ole ihan vaan sattumaa...
Ajattele miten häviävän pieni mahdollisuus on, jos nostan hiireni ilmaan ja päästän irti, että se putoaa suoraan alaspäin? Se on tilastollinen mahdottomuus. Kunnes ottaa huomioon, että kyse ei ole pelkästä sattumasta.- usko junttila
Eivät mielestäni.
Johdatukseen-Jumalaan uskovan maailmankatsomusSattuma = Omituinen yllättävä kikkare hernekeitossa
Kohtalook = Naisen nopea meikkaus- ja pukeutumissessio ulos lähdettäessä
Johdatus = Raha, jonka Fortumin johto kerää lompsaansa, vaikka sähkötolpat kaatuvat satunnaisen tikan istuessa piuhalle... hahmotelma kirjoitti:
Jotkut uskovaiset sitä väittelyissä toistelee kuinka koko maailma on ateistien mukaan vain sokeaa sattumaa ja täysin randomia touhua. Mutta meidän maailmamme ei ole ihan vaan sattumaa...
Ajattele miten häviävän pieni mahdollisuus on, jos nostan hiireni ilmaan ja päästän irti, että se putoaa suoraan alaspäin? Se on tilastollinen mahdottomuus. Kunnes ottaa huomioon, että kyse ei ole pelkästä sattumasta.Tätä voi jokainen pikku tiedemies kokeilla kokona ja tulla sitten kertomaan kun se on kerran pudonnut kattoon.
- intuitiivinen.
hahmotelma kirjoitti:
Jotkut uskovaiset sitä väittelyissä toistelee kuinka koko maailma on ateistien mukaan vain sokeaa sattumaa ja täysin randomia touhua. Mutta meidän maailmamme ei ole ihan vaan sattumaa...
Ajattele miten häviävän pieni mahdollisuus on, jos nostan hiireni ilmaan ja päästän irti, että se putoaa suoraan alaspäin? Se on tilastollinen mahdottomuus. Kunnes ottaa huomioon, että kyse ei ole pelkästä sattumasta."Jotkut uskovaiset sitä väittelyissä toistelee kuinka koko maailma on ateistien mukaan vain sokeaa sattumaa ja täysin randomia touhua"
Eikös se näin olekin ateistien mielestä.
"Ajattele miten häviävän pieni mahdollisuus on, jos nostan hiireni ilmaan ja päästän irti, että se putoaa suoraan alaspäin?"
Mielestäni se ei ole edes häviävän pieni mahdollisuus, vaan varma asia, että hiiresi maahan tipahtaa. Mitä tällä on tekemistä aloitukseni kanssa? Tottakai maan vetovoima vetää hiiren alas. intuitiivinen. kirjoitti:
"Jotkut uskovaiset sitä väittelyissä toistelee kuinka koko maailma on ateistien mukaan vain sokeaa sattumaa ja täysin randomia touhua"
Eikös se näin olekin ateistien mielestä.
"Ajattele miten häviävän pieni mahdollisuus on, jos nostan hiireni ilmaan ja päästän irti, että se putoaa suoraan alaspäin?"
Mielestäni se ei ole edes häviävän pieni mahdollisuus, vaan varma asia, että hiiresi maahan tipahtaa. Mitä tällä on tekemistä aloitukseni kanssa? Tottakai maan vetovoima vetää hiiren alas.Niin ja aika monta muuta sääntöä on jotka tätä maailmaamme määrää. Ei ne ole satunnaisia.
Ei ole sattumaa, jos joku jolla on alttius syöpään kehittää syövän uv:n repiessä dna:n ruvelle...
Ei se ole kohtaloa tai johdatustakaan.- intuitiivinen.
hahmotelma kirjoitti:
Niin ja aika monta muuta sääntöä on jotka tätä maailmaamme määrää. Ei ne ole satunnaisia.
Ei ole sattumaa, jos joku jolla on alttius syöpään kehittää syövän uv:n repiessä dna:n ruvelle...
Ei se ole kohtaloa tai johdatustakaan."Niin ja aika monta muuta sääntöä on jotka tätä maailmaamme määrää."
Sinä alat kirjoittamaan joistain ihme säännöistä, jotka elämäämme määräävät. Sinussa olisi ainesta poliitikoksi. Kierrät varsinaista kysymystä, keskittäen keskustelun epäolennaiseen.
"Ei ole sattumaa, jos joku jolla on alttius syöpään kehittää syövän uv:n repiessä dna:n ruvelle..."
Jatkan sitten omaksumallasi vieraantumislinjalla itse aloitukseeni nähden. Isäni, äitini ja minua nuorempi sisareni kuolivat syöpään. intuitiivinen. kirjoitti:
"Niin ja aika monta muuta sääntöä on jotka tätä maailmaamme määrää."
Sinä alat kirjoittamaan joistain ihme säännöistä, jotka elämäämme määräävät. Sinussa olisi ainesta poliitikoksi. Kierrät varsinaista kysymystä, keskittäen keskustelun epäolennaiseen.
"Ei ole sattumaa, jos joku jolla on alttius syöpään kehittää syövän uv:n repiessä dna:n ruvelle..."
Jatkan sitten omaksumallasi vieraantumislinjalla itse aloitukseeni nähden. Isäni, äitini ja minua nuorempi sisareni kuolivat syöpään.En minä aloituksesta kauemmas ole menossa. Samassa aiheessa on pysytty kokoajan. Yritin hieman selittää, mutta huomaan että sinulle asian perille vieminen olisi melkoinen Herkuleen teko.
- intuitiivinen.
hahmotelma kirjoitti:
En minä aloituksesta kauemmas ole menossa. Samassa aiheessa on pysytty kokoajan. Yritin hieman selittää, mutta huomaan että sinulle asian perille vieminen olisi melkoinen Herkuleen teko.
"Miten sitten mielestäsi. Perustele teesieni vääryys."
Miksi et vastannut kysymykseeni? intuitiivinen. kirjoitti:
"Miten sitten mielestäsi. Perustele teesieni vääryys."
Miksi et vastannut kysymykseeni?Pointtini niemenomaan.
No jos noista pitäisi valita, niin sattumaan. Kohtaloon ja johdatukseen en usko laisinkaan.
Uskon johdatukseen. Liian monta kertaa, liian usein olen kohdannut ihmisiä ennakkoon tietämättäni. Vain minutti myöhemmin tai minuutti aiemmin en heitä olisi kohdannut. Nämä kohtaamiset minut pysäyttivät miettimään. Kyseessä kun eivät olleet hyvän päivän tutut, vaan todella merkitykselliset kohtaamiset.
- Ruby.
Mä uskon taas enempi kuin eläin vaistoihini, haistelen ja kuuntelen.
Johdatus oli joskus pop mulla, mutta kun ihminen ei osaa kuunnella sisintään niin se muuttuu kohtaloksi..jne... - 4.
Karma, neh
Realiteetteihin. ;-)
Joskus jotakin tapahtuu sattumalta, joskus jonkun johdatuksesta, mikä kenenkin kohtalo on. - "Kaikella on määrähetkensä, aikansa joka asialla taivaan alla..."
Normipiireissä kohtalolla ja johdatuksella saa tosi huonosti pimppiä. Kyllä mussa sen verran peluria on, että sattumaan noista uskon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770