Millainen mies Gloriana Demetrialle?

tehtävä kaikille

Kuvailkaa

35

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %%%%%%%%

      Kumikikkeli

    • tri outolempi

      Hintelä pöllörillipäinen liikunnanvihaaja, jonka facepäivitykset on muka-fiksua ja muka-tiedostavaa friikkiläppää.

      • Miksi liikunnanvihaaja? Tuskin tulisi minun kanssani toimeen.


    • ,.,.,

      Sillitroolihan se siellä trollisiileilee. Odotinkin milloin pääset inhokkiisi.

      • ,.,.,

        Hei sinulle..Keksisitkö jonkun toisen anonyyminimmarin kuin pistepilkkuyhdistelmän? Enhän mä toki niitä omista, mutta pakkoko on samaa käyttää kun vaihtoehtoja olisi muitakin?


      • ,.,.,.,.,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Hei sinulle..Keksisitkö jonkun toisen anonyyminimmarin kuin pistepilkkuyhdistelmän? Enhän mä toki niitä omista, mutta pakkoko on samaa käyttää kun vaihtoehtoja olisi muitakin?

        Hei sinä. Mitäs jos keksisit itsellesi ihan oikean nimimerkin tai rekisteröit haluamasi pisteet. Mäkin oon tätä samaa yhdistelmää käyttänyt satunnaisesti jo pitkään.


      • xxxxxxxm
        ,.,., kirjoitti:

        Hei sinulle..Keksisitkö jonkun toisen anonyyminimmarin kuin pistepilkkuyhdistelmän? Enhän mä toki niitä omista, mutta pakkoko on samaa käyttää kun vaihtoehtoja olisi muitakin?

        Voi pientä. Tuliko vahingossa laitettua väärä nimimerkki haukkuihisi? Hyvä, että tällä tavoin voit vetää sanasi takaisin, kun tullut töpättyä.


      • ,.,.,
        xxxxxxxm kirjoitti:

        Voi pientä. Tuliko vahingossa laitettua väärä nimimerkki haukkuihisi? Hyvä, että tällä tavoin voit vetää sanasi takaisin, kun tullut töpättyä.

        Tulee melko jakomielitautinen olo kyllä, mutta tuo en ollut minä. Samapa tuo missä mielessä sitä käyttää, mutta onko pakko käyttää samaa kun mahkuja on muitakin. Mut samapa tuo..menen nukkumaan.


      • ,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Tulee melko jakomielitautinen olo kyllä, mutta tuo en ollut minä. Samapa tuo missä mielessä sitä käyttää, mutta onko pakko käyttää samaa kun mahkuja on muitakin. Mut samapa tuo..menen nukkumaan.

        En ollut sitten minäkään minkään noiden aiempien kirjoitusten takana. En välttämättä tämänkään, jos tästäkin tulee jotain sanomista.


    • ,.,.,

      Keksin tämän sinua ennen.

      • ,.,.,

        Koska olet keksinyt?


      • ,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Koska olet keksinyt?

        Älkää yhtään yrittäkö! Tämä nimimerkki on kulkenut suvussamme ja periytynyt sukupolvelta toiselle jo kauan ennen kuin kumpikaan teistä on sen keksinyt.


      • ,.,.,
        ,.,., kirjoitti:

        Älkää yhtään yrittäkö! Tämä nimimerkki on kulkenut suvussamme ja periytynyt sukupolvelta toiselle jo kauan ennen kuin kumpikaan teistä on sen keksinyt.

        homot hommatkaa oma nimmari


    • Tietäjä!

      Gorilla Dimitri.

    • heh heh

      Kuka vaan, kunhan sillä on antibiootti immuuni tippuri.

      • oufsåp

        Sinun tarvitsee sitten varmaankin uhrautua sillä me muut emme ole pirihutsuja panneet, joten meiltä ei tautia löydy.


      • En harrasta suojaamatonta seksiä, joten anti olla vaikka HIV-positiivinen.


    • lkgjlfgjlhl

      Hieman nallekarhumainen hipsteri, joka on aloittanut kasvissyönnin. On monista asioista samaa mieltä Glorianan kanssa. Vähän arrogantti ote keskusteluissa ja älykkölasit.

      • Gorilla Dimitri

        Kuinka niin "monista asioista"? Kyllä sen täytyy olla kaikista asioista samaa mieltä tai muuten tulee turpaan.


      • Tämä kuulostaa jo paremmalta. Parasta olisi jos ei olisi hipsteri, mutta harva ihminen ei ole loppu peleistä.


      • Gorilla Dimitri kirjoitti:

        Kuinka niin "monista asioista"? Kyllä sen täytyy olla kaikista asioista samaa mieltä tai muuten tulee turpaan.

        Höpsis. Turpaan tulee vain seksuaalisesta häirinnästä, muuksi itsepuolustukseksi ja muiden puolustamiseksi.


    • En tiedä.

    • Kuvailtu on

      Semmonen, ketä tykkää Gloriana Demeriasta, arvostaa naista sellaisena kun on ja sitte sillä vois olla vähän huumorintajua, ja avoin mieli. Ei saa olla mikää tiukkapipo vaan pystyy puhumaan kaikesta normaalisti. Vois sillä olla vähän lihaksia, ettei ihan mikään tikku. Mut ei mikää hullu bodarikaan.
      Ja silmät sais olla päässä. Ja ne voi olla minkä väriset vaan.

      Adjektiiveinä:
      -pitkä
      -kohtelias
      -ahkera
      -tunnollinen
      -ei valita
      -ei roiku
      -omistaa omiakin kavereita ja oman elämän
      -ei itke joka asiasta

      • Olen joo kuvaillut mutta en kyllä ihan noin :)
        Minua ei ensinkään kiinnosta potentiaalisen kumppanin pituus, eikä lihaksillakaan ole loppupeleistä väliä. Mieluummin tikku kuin liian näkyvät lihakset ja mieluiten pehmeä.
        Mutta joo kaksi ekaa lausetta osu ku nappi otsaan.


      • ???
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Olen joo kuvaillut mutta en kyllä ihan noin :)
        Minua ei ensinkään kiinnosta potentiaalisen kumppanin pituus, eikä lihaksillakaan ole loppupeleistä väliä. Mieluummin tikku kuin liian näkyvät lihakset ja mieluiten pehmeä.
        Mutta joo kaksi ekaa lausetta osu ku nappi otsaan.

        Kenet Gloriana ottaisi palstalta?


      • ??? kirjoitti:

        Kenet Gloriana ottaisi palstalta?

        En ketään.


      • ???
        gloriana_demeter kirjoitti:

        En ketään.

        Naisasialooseri vai älyn haamu?


      • Bewunderer
        ??? kirjoitti:

        Naisasialooseri vai älyn haamu?

        Ei söpölle tytölle sovi mikään urpo jätkä


      • tuleemieleen
        Bewunderer kirjoitti:

        Ei söpölle tytölle sovi mikään urpo jätkä

        Miten olisi Lord Boredom tai Sillitrooli?


      • tuleemieleen kirjoitti:

        Miten olisi Lord Boredom tai Sillitrooli?

        Lord Boredom on kyllä ehkä yksi siedettävimmistä tyypeista, vaikka itsesäälissä rypeekin :) En silti ottaisi ketään tältä palstalta. Minähän en täällä vastaile provoille seuranhaku aatoksissa.


      • tuleemieleen
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Lord Boredom on kyllä ehkä yksi siedettävimmistä tyypeista, vaikka itsesäälissä rypeekin :) En silti ottaisi ketään tältä palstalta. Minähän en täällä vastaile provoille seuranhaku aatoksissa.

        Minusta sopisit yhteen esimerkiksi noista jomman kumman kanssa. Eihän se nyt mikään häpeä enää nykyaikana ole tutustua netissä.


      • tuleemieleen kirjoitti:

        Minusta sopisit yhteen esimerkiksi noista jomman kumman kanssa. Eihän se nyt mikään häpeä enää nykyaikana ole tutustua netissä.

        Sillitroolin kanssa en sopisi yhteen mitenkään. Edes tällä teoreettisella tasolla.
        Kyllä minä netissä voi tutustua mutta en täällä.


    • Good fellows

      Glorianalle sopisi täydellisesti Neil Gaiman - 10 vuotta nuorempana, tosin...

      • Mikäs siinä. Lahjakas ja hyvännäköinen mies mutta tuskin minua huolisi :D


    • Jaa a, no se nyt on ainakin varmaa että joku muu kuin minä.

      Miten ois joku semmonen lävistetty ja tatuoitu ukko jossa ois ehkä renttuakin jonkin verran? Mut oikeesti niin en tiedä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe