Hankin vuosi sitten maaliskuussa 12kk:n jäsenyyden Elixiaan.
Nyt kun ajattelin sopimuksen tulevan päätökseen, ajattelin irtisanoa sopimuksen saman tien.
Liittyessäni oli meneillään tarjous, jolloin minun ei tarvinnut suorittaa jäsenmaksua (89€). Lisäksi oli tarjous jonka mukaan kuluneelta maaliskuulta maksoin jäljellä olevilta kokonaisilta 3 vko:lta huhtikuun 4 vko:lta kultakin 11e/vko (=77€). Käsittelykuluja oli 20e eli yhteensä 97€.
25€ osuuden maksusta hoidin työpaikalta saaduilla liikuntaseteleillä joten maksettavaa jäi 72 e.
Toukokuulta 2011 lähtien olen maksanut kk maksua 67€/kk.
Jäsenyys on merkitty alkavaksi 8.1.-11. Sopimusta tehdessäni ja sen jälkeen jäin käsitykseen että 12kk:n JÄSENYYS todellakin loppuu 12kk:n päästä em. päivämäärästä.
Tänään sitten kämmenet kutisten soitin Elixiaan kyselläkseni irtisanomiseen liittyviä asioita. Sieltä asiakaspalvelija ystävällisesti ilmoitti irtisanomisen olevan mahdollista vasta 31.8. !! Ja kyllä. Sopimuksesta löytyy kohta jossa erikseen mainitaan sopimusajan alkaneen vasta 1.9. -11.
Onko muilla vastaavia kokemuksia ja näkeekö muut Elixian ehdoissa mitään epäselvyyksiä vai olenko daijju kun en ymmärrä kuinka näin voidaan kusettaa ihmistä?
Elixia-epäselvyys jäsenehdoissa
3
210
Vastaukset
- mari 1245
Kuluttaja-asiamiehellä taitaa olla kasa näitä juttuja, joten ota sinnepäinyhteyttä äläkä nyt heti lannistu ;)
- kummastellen..
eikö sulla muka ole sopimuksesta kirjallista jäljennöstä? oletko sis nyt vaan itse jättänyt huomaamatta tämän kohdan ja nyt kiukkuiat siitä muille?
kuulostaa omituiselta ettet tiedä mitä olet sopinut sillä olet kuitenkin allekirjoittanut kyseisen sopimuksen. - alkuperäinen123
Mistä luulet että revin noi päivämäärät. Kyllä, olen säilyttänyt sopimuksen. Täältä löytyy aina näitä pätijöitä... Kyse oli siitä että minulle ei sopimusta tehdessä kerrottu että nuo "edut" ei todellisuudessa ole mitään etuja jos ne kerran estää irtisanomasta sopimusta ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760