Kun kaupassa myydään tuoreita lihapasteijoita, karjalanpiirakoita ym. niin miten esim. lihapasteijat säilyvät huoneenlämmössä? Eikö liharuokia yleensä säilytetä kylmässä?
Ja onko mitään hajua kauankohan esim. lihapasteijat säilyvät ostamisen jälkeen? Voiko esimerkiksi laittaa jääkaappiin ja säilyykö niin paremmin.
Kiinnostaa tietää :D Kiitos jo etukäteen
Lihapasteijat säilyvyys
lol
2
12060
Vastaukset
- ...
Toki lihapasteijat voi laittaa jääkaappiin, säilyvät pari kolme päivää. "Kaupanlämmössä" about päivän, kotona on yleensä sen varran lämmintä ettei edes sitä ilman jääkaappia.
- Anonyymi
Itse juuri syön tässä 6 päivää vanhaa jääkaapissa säilytettyä munariisipasteijaa. Ei maistu oudolta tai erilaiselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4179191Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1893800- 212268
- 871403
- 1161198
- 271155
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661132Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791128- 751110
- 551063