Ota sinkku kainaloon -päivä!

-Miesinsinööri-

Mitä mieltä olette siitä, että järjestettäisiin päivä, jolloin jokainen sinkku ottaisi toisen kainaloon ja olisi lähellä ja kuuntelisi? Kenenkkään ei tarvitsisi olla yksin.

Ei alkoholia, ei baarikuvioita, ei seksiodotuksia jne. vaan aitoa läheisyyttä ja välittämistä.

Mitä mieltä?

37

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,.,.,

      Hyvä idea mikäli se kainaloon ottava tai otettava ei ole jotenkin vastenmielinen, ruma tai muuten ällö. Jos mies tarpeeksi komea ja mukava, niin kannatetaan. Jos mies tämän palstan jämämieslaatua, niin yök! Kamala ajatuskin joutua jonkun palstasankarin käpälöinnin ulottuville.

    • Hyvä idea

      Suostun ottamaan kauniin teininaissinkun kainaloon ja ottamaan myös muuten... Mutta en kyllä rumaa kurppaa.

    • ----------

      Hyvä idea kunhan se nainen ei ole ruma tai tylsä. Jos nainen on kaunis ja mukava, niin kannatetaan. Kamala ajatuskin olisi joutua koskettamaan jotain palstan vänkäävää, keskustelukyvytöntä nelisilmä-pullukkaa

    • Heh ;) Ihan kiva idea.
      Mun mielestä jo sekin on hauskaa, että joissakin yleisötapahtumissa, esim. Likkojen Lenkillä on ollut porukka halaamassa kaikki maaliintulijat :) On tosi tärkeää saada koskettaa toista ihmistä ja halaus on aina paikallaan.

      • ........

        Likkojen Lenkillä tietty. Jätkien Lenkillä ei tuollaista vastaanottoa missään nimessä olisi, vaan maalissa odottaisi jokaiselle oma puukko, jolla voi tehdä vapaaehtoisen itsemurhan.


      • ........ kirjoitti:

        Likkojen Lenkillä tietty. Jätkien Lenkillä ei tuollaista vastaanottoa missään nimessä olisi, vaan maalissa odottaisi jokaiselle oma puukko, jolla voi tehdä vapaaehtoisen itsemurhan.

        No höpö höpö. - Ne halaajat halaa kuule ihan kaikki maaliin tulijat, tällaiset vanhat kurpatkin XD
        Jos vain joku järjestäjä viitsisi hoitaa, niin varmaan olisi paljon urheilijatyttöjä/-naisia, joita ei haittaisi, vaikka puolimarathonin tai jonkun hölkkäkisan jälkeen halattava ei olisikaan kovin hyvän tuoksuinen ja räkä roikkuu poskella :)
        Ajatus siinä on tärkein !


      • ........
        xena-183 kirjoitti:

        No höpö höpö. - Ne halaajat halaa kuule ihan kaikki maaliin tulijat, tällaiset vanhat kurpatkin XD
        Jos vain joku järjestäjä viitsisi hoitaa, niin varmaan olisi paljon urheilijatyttöjä/-naisia, joita ei haittaisi, vaikka puolimarathonin tai jonkun hölkkäkisan jälkeen halattava ei olisikaan kovin hyvän tuoksuinen ja räkä roikkuu poskella :)
        Ajatus siinä on tärkein !

        Meinasin vaan, että pelkästään miesjuoksijoista koostuvassa tapahtumassa ei todellakaan olisi maalissa ketään halaamassa. Miehet eivät halua halata miehiä, mutta myöskään naiset eivät halua halata miehiä, joita eivät tunne.


      • Ski man
        ........ kirjoitti:

        Likkojen Lenkillä tietty. Jätkien Lenkillä ei tuollaista vastaanottoa missään nimessä olisi, vaan maalissa odottaisi jokaiselle oma puukko, jolla voi tehdä vapaaehtoisen itsemurhan.

        Ainakin Finlandiahiihdossa on nuoria sporttisia naisia halaamassa kaikki osallistujat maalissa. Ja siellä on enemmistö osallistujista miehiä, naisten määrä kylläkin on kasvanut paljon 10 vuoden aikana.


      • ........ kirjoitti:

        Meinasin vaan, että pelkästään miesjuoksijoista koostuvassa tapahtumassa ei todellakaan olisi maalissa ketään halaamassa. Miehet eivät halua halata miehiä, mutta myöskään naiset eivät halua halata miehiä, joita eivät tunne.

        En ole samaa mieltä. - Minusta tuossa halauksessa on ajatuksena onnitella maaliin tulemisesta ja tuottaa siten hyvää mieltä. - Ei kyse ole halaamisesta seksuaalisessa mielessä, eikä silloin pitäisi olla mitään estettä kunnon rutistukseen :)
        Minä pidän halaamisesta, ja voisin ihan hyvin osallistua tuollaiseen ilahduttamiseen, mut se on tietty eri asia halutaanko "miesjuoksijoista koostuvaan tapahtumaan" halaamaan nuoria naisia vai marttakerholaisia XD


      • Ski man kirjoitti:

        Ainakin Finlandiahiihdossa on nuoria sporttisia naisia halaamassa kaikki osallistujat maalissa. Ja siellä on enemmistö osallistujista miehiä, naisten määrä kylläkin on kasvanut paljon 10 vuoden aikana.

        Juuri tuollaista tarkoitin :)
        Ja eikös vain siitä halauksesta tulekin hyvä mieli hiihtäjälle sen oman onnistumisen tunteen lisäksi ?!


      • Ski man
        xena-183 kirjoitti:

        Juuri tuollaista tarkoitin :)
        Ja eikös vain siitä halauksesta tulekin hyvä mieli hiihtäjälle sen oman onnistumisen tunteen lisäksi ?!

        Joo, ei voi kiistää :)


      • ........ kirjoitti:

        Likkojen Lenkillä tietty. Jätkien Lenkillä ei tuollaista vastaanottoa missään nimessä olisi, vaan maalissa odottaisi jokaiselle oma puukko, jolla voi tehdä vapaaehtoisen itsemurhan.

        =)) Eikai asiat noin huonosti ole. Illan piristysruiske=)


      • lkjgbiyvyv
        xena-183 kirjoitti:

        En ole samaa mieltä. - Minusta tuossa halauksessa on ajatuksena onnitella maaliin tulemisesta ja tuottaa siten hyvää mieltä. - Ei kyse ole halaamisesta seksuaalisessa mielessä, eikä silloin pitäisi olla mitään estettä kunnon rutistukseen :)
        Minä pidän halaamisesta, ja voisin ihan hyvin osallistua tuollaiseen ilahduttamiseen, mut se on tietty eri asia halutaanko "miesjuoksijoista koostuvaan tapahtumaan" halaamaan nuoria naisia vai marttakerholaisia XD

        Martat rulettaa!!!


    • Jos nainen ois miellyttävän näkönen ja muutenkin niin miksei oishan se mukava juttu.

    • qwertyujklozxcvbnmåå

      Hyvä olo ilman viinaa on teeskentelyä.

    • rillitilli

      hyvä asia, halaaminen alentaa verenpainetta, stressiä ja yksinäisyyttä, vielä jos puhettakin syntyy, niin ok.

    • fisting toe

      no jos olet rikas,komea, supliikki pelimies nin tulee muutakin, kuin haleja. muuten voipi pidellä aika hiljasta...

    • ???????

      Sinäkös sitten pidät huolen, että sinkut ottaa vain sinkkuja kainaloihinsa ? Ettei sitten varattuja ?

    • hiii

      faceen sitten vaan ryhmä pystyyn. kuvat ja sieltä sitten saa kainaloiset löytää toisensa :)

      en muuten usko että aloittaja on insinööri. kenenkkään...:)

    • halinainen

      Ilman muuta, hauska homma, toimeen vaan! Tapatahtumien yhteyteen joku halausasema :)

    • aikuinensinkkunainen

      Missä ja milloin? Hieno idea, mutta facebook myös olisi. Tosin sinne tunkee tietenkin suurin osa sitten ukkomiehiä ja akkoja. Että milläs ne saa pois hakemasta säpinää.

    • laylla

      Olen pahoillani puolestasi, mutta nääthän kuinka ahdasmielisiä ja ulkonäköorientoituneita tyyppejä suomalaiset (paljolti miehet) ovat!
      Ideasi on mielestäni hyvä, sillä ei kenenkään ole hyvä olla yksin. Eikä halaamisessa tai välittämiesssä ja läheisyydessä PITÄISI olla ulkonäkökriteereitä!
      Toisen mielestä kaunis voi olla tavis tai jopa ruma ja päinvastoin. Kauneus on katsojan silmässä..ellei sydämessä!

      • jutsaåå

        Kuinka monen näistä miehistä luulet että ottaisivat jonkun lihavamman naisen kainaloonsa halailtavaksi aloittaja mukaan lukien. Turha noiden paskaläjien puolta on pitää tai olla pahoillaan kun saavat takaisin samaa mitä ovat jo vuosia täällä muille jakaneet.


    • ,.,.,

      Mikäs siinä..Pitää vaan olla iso kainalo, että mahdun sinne. Ja sit pitää kestää mun rumaa ääntäni kun alan avautua. Kaiken päälle saatan vielä itkeä tirauttaa muutaman kyyneleen.

    • <>

      No jos ei ole seksiodotuksia, niin miksi ette naiset halaa toisianne?
      Kyllä hetoromieskin joskus halaa, kuten jos voitetaan lätkän mm.

      • Nnainen

        Kyl me halataanki, ainski mun kaverit halaa.


    • kauniita tekevä mies

      Hieno idea. Ystävälliset sanat ja kainaloon otto eivät ketään vioita. Edes suurina annoksina tai jatkuvasti jaettuina. Muiden mielestä "rumastakin" tulee kaunis saadessaan hyväksyntää ja kasvot usein vain peilaavat niihin osoitettuja katseita.

    • EL.a .K:IM

      -Miesinsinööri-

      Mä olen mukana jos toteutuu.

    • kinkku kainaloon

      ota kinkku kainaloon,monessa kaupassa myydään näitä joulukinkkuja puoleenhintaan.pikkasen extremeä:ota kinkku kainaloon ja tee siitä juoksukinkku!!
      vähän kuin juoksumäyris,kassan ohi juoksemalla ja toivot ettei kassablondi oo sua nopeampi......

    • Ihan kuulostaa toteuttamiskelpoiselta idealta !:)

      • Tuumasta toimeen

        Mikseipäs perustettaisi jotain Halimiehet-ryhmää? Sinne voisi tulla - ja varmasti tulisikin - sekä hetero- että homomiehiä, jotka kaipaavat miehen isällistä kosketusta. Tuskin nämä homomiehetkään tuntisivat mitään ylimääräisiä värinöitä teidän kainalossanne, vai mitä? (Samalla tavalla kuin mielestänne sinkkunaistenkaan ei tarvitsisi halisessioissa ajatella, että heitä himoitaan...)


    • 45rpm

      Mul on toi Jukka Virtasen Niilo ja Hanna -sinkku.

    • profiilit_

      Insinöörit vain tuonne treffipuolelle heti. Kiitos. :)

    • candida

      ihan cool. jos ei jotain vanhaa pappaa tarv jaksaa

    • atm nro 28

      Naiset tekisivät siitä käytännössä Ota ytm kainaloon -päivän.

    • wwert

      Voisin ihan hyvin halailla rumia ja lihaviakin naisia, kunhan heidän katseissaan ei näkyisi minkäänlaista himoa tai viitteiden etsimistä minun mahdollisesta kiinnostuksestani. Rehtiä halailua vaan ilman taka-ajatuksia.

    • Rusettihalaus

      Miten olis sinkkubileet, illan teemana rusettihalaus. Sopivan parin kortteista voisi sitten käydä kauppaa niin kuin ala-asteen rusettiluistelussa tai sitten vaan antaa kohtalon hoitaa halauskaverin ;-) Ja ne, jotka ei halauksesta välittäisi voisivat laittaa rusettinsa muitten käyttöön :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe