Miks suomalainen sinkkumies on siloposki

......

On yleisesti tunnettu tosiasia, että miehellä kasvaa parta ja parrankasvu on miehekkyyden ja seksikkyyden merkki.

Miksi suomalaiset sinkkumiehet ei välitä tästä tosiasiasta pätkääkään?

16

457

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei parta pahoille

kasva, turpajouhet joutaville!"

• Suomalaisilla on

perimässään vika joka aiheuttaa heikon karvankasvun ja siksi parta näyttää kuin kasvoihin olisi liimattu ohutta haiventa tai naavaa. Jos suomalainen yleensäkään on karvainen ovat karvat vaaleita haituvia joita ei varsinaisesti voi karvoitukseksi kutsua.

• siloposki.

Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.

• Ehkä siksi naiset
        siloposki. kirjoitti:

Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.

käyvätkin nussituttamassa itseään niillä karvaisilla Välimeren miehillä.

• Olkoon vain merkki mistä hyvänsä, mutta eivät kaikki naiset todellakaan pidä miehen ylimääräisistä karvoista. - Itse asiassa on jopa tuskallista saada suudelma kovin sänkiseltä mieheltä. - Parta pistelee ulospäin, vaikkei se miehen leuan suuntaan tunnukaan ja repii naisen herkän ihon vereslihalle.

• Naisasialooseri.
      • hhahng

Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.

• aaaaaaaaaaaaaargh
        hhahng kirjoitti:

Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.

Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi

• hhahng
        aaaaaaaaaaaaaargh kirjoitti:

Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi

Minuakin luultiin 23-vuotiaana yläastelaiseksi. Nykyään olen 30 ja parran ansiosta on luultu esimerkiksi 25-vuotiaaksi. Ihan hyvä level up, ja sopivasti kuitenkin näytän vielä vähän nuoremmalta, mitä oikeasti olen.

• 423333333342

Parrakas mies on yhtä seksikäs,kun nainen jolla kainalo- ja säärikarvat.

• ei vaan

karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.

• ei vaan kirjoitti:

karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.

*reps* ;D

• mbjtd

Jokainen nainen jonka kanssa olen ikinä asiasta jutellut, on ollut sitä mieltä että siloinen poski on parempi kuin sänki. Ehkä siitä syystä ajan sängen yleensä pois.

• "Miks suomalainen sinkkumies on siloposki"
      Jaa a en minä ainakaan ole, vaan parta on useimmiten... riippuen siitä jaksanko ajella sen pois.

• Mustispeppers

Ei mitään karvareuhkaa, kiitos!

• 101proshetero

Parta. Se on homoille

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      41
      5309
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      409
      4582
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3839
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      159
      3128
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      14
      2526
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2098
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      2012
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      125
      1930
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1469
    Aihe