Miks suomalainen sinkkumies on siloposki

......

On yleisesti tunnettu tosiasia, että miehellä kasvaa parta ja parrankasvu on miehekkyyden ja seksikkyyden merkki.

Miksi suomalaiset sinkkumiehet ei välitä tästä tosiasiasta pätkääkään?

16

387

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei parta pahoille

      kasva, turpajouhet joutaville!"

    • Suomalaisilla on

      perimässään vika joka aiheuttaa heikon karvankasvun ja siksi parta näyttää kuin kasvoihin olisi liimattu ohutta haiventa tai naavaa. Jos suomalainen yleensäkään on karvainen ovat karvat vaaleita haituvia joita ei varsinaisesti voi karvoitukseksi kutsua.

      • siloposki.

        Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.


      • Ehkä siksi naiset
        siloposki. kirjoitti:

        Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.

        käyvätkin nussituttamassa itseään niillä karvaisilla Välimeren miehillä.


    • Olkoon vain merkki mistä hyvänsä, mutta eivät kaikki naiset todellakaan pidä miehen ylimääräisistä karvoista. - Itse asiassa on jopa tuskallista saada suudelma kovin sänkiseltä mieheltä. - Parta pistelee ulospäin, vaikkei se miehen leuan suuntaan tunnukaan ja repii naisen herkän ihon vereslihalle.

    • Naisasialooseri.
      • hhahng

        Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.


      • aaaaaaaaaaaaaargh
        hhahng kirjoitti:

        Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.

        Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi


      • hhahng
        aaaaaaaaaaaaaargh kirjoitti:

        Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi

        Minuakin luultiin 23-vuotiaana yläastelaiseksi. Nykyään olen 30 ja parran ansiosta on luultu esimerkiksi 25-vuotiaaksi. Ihan hyvä level up, ja sopivasti kuitenkin näytän vielä vähän nuoremmalta, mitä oikeasti olen.


    • 423333333342

      Parrakas mies on yhtä seksikäs,kun nainen jolla kainalo- ja säärikarvat.

      • ei vaan

        karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

        Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.


      • ei vaan kirjoitti:

        karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

        Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.

        *reps* ;D


    • mbjtd

      Jokainen nainen jonka kanssa olen ikinä asiasta jutellut, on ollut sitä mieltä että siloinen poski on parempi kuin sänki. Ehkä siitä syystä ajan sängen yleensä pois.

    • "Miks suomalainen sinkkumies on siloposki"
      Jaa a en minä ainakaan ole, vaan parta on useimmiten... riippuen siitä jaksanko ajella sen pois.

    • Mustispeppers

      Ei mitään karvareuhkaa, kiitos!

    • 101proshetero

      Parta. Se on homoille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe