Miks suomalainen sinkkumies on siloposki

......

On yleisesti tunnettu tosiasia, että miehellä kasvaa parta ja parrankasvu on miehekkyyden ja seksikkyyden merkki.

Miksi suomalaiset sinkkumiehet ei välitä tästä tosiasiasta pätkääkään?

16

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ei parta pahoille

      kasva, turpajouhet joutaville!"

    • Suomalaisilla on

      perimässään vika joka aiheuttaa heikon karvankasvun ja siksi parta näyttää kuin kasvoihin olisi liimattu ohutta haiventa tai naavaa. Jos suomalainen yleensäkään on karvainen ovat karvat vaaleita haituvia joita ei varsinaisesti voi karvoitukseksi kutsua.

      • siloposki.

        Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.


      • Ehkä siksi naiset
        siloposki. kirjoitti:

        Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.

        käyvätkin nussituttamassa itseään niillä karvaisilla Välimeren miehillä.


    • Olkoon vain merkki mistä hyvänsä, mutta eivät kaikki naiset todellakaan pidä miehen ylimääräisistä karvoista. - Itse asiassa on jopa tuskallista saada suudelma kovin sänkiseltä mieheltä. - Parta pistelee ulospäin, vaikkei se miehen leuan suuntaan tunnukaan ja repii naisen herkän ihon vereslihalle.

    • Naisasialooseri.
      • hhahng

        Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.


      • aaaaaaaaaaaaaargh
        hhahng kirjoitti:

        Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.

        Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi


      • hhahng
        aaaaaaaaaaaaaargh kirjoitti:

        Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi

        Minuakin luultiin 23-vuotiaana yläastelaiseksi. Nykyään olen 30 ja parran ansiosta on luultu esimerkiksi 25-vuotiaaksi. Ihan hyvä level up, ja sopivasti kuitenkin näytän vielä vähän nuoremmalta, mitä oikeasti olen.


    • 423333333342

      Parrakas mies on yhtä seksikäs,kun nainen jolla kainalo- ja säärikarvat.

      • ei vaan

        karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

        Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.


      • ei vaan kirjoitti:

        karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.

        Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.

        *reps* ;D


    • mbjtd

      Jokainen nainen jonka kanssa olen ikinä asiasta jutellut, on ollut sitä mieltä että siloinen poski on parempi kuin sänki. Ehkä siitä syystä ajan sängen yleensä pois.

    • "Miks suomalainen sinkkumies on siloposki"
      Jaa a en minä ainakaan ole, vaan parta on useimmiten... riippuen siitä jaksanko ajella sen pois.

    • Mustispeppers

      Ei mitään karvareuhkaa, kiitos!

    • 101proshetero

      Parta. Se on homoille

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      187
      1868
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      112
      1026
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      717
    5. 52
      684
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      544
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      536
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      199
      473
    Aihe