On yleisesti tunnettu tosiasia, että miehellä kasvaa parta ja parrankasvu on miehekkyyden ja seksikkyyden merkki.
Miksi suomalaiset sinkkumiehet ei välitä tästä tosiasiasta pätkääkään?
Miks suomalainen sinkkumies on siloposki
16
478
Vastaukset
- "Ei parta pahoille
kasva, turpajouhet joutaville!"
- Suomalaisilla on
perimässään vika joka aiheuttaa heikon karvankasvun ja siksi parta näyttää kuin kasvoihin olisi liimattu ohutta haiventa tai naavaa. Jos suomalainen yleensäkään on karvainen ovat karvat vaaleita haituvia joita ei varsinaisesti voi karvoitukseksi kutsua.
- siloposki.
Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.
- Ehkä siksi naiset
siloposki. kirjoitti:
Mitä suomalaisen miehen mielestäsi pitäisi sitten tehdä tässä asiassa? Parrankasvua ei tietääkseni pysty lisäämään siitä, mikä se on luontaisesti. Miten tämä väittämäsi välinpitämättömys ilmenee? Välimeren maiden miehillä on ihan erilainen karvankasvu kuin meillä, noin yleisesti ottaen.
käyvätkin nussituttamassa itseään niillä karvaisilla Välimeren miehillä.
Olkoon vain merkki mistä hyvänsä, mutta eivät kaikki naiset todellakaan pidä miehen ylimääräisistä karvoista. - Itse asiassa on jopa tuskallista saada suudelma kovin sänkiseltä mieheltä. - Parta pistelee ulospäin, vaikkei se miehen leuan suuntaan tunnukaan ja repii naisen herkän ihon vereslihalle.
- Naisasialooseri.
Tottakai se on miehekkyyden ja seksikkyyden merkki ja itsellänikin on tällä hetkellä kolmen viikon sänki tai oikeastaan jo ihan parta.
http://cdn02.cdnwp.celebuzz.com/wp-content/uploads/2010/12/27/gerard-butler.jpg
Tuollainen on miehekäs- hhahng
Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.
- aaaaaaaaaaaaaargh
hhahng kirjoitti:
Minä pidän suurin piirtein tuollaista. Sen kasvatettuani huomasin, että naisten katseet lisääntyivät hieman. Saattaa johtua siitä, että olen ilman partaa niin lapsenkasvoinen.
Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi
- hhahng
aaaaaaaaaaaaaargh kirjoitti:
Itse olen myös lapsenkasvoinen 25 vuotiaana miehenä ja portsarit kysyy papereita.. Parta ei kasva sitten millään... Katkeroittaa syvästi
Minuakin luultiin 23-vuotiaana yläastelaiseksi. Nykyään olen 30 ja parran ansiosta on luultu esimerkiksi 25-vuotiaaksi. Ihan hyvä level up, ja sopivasti kuitenkin näytän vielä vähän nuoremmalta, mitä oikeasti olen.
- 423333333342
Parrakas mies on yhtä seksikäs,kun nainen jolla kainalo- ja säärikarvat.
- ei vaan
karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.
Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton. ei vaan kirjoitti:
karvainen mies on seksikäs, aivan kuten karvaton nainenkin. Seksikkään miehestä sekä naisesta tekevät juuri ne vastakkaisuudet. Se mikä miehellä on seksikästä on naisella epäseksikästä ja tosinpäin.
Seksikäs mies on ruma lihava ja karvainen. seksikäs nainen taas kaunis, hoikka ja karvaton.*reps* ;D
- mbjtd
Jokainen nainen jonka kanssa olen ikinä asiasta jutellut, on ollut sitä mieltä että siloinen poski on parempi kuin sänki. Ehkä siitä syystä ajan sängen yleensä pois.
"Miks suomalainen sinkkumies on siloposki"
Jaa a en minä ainakaan ole, vaan parta on useimmiten... riippuen siitä jaksanko ajella sen pois.- Mustispeppers
Ei mitään karvareuhkaa, kiitos!
- 101proshetero
Parta. Se on homoille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871868
- 1121026
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20717- 52684
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28544Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174536Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;199473