Gallup: Rakastan sinua?

n40vee

Kysymys: Onko sinulle koskaan lausuttu näitä maagisia sanoja: "Minä rakastan sinua?"

Oma vastaukseni: ei ole, ikää 40 , nainen, sinkku, ei markkinoilla. Itse menin kerran möläyttämään mokoman kliseisen fraasin yhdelle pitkäaikaiselle miesystävälleni, en viitsi tässä tilittää mitä tuo vastasi.

Miksi tunteet eivät osu yksiin..

52

242

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmjegw

      Itse asiassa on minulle sanottu. Vaikka en ole edes virallisest koskaan seurustellut. Ns. vakipano sen sanoi vaikka olin monta kertaa tehnyt selväksi ettei suhteella ole mitään tulevaisuutta.

    • .

      Joo... Edellisellä kerralla henkilö ei vaan tainnut ihan tarkoittaa asiaa.

      • .

        Olihan yhen lyönnin väliin jättävä kokemus 9kk tuon jälkeen löytää lompsaa tyhjentäessä, yhdestä niistä pikkutaskuista (en mä käytä niitä), baarin pääsylippu, jonka selkäpuolelle oli kirjoitettu rakastan ja jokunen sydän piirretty. Sen se oli sinne näemmä joku kerta tunkenut. Vähän aikaa höhlänä katto lappoa ja sitten totesi että vittu mitä paskaa ja nakkas sen vähän 9kk myöhässä roskiin.


    • Eipä ole ei. Enkä muuten oo sanonut kenellekkään moista.

    • fisting toe

      ei ole... mutta nostan kyllä hattua sulle. naisilla vaikka he eivät sitä itse sulata, mutta heillä on huomattavasti parempi mahdollisuus löytää mies parisuhde markkinoilla, ehkä sun ois kannattanu ottaa ensin selvää sen tunteista suhun ennen, kun meet sanomaan. se kuitenkin vie oman aikansa ennen, kun sen voi merkityksessään aidosti sanoa.

      • n40vee

        Siis tilanne oli silloin vuosikymmen takaperin se, että minä odotin kihlasormusta joululahjaksi, mies odotti sopivaa hetkeä kertoakseen, että mulla on toinen nyt erotaan.

        Jäin miettimään, että itse asiassa en ole kuullut rakkauden sanoja perheeltäni enkä ystäviltänikään. Eli se harjoitus puuttuu, että osaisi hypoteettisen parisuhteen tunteet tulkita oikein... No jaa, whatever, ei minua täältä kotoa kukaan tule hakemaan ja kissaltani saan rakkautta joka karvalla. Ja hän sanoo: hhhrrrr-rrrr-hrrrr. :-)


    • naapurintyttö.

      Jo pelkän vuoden 2011 aikana olen kuullut nuo sanat ainakin viideltä eri mieheltä.. Pahalta tuntuu. Olen tunnevammainen, enkä tuntenut samoin, nuo kaikki jutut päättyneet..

      • qqqqqqe

        Valehtelet, ei sinusta tunnu pahalta. Pyörittelet miehiä tahallasi, koska saat siitä tyydytystä.


      • sillitrooli

        Kun olen kirjoittanut palstalla näistä naisista, jotka nauttivat kyykyttäessään kamumiehiä tai tapailemiaan miehiä, niin naiset ovat sanoneet, että ei sellaisia naisia ole olemassakaan. Että se on muka minun keksintöäni koko juttu. Silti tässä yläpuolella on ilmielävänä yksi palstanainen, joka ilmoittaa tekevänsä sitä.


      • pällitrooli?
        sillitrooli kirjoitti:

        Kun olen kirjoittanut palstalla näistä naisista, jotka nauttivat kyykyttäessään kamumiehiä tai tapailemiaan miehiä, niin naiset ovat sanoneet, että ei sellaisia naisia ole olemassakaan. Että se on muka minun keksintöäni koko juttu. Silti tässä yläpuolella on ilmielävänä yksi palstanainen, joka ilmoittaa tekevänsä sitä.

        Ihanko ite taas tuon kirjoitit naapurintyttönä. Aika säälittävä tapa hakea omille harhoilleen vahvistusta.


      • sillitrooli
        pällitrooli? kirjoitti:

        Ihanko ite taas tuon kirjoitit naapurintyttönä. Aika säälittävä tapa hakea omille harhoilleen vahvistusta.

        En kirjoittanut. Mutta milloin me mennään sinne treffeille?


      • pällitrooli?
        sillitrooli kirjoitti:

        En kirjoittanut. Mutta milloin me mennään sinne treffeille?

        Ennemmin nieleskelisin vaikka partateriä kuin tapaisin noin kieroa miestä.


      • sillitrooli
        pällitrooli? kirjoitti:

        Ennemmin nieleskelisin vaikka partateriä kuin tapaisin noin kieroa miestä.

        Montaa asiaa voin olla, mutta en kiero. Mutta voin lohduttaa, munani on hiukan kiero. :)


      • miinak.
        sillitrooli kirjoitti:

        Kun olen kirjoittanut palstalla näistä naisista, jotka nauttivat kyykyttäessään kamumiehiä tai tapailemiaan miehiä, niin naiset ovat sanoneet, että ei sellaisia naisia ole olemassakaan. Että se on muka minun keksintöäni koko juttu. Silti tässä yläpuolella on ilmielävänä yksi palstanainen, joka ilmoittaa tekevänsä sitä.

        hei, mä en ainakaan kyykytä. ongelmana on vain se, että ihan aidosti pidän ihmisistä, ja vähän ihastunkin aika helposti. minusta maailmassa on valtavasti oikein sopivan oloisia miehiä, etenkin insinöörishenkiset on ihania, en vaan voi pitää kuin yhtä kerrallaan, ja sitten ne muut pettyy.. en mielestäni kauheasti flirttaa tms mutta positiivisia tunteita on vissiin hankala piilottaa.


      • .. .
        sillitrooli kirjoitti:

        Montaa asiaa voin olla, mutta en kiero. Mutta voin lohduttaa, munani on hiukan kiero. :)

        Kaartunut oikealle?


      • sillitrooli kirjoitti:

        Kun olen kirjoittanut palstalla näistä naisista, jotka nauttivat kyykyttäessään kamumiehiä tai tapailemiaan miehiä, niin naiset ovat sanoneet, että ei sellaisia naisia ole olemassakaan. Että se on muka minun keksintöäni koko juttu. Silti tässä yläpuolella on ilmielävänä yksi palstanainen, joka ilmoittaa tekevänsä sitä.

        Olisi aika typerä ajatella että ei ole olemassa naisia ketkä manipuloivat ja pelaavat tommosissa tyttöpoika merkeissä.

        Olisi myös aika typerä ajatella että on vain semmoisia naisia.

        Saattaa se kyllä miehillä yleisempää ihan hyvin olla, itestä ainakin vaikuttas. Mutta ihan oma veikkaus vaan.


    • rakastan sinua

      Minä rakastan kaikkia naisia. Naiset on aivan ihania, elämän suola.

    • hylkiö

      Ei. Ei edes omilta vanhemmilta.

    • m35wee

      Ei ole, enkä ole itse

    • Naisasialooseri.

      Kamunainen sanoi kerran.

      • kiddie

        Joskus muksuna kyllä kuultu vanhemmilta, ei sen jälkeen. En myöskään itse sitä ole sanonut.


    • Nainen 34

      Eräs ex-miesystävä sanoi kerran humalapäissään rakastavansa. Seurusteltiin muutama vuosi. Selvin päin hän ei koskaan sitä suoraan sanonut, mutta sanoi sitten muuta kaunista ja näytti teoilla tunteensa. Sanoja ei voi vaatia.

      Lapsuuden perheeni oli melko tunnekylmä ja olen pyrkinyt omassa elämässäni toimimaan toisin. On silti helkkarin vaikeaa vieläkin, näin aikuisena sanoa vaikka lähiomaiselle, että rakastaa tätä.

      • sillitrooli

        Itse et tainnut sanoa samaa edes sille miesystävälle, joka sen sinulle sanoi? Aika jännä, että naiset haluavat miehiltä rakkauden sanoja ja hellyyttä, mutta takaisin ei yleensä saa mitään.


      • Nainen 34
        sillitrooli kirjoitti:

        Itse et tainnut sanoa samaa edes sille miesystävälle, joka sen sinulle sanoi? Aika jännä, että naiset haluavat miehiltä rakkauden sanoja ja hellyyttä, mutta takaisin ei yleensä saa mitään.

        Sanoin puolen vuoden seurustelun jälkeen ilman odotusta vastarakkaudesta. Kuten sanoin, sanoja ei voi vaatia, eikä tunteita pakottaa. Jos ei tunne samoin tai ei tiedä, miten sanoa luontevasti, niin eihän sille mitään voi.
        Tiedän kyllä, että jotkut naiset tekevät sanoista kynnyskysymyksen suhteelle. Minun mielestäni se kertoo ainakin lyhytnäköisyydestä. Se oma napa, sepä se...


      • sillitrooli
        Nainen 34 kirjoitti:

        Sanoin puolen vuoden seurustelun jälkeen ilman odotusta vastarakkaudesta. Kuten sanoin, sanoja ei voi vaatia, eikä tunteita pakottaa. Jos ei tunne samoin tai ei tiedä, miten sanoa luontevasti, niin eihän sille mitään voi.
        Tiedän kyllä, että jotkut naiset tekevät sanoista kynnyskysymyksen suhteelle. Minun mielestäni se kertoo ainakin lyhytnäköisyydestä. Se oma napa, sepä se...

        Monesti naiset haluavat kuulla mieheltä tunteiden tunnustuksia (tosin ei nyt ehkä rakkaudesta ihan alkuun), mutta eivät itse sano mitään tunteistaan. Luulen, että ainakin yksi suhdeyritelmäni on kaatunut, nainen lähtenyt, koska en sanonut niitä maagisia sanoja, enkä ehkä muutenkaan kovin paljoa puhunut tunteista.

        Mutta miksi miehen pitäisi tunnustaa tunteitaan, jos nainen ei sano kumminkaan mitään? Miksi naiset tekevät suhteista kilpailun siitä, kumpi välittää vähemmän, ja sitten eivät ole tyytyväisiä siihenkään, kun mies pelaa mukana?

        Naiset aiheuttavat pelaamisellaan sen, että kusipaiset, valheelliset sir panoeino alioliot ja panoeinojen loppuunsa asti paskapuhetta olevat tunnevetkuttelut ovat ainoita, mitkä kelpaavat. Valheellista tunnevuoristorataa, joka pitää naisen varpaillaan. Sitten ihmeteellään, että "ooh, ihana seksiurokseni juttelikin ihanuuksia sängyssä kymmenelle muullekin naiselle, miten tässä nyt näin kävi??"


      • Nainen 34
        sillitrooli kirjoitti:

        Monesti naiset haluavat kuulla mieheltä tunteiden tunnustuksia (tosin ei nyt ehkä rakkaudesta ihan alkuun), mutta eivät itse sano mitään tunteistaan. Luulen, että ainakin yksi suhdeyritelmäni on kaatunut, nainen lähtenyt, koska en sanonut niitä maagisia sanoja, enkä ehkä muutenkaan kovin paljoa puhunut tunteista.

        Mutta miksi miehen pitäisi tunnustaa tunteitaan, jos nainen ei sano kumminkaan mitään? Miksi naiset tekevät suhteista kilpailun siitä, kumpi välittää vähemmän, ja sitten eivät ole tyytyväisiä siihenkään, kun mies pelaa mukana?

        Naiset aiheuttavat pelaamisellaan sen, että kusipaiset, valheelliset sir panoeino alioliot ja panoeinojen loppuunsa asti paskapuhetta olevat tunnevetkuttelut ovat ainoita, mitkä kelpaavat. Valheellista tunnevuoristorataa, joka pitää naisen varpaillaan. Sitten ihmeteellään, että "ooh, ihana seksiurokseni juttelikin ihanuuksia sängyssä kymmenelle muullekin naiselle, miten tässä nyt näin kävi??"

        Luulenpa, että kilpailuasetelma syntyy vain silloin, kun tunteet eivät ole aitoja tai niistä ollaan vielä epävarmoja. Miksi pitäisi silloin pidätellä, jos tuntuu siltä, että tykkää ja rakastaakin? * Rakkaus on kuin löysä paska, sitä ei voi estää tulemasta* Että näin...


      • kdfgjldfgdl
        sillitrooli kirjoitti:

        Monesti naiset haluavat kuulla mieheltä tunteiden tunnustuksia (tosin ei nyt ehkä rakkaudesta ihan alkuun), mutta eivät itse sano mitään tunteistaan. Luulen, että ainakin yksi suhdeyritelmäni on kaatunut, nainen lähtenyt, koska en sanonut niitä maagisia sanoja, enkä ehkä muutenkaan kovin paljoa puhunut tunteista.

        Mutta miksi miehen pitäisi tunnustaa tunteitaan, jos nainen ei sano kumminkaan mitään? Miksi naiset tekevät suhteista kilpailun siitä, kumpi välittää vähemmän, ja sitten eivät ole tyytyväisiä siihenkään, kun mies pelaa mukana?

        Naiset aiheuttavat pelaamisellaan sen, että kusipaiset, valheelliset sir panoeino alioliot ja panoeinojen loppuunsa asti paskapuhetta olevat tunnevetkuttelut ovat ainoita, mitkä kelpaavat. Valheellista tunnevuoristorataa, joka pitää naisen varpaillaan. Sitten ihmeteellään, että "ooh, ihana seksiurokseni juttelikin ihanuuksia sängyssä kymmenelle muullekin naiselle, miten tässä nyt näin kävi??"

        Naiset haluavat maksimoida mitä voivat saada, ja sen jälkeen voivat miettiä mitä itse antavat.


    • sillitrooli

      On sanottu. Se kosmetologityttöystävä sanoi. Toisaalta se myös petti minua ja pelaili jatkuvasti muiden miesten kanssa... Ei tainnut olla aitoa rakkautta se. :(

    • Karvanverranlovea

      Mulle on usein sanottu liian nopeasti...eli kun ollaan tapailtu joku viikko, pari. Mutta on se rakkaus sitten ilmeisesti hävinnytkin yhtä nopeasti kuin syttyi;)

    • m36vee

      Ei ole sanottu enkä ole minäkään sanonut.

    • On.

    • Mies1985

      Rakkauden kesänä sanoin yöllä sängyssä rakastavani teininaista. Hänkin sanoi rakastavansa minua...tosin uskon että hän tunsi paineita vastaukseen. Sittemmin muut ovat sanoneet kaikenlaista samankaltaista mutten muista rakastaa-verbiä.

    • n40+

      Eipä ole, eikä nyt niin väliksikään.

    • sdfghjklöwertyuiopåå

      No ei sanoissa varsinkaan sellaisenaan ole mitään magiaa, mutta sillä onkin jo enemmän merkitystä mitä tarkoituksia sanoihin on ladattu.
      Minulle on kyllä nainen antanut vahavastikkin ymmärtää nonverbaalisessa muodossa olevansa ihastunut minuun, mutta minä en niin kovin paljon pitänyt k.o. naisesta, siis naisena häntä ajatellen.
      Molemminpuolista ihastumista ei ole osoitettu kuin joskus kauan, kauan sitten teini-iässä tanssipaikoilla ja sieltä jatkoilla autossa ja joskus tyttöjen kämpillä öitä.

    • ~cssi~

      On sanottu. Aika rankka lausahdus. Jos ei itse tunne samoin ei pysty vastaamaan samoin. Rakkaudesta on vaikea, jopa mahdoton valehdella. Ja sen sanominen voi olla vaikeaa, vaikka tuntisikin samoin. Niin rankka lause se on

    • eipä ei

      Ei ole. Joku leikkimielellä joskus. Ja särähti silloinkin korvaan, vaikka oli täysin vitsillä heitetty.

      Ei muistaakseni vanhemmatkaan ole koskaan tuota sanoneet. Lähin ehkä "Oltiin jo huolissamme, missä sinä oikein olit." Does that count?

    • Mynttinen

      Siitä on kauan aikaa kun nämä maagiset sanat "Rakastan sinua" on minulle sanottu. Olen muutamille naisille sanonut nämä sanat, vaikka en ole saanut vasta kaikua. Toivottavasti löydän sopivan naisen.

    • En muuten uskonut

      On sanottu. Näin on tapahtunut pitkässä suhteessa - paheksukaa ja tuomitkaa vapaasti - varattuun mieheen.

    • Pakastan Sua

      Noei ole sanottu ei, kerran puhelimessa "tykkään susta" mutta sekin oli s24-tapaukselta jota en vielä ollut edes nähnyt. Luonnollisesti naamatusten tuli se tyypillinen "ei kemiaa", koska selvinpäinhän siinä silloin oltiin enkä ilmeisesti uinut tarpeeksi ahkerasti neitosen pöksyihin siinä kahvilassa. Koska jälkeenpäin tämä on kyllä kaikenmaailman vaatteet päältä repivien pelimiesten kanssa nusutellut ja yhdelle pyöräytti vahinkokersankin.

    • vcxvxcvxc

      Muutaman kerran sanottu.

    • että ei montaa krtaa

      m40 vastaa että on lausuttu sekä tosissaan että hupina saatu tekstiviesti joltain panoseuraa hakevalta naiselta.

    • ohittaa hempeilyt

      Ei.

    • muistaa vielä

      Lapset ja mies.

    • citynainen

      OOn vaikka kuinka monelta taholta.

    • irish coffee

      Ei ole, enkä ole myöskään itse koskaan sanononut rakastavani. Siis muille kuin perheelle tai ystäville.

    • rakkaus on ihanaa

      Olen kuullut useaan otteseen omilta miesystäviltäni kaikilta joiden kanssa ollut suhteessa sanoneet, tuntuu mukavalta

    • Mustispeppers

      Ei ole :( Enkä ole kellekään ks. sanoja lausunut, vaikka hilkulla oli viimeksi, onneksi tuli ennen sitä tietoon, ettei ole tunteet samoja :( Niin ja ikää on 37.

    • Pro-YTM

      On monta kertaa.

    • Tyttönen_82

      3 miestä ovat sanoneet niin; molemmat poikaystäväni sekä miespuolinen opiskelukaverini, joka oli kyllä hyvin tietoinen että seurustelin toisen kanssa silloin. Olen sanonut nuo maagiset sanat poikaystävilleni.

    • On monta monta kertaa eikä miun elämä maagisesti muuttunu siitä mihinkään.

    • Tyttönen_82

      Heh, no ei minunkaan ainakaan maagisesti, mutta tuli siitä tietyllä tavalla hyvä olo. Ilmeisesti muhun sitten pystyy vetoamaan emotionaalisesti, kun mulla tuo kuitenkin lisäsi sellaista yhteenkuuluvuuden tunnetta.

    • Turhuutta tuulessa

      Ei sinne päinkään. En ole tosin sanonut noita kenellekään kun en ole ehtinyt rakastua kehenkään.

      Mies olen ja 31-vuotta.
      En usko että kukaan nainen joka on suhteessa ollut kanssani on ollut edes kunnolla ihastunut minuun puhumattakaan että olisi oikeasti välittänyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      196
      3776
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1428
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      46
      1187
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1015
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      100
      994
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      62
      960
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      903
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      885
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      83
      842
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      837
    Aihe