maantiepyörä + traineri sisällä

go801010

Kuinka mukavia trainerit ovat käyttää? Verrattuna kuntopyörään? Harkitsen maantiepyörän hankkimista, mutta talvella se tulisi lähinnä toimimaan kuntopyöränä. Pitävätkö ne kovaa meteliä?

4

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minoura

Harjoitusvastuksissa on eroja, kannattaa valita hiljainen malli. Kuntopyörään verrattuna ajaminen on realistisempaa kun ajetaan oikeassa ajoasennossa eikä haarat ole levällään kuten kuntopyörissä. Kesäksi trainerin saa varastoitua pieneen tilaan. Itselläni on minouran traineri ja se on ainakin hiljainen. Vastus trainerissani on kovempi kuin ulkona ajaessa eli tuntuu kuin ajaisi ylämäkeen koko ajan.

Mutta suosittelen, itse en kuntopyörää ottaisi vaivoiksi ja tilaa viemään.

• polkija:;)

Suosittelen trainerin hankintaa talveksi jos haluaa olla keväällä valmiiksi reissukunnossa. Itse olen talvella polkenut tunninbpäivittäin maantiepyörää sisällä ja kyllä tuntuu kivasti reisissä.. kuntopyörään ei motivaatio riittäisi, ne ovat semmoisia lohmoja.

Trainerin olisi hyvä olla neste vaimennuksella sillä se on hiljanen. Esim kurt kinetic road machine on kestävä ja hiljainen.

• 'ns'n''r'

Traineriin kiinnitetty pyörä rasittuu enemmän ja eri tavalla kuin normaalissa ajossa. Runko ja komponentit väsyvät normaalia nopeammin. En suosittele, jos kyseessä on itselle arvokas pyörä.

• Ei pidä paikkaansa

jos pyörää ajaa satulasta eikä runttaa putkelta runko rasittuu vähemmän kuin tiellä ajaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe