Onko olemassakaan...

Aikuinen nainen

Mistä löytää ihminen, mies, joka olisi valmis uuden parisuhteen rakentamiseen - eipä taida löytyä...

Onhan niitä, jotka profiilissa ja jopa viestissä kertovat, kuinka ovat jo kauan sitten eronneet ja ovat erosta selvinneet eikä ns. haikailua entiseen elämään ole - ja pah, sitten heti eka treffeistä alkaen se sama valitusvirsi alkaa, kuinka me exän kanssa sitä ja tätä ja exä sitä ja tätä ja jopa exän vanhemmatki sitä ja tätä - on sitä sitten pirun kiva kuunnella...ei sillä,kaikilla meillä se menneisyys on, mutta tarviiko siitä puhua joka känteessä ja ensimmäisenä jo aamukahvipöydässä???!!!
Olen niiiiin kyllästynyt enää ajattelemaan, että normaaleja miehenpuolia edes on tällä pallonpuoliskolla!
Ja missä on ne miehet, jotka oikeasti tahtoisivat alkaa rakentamaan uutta suhdetta ja puhtaalta pöydältä - eihän niillä tunnu edes olevan aikaa sellaiseen, vaikka kuinka profiileissaan niin väittävät - haloo miehet - miettikää mitä kirjoitatte, pitääkö se oikeasti paikkansa???!!!! :(

23

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhdas pöytä

Onhan meitä joilla ei ole mitään exiä.

• Tulit juuri oikeaan paikkaan! Tällä palstalla näyttää olevan paljon miehiä, joilla ei ole exiä eikä muutakaan menneisyyden painolastia seurustelurintamalta.

• Jumala koneesta

Kai monet pakit voi laskea painolastiksi?

• Jumala koneesta kirjoitti:

Kai monet pakit voi laskea painolastiksi?

No jos tuntee tarvetta toistuvaan avautumiseen toisten naisten nuivasta suhtautumisesta. Katkeruus ei liene kovin hurmaava luonteenpiirre.

• ,.,.,

No kyllähän noilla "teinifaneilla" on painolastina se, ettei ole koskaan saanut teininaista. Tosin eihän nuo pojat kyllä olekaan aikuisen naisen kohderyhmää..

• Aikuinen nainen

No kaikilla ne exät on, mutta eihän niistä tarvis koko aikaa puhua !!!

• Aikuinen mies

Ei ole kaikilla exiä. Usko pois.

• wertyuiosdfghjklöä
        Aikuinen mies kirjoitti:

Ei ole kaikilla exiä. Usko pois.

Joo. Mutta jos ei näitä exiä miehellä ole, niin mies on naiselle siksi turn-off. Nainen nimittäin alkaa epäillä että tällaisessa miehessä on pakko olla jotain vikaa, vikaa, vikaa, kun naisen mielestä mies ei ole kelvannut muille naisille. Ja ainahan niitä jotain vikoja vielä paremmastakin miehestä löytyy ja se on sitten siinä.

• Viallinen
        wertyuiosdfghjklöä kirjoitti:

Joo. Mutta jos ei näitä exiä miehellä ole, niin mies on naiselle siksi turn-off. Nainen nimittäin alkaa epäillä että tällaisessa miehessä on pakko olla jotain vikaa, vikaa, vikaa, kun naisen mielestä mies ei ole kelvannut muille naisille. Ja ainahan niitä jotain vikoja vielä paremmastakin miehestä löytyy ja se on sitten siinä.

Kaikissahan on jotain vikaa.

• Aikuinen nainen

No voihan se olla, ettei jostain syystä ole exiä!

• eroan vain kerran

Mulla ei ole edes entistä elämää. En ole siis seurustellut aikoihin eikä kukaan exä ole ollut mun kanssa missään tekemisissä vuosiin. Joten olen valmis parisuhteeseen naisen kanssa

• Liian kiltti mies.

Joo ei ole exiä eikä yhden illan juttuja, ikää vasta 25v ja mies olen. Pientä säätöä oli viimeksi joskus 7v sitten.

• Kyllääntynyt

Juu, ei sellasia oikein ole. Väittävät haluavansa parisuhteen, että se on tärkeintä, ja kuitenkin kaikki muut asiat menevät käytännössä sen suhteen edelle; työ, harrastukset, kaverit. Tai sitten ollaan niin kriittisiä että naiselta vaaditaan täydellisyyttä, ihme sitten jos on oltu vuosikaudet sinkkuna. Yhteistä kaikille tuntuu olevan se, että sitoutumiskammo vaivaa ja mistään omasta ei voida luopua jotta sen parisuhteen saisi toimimaan; ei existä, ei vakipanoista, ei jokaviikonloppukänni-illoista kavereiden kanssa. Ja mietitään aina että jos sit kuitenkin joku parempi vielä jostain...Just joo, annan olla. Parempi yksin.

• ihmettelenvain

Sulla on ollut AT- miehiä näköjään enemmänkin.

• Mies24v

Heh. Ilmeisesti olen sitten vähemmistön edustaja, kun omistautuisin parisuhteeseen niin paljon kuin mahdollista. Harmillista että tätä ei voi päällepäin näyttää vaikkapa baarissa lähestyessä, vientiähän pitäisi olla jos tämän naisihmiset tietäisivät. Kertaalleen jopa jättänyt suhteen aloittamatta kun oli vielä 8kk armeijan leivissä tiedossa, enkä halunnut lähteä riittämättömällä ajalla rakentamaan parisuhdetta.

Harvemmin sitä tosin kehuja saisi tälläkään asenteella. Miehet leimaisivat ties miksi naistenpalvojaksi ja naisten mielessä varmaankin sitten nössöksi luokiteltaisiin kun liiaksi myönnyttelisi. On se vaikeaksi tehty tämäkin nykymaailmassa, ei saa edes olla aidosti halukas miellyttämään toisia vaan heti ollaan huutamassa ties mistä.

• Bamse...

Ei ole exiä eikä vakipanoja. Ei ole myöskään töitä, harrastuksia tai kavereita, joten ne eivät voi käytännössä mennä suhteen edellä. Enkä vietä jokaviikonloppukänni-iltoja kavereiden kanssa, koska ei ole niitä kavereita. Enkä vaadi naisilta täydellisyyttä, koska täydellisyyttä ei ole olemassakaan.

jeeeeeeeeeeeeee, on hienoa olla jonkun ihannemies

• Aikuinen nainen

Sinulle "Kyllääntynyt", just noinhan se menee, kirjoitat asiaa.

• Aikuinen nainen
        Mies24v kirjoitti:

Heh. Ilmeisesti olen sitten vähemmistön edustaja, kun omistautuisin parisuhteeseen niin paljon kuin mahdollista. Harmillista että tätä ei voi päällepäin näyttää vaikkapa baarissa lähestyessä, vientiähän pitäisi olla jos tämän naisihmiset tietäisivät. Kertaalleen jopa jättänyt suhteen aloittamatta kun oli vielä 8kk armeijan leivissä tiedossa, enkä halunnut lähteä riittämättömällä ajalla rakentamaan parisuhdetta.

Harvemmin sitä tosin kehuja saisi tälläkään asenteella. Miehet leimaisivat ties miksi naistenpalvojaksi ja naisten mielessä varmaankin sitten nössöksi luokiteltaisiin kun liiaksi myönnyttelisi. On se vaikeaksi tehty tämäkin nykymaailmassa, ei saa edes olla aidosti halukas miellyttämään toisia vaan heti ollaan huutamassa ties mistä.

Hei Mies24v, olet vielä nuori, aloittamani keskustelu asiasta koskee keski-iän kynnyksen ylittänyttä mieskuntaa...toki ehkä teissä nuorissakin miehissä vastaavia piirteitä löytyy, en tiedä...

• Voin luvata että en koskaan, missään tilanteessa, mainitse sanaakaan existä. Mutta en sano että olisin normaali.

• Exätön mies

Ei ole exiä. Olen nussimaton. Mutta eipä minulle kyllä vanha käytetty kurppa kelpaisikaan, vähänkäytetty tai suorastaan käyttämätön teinininainen pitää saada.

• Tarkoitatko, ettei ihminen olekaan perimänsä ja historiansa summa?

Eikä sillä, ettäkö ihminen olisi valmis uuteen suhteeseen, jos vanhoja aina täytyy vatvoa. Onpa kyse sitten haikeista muisteluista tai katkeruudesta.

• Kyllähän niitä meihiä löytyy mut naiset ei uskalla tavata ketään. Toiseks etäisyyskin voi olla ongelma, mut mä lähtisin vaikka rovaniemelle tapailee naista jos olis joku.

• Aikuinen nainen

Noilla sanoilla ja ajatusmaailmalla "Exätön mies" kyllä pysyykin iliman naista !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      1420
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      52
      1152
    3. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      50
      928
    4. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      170
      927
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      76
      914
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      36
      865
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      56
      778
    8. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      196
      761
    9. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      151
      755
    10. Ootko sä oikeasti sinkku?

Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥
      Ikävä
      42
      736
    Aihe