Onko olemassakaan...

Aikuinen nainen

Mistä löytää ihminen, mies, joka olisi valmis uuden parisuhteen rakentamiseen - eipä taida löytyä...

Onhan niitä, jotka profiilissa ja jopa viestissä kertovat, kuinka ovat jo kauan sitten eronneet ja ovat erosta selvinneet eikä ns. haikailua entiseen elämään ole - ja pah, sitten heti eka treffeistä alkaen se sama valitusvirsi alkaa, kuinka me exän kanssa sitä ja tätä ja exä sitä ja tätä ja jopa exän vanhemmatki sitä ja tätä - on sitä sitten pirun kiva kuunnella...ei sillä,kaikilla meillä se menneisyys on, mutta tarviiko siitä puhua joka känteessä ja ensimmäisenä jo aamukahvipöydässä???!!!
Olen niiiiin kyllästynyt enää ajattelemaan, että normaaleja miehenpuolia edes on tällä pallonpuoliskolla!
Ja missä on ne miehet, jotka oikeasti tahtoisivat alkaa rakentamaan uutta suhdetta ja puhtaalta pöydältä - eihän niillä tunnu edes olevan aikaa sellaiseen, vaikka kuinka profiileissaan niin väittävät - haloo miehet - miettikää mitä kirjoitatte, pitääkö se oikeasti paikkansa???!!!! :(

23

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhdas pöytä

Onhan meitä joilla ei ole mitään exiä.

• Tulit juuri oikeaan paikkaan! Tällä palstalla näyttää olevan paljon miehiä, joilla ei ole exiä eikä muutakaan menneisyyden painolastia seurustelurintamalta.

• Jumala koneesta

Kai monet pakit voi laskea painolastiksi?

• Jumala koneesta kirjoitti:

Kai monet pakit voi laskea painolastiksi?

No jos tuntee tarvetta toistuvaan avautumiseen toisten naisten nuivasta suhtautumisesta. Katkeruus ei liene kovin hurmaava luonteenpiirre.

• ,.,.,

No kyllähän noilla "teinifaneilla" on painolastina se, ettei ole koskaan saanut teininaista. Tosin eihän nuo pojat kyllä olekaan aikuisen naisen kohderyhmää..

• Aikuinen nainen

No kaikilla ne exät on, mutta eihän niistä tarvis koko aikaa puhua !!!

• Aikuinen mies

Ei ole kaikilla exiä. Usko pois.

• wertyuiosdfghjklöä
        Aikuinen mies kirjoitti:

Ei ole kaikilla exiä. Usko pois.

Joo. Mutta jos ei näitä exiä miehellä ole, niin mies on naiselle siksi turn-off. Nainen nimittäin alkaa epäillä että tällaisessa miehessä on pakko olla jotain vikaa, vikaa, vikaa, kun naisen mielestä mies ei ole kelvannut muille naisille. Ja ainahan niitä jotain vikoja vielä paremmastakin miehestä löytyy ja se on sitten siinä.

• Viallinen
        wertyuiosdfghjklöä kirjoitti:

Joo. Mutta jos ei näitä exiä miehellä ole, niin mies on naiselle siksi turn-off. Nainen nimittäin alkaa epäillä että tällaisessa miehessä on pakko olla jotain vikaa, vikaa, vikaa, kun naisen mielestä mies ei ole kelvannut muille naisille. Ja ainahan niitä jotain vikoja vielä paremmastakin miehestä löytyy ja se on sitten siinä.

Kaikissahan on jotain vikaa.

• Aikuinen nainen

No voihan se olla, ettei jostain syystä ole exiä!

• eroan vain kerran

Mulla ei ole edes entistä elämää. En ole siis seurustellut aikoihin eikä kukaan exä ole ollut mun kanssa missään tekemisissä vuosiin. Joten olen valmis parisuhteeseen naisen kanssa

• Liian kiltti mies.

Joo ei ole exiä eikä yhden illan juttuja, ikää vasta 25v ja mies olen. Pientä säätöä oli viimeksi joskus 7v sitten.

• Kyllääntynyt

Juu, ei sellasia oikein ole. Väittävät haluavansa parisuhteen, että se on tärkeintä, ja kuitenkin kaikki muut asiat menevät käytännössä sen suhteen edelle; työ, harrastukset, kaverit. Tai sitten ollaan niin kriittisiä että naiselta vaaditaan täydellisyyttä, ihme sitten jos on oltu vuosikaudet sinkkuna. Yhteistä kaikille tuntuu olevan se, että sitoutumiskammo vaivaa ja mistään omasta ei voida luopua jotta sen parisuhteen saisi toimimaan; ei existä, ei vakipanoista, ei jokaviikonloppukänni-illoista kavereiden kanssa. Ja mietitään aina että jos sit kuitenkin joku parempi vielä jostain...Just joo, annan olla. Parempi yksin.

• ihmettelenvain

Sulla on ollut AT- miehiä näköjään enemmänkin.

• Mies24v

Heh. Ilmeisesti olen sitten vähemmistön edustaja, kun omistautuisin parisuhteeseen niin paljon kuin mahdollista. Harmillista että tätä ei voi päällepäin näyttää vaikkapa baarissa lähestyessä, vientiähän pitäisi olla jos tämän naisihmiset tietäisivät. Kertaalleen jopa jättänyt suhteen aloittamatta kun oli vielä 8kk armeijan leivissä tiedossa, enkä halunnut lähteä riittämättömällä ajalla rakentamaan parisuhdetta.

Harvemmin sitä tosin kehuja saisi tälläkään asenteella. Miehet leimaisivat ties miksi naistenpalvojaksi ja naisten mielessä varmaankin sitten nössöksi luokiteltaisiin kun liiaksi myönnyttelisi. On se vaikeaksi tehty tämäkin nykymaailmassa, ei saa edes olla aidosti halukas miellyttämään toisia vaan heti ollaan huutamassa ties mistä.

• Bamse...

Ei ole exiä eikä vakipanoja. Ei ole myöskään töitä, harrastuksia tai kavereita, joten ne eivät voi käytännössä mennä suhteen edellä. Enkä vietä jokaviikonloppukänni-iltoja kavereiden kanssa, koska ei ole niitä kavereita. Enkä vaadi naisilta täydellisyyttä, koska täydellisyyttä ei ole olemassakaan.

jeeeeeeeeeeeeee, on hienoa olla jonkun ihannemies

• Aikuinen nainen

Sinulle "Kyllääntynyt", just noinhan se menee, kirjoitat asiaa.

• Aikuinen nainen
        Mies24v kirjoitti:

Heh. Ilmeisesti olen sitten vähemmistön edustaja, kun omistautuisin parisuhteeseen niin paljon kuin mahdollista. Harmillista että tätä ei voi päällepäin näyttää vaikkapa baarissa lähestyessä, vientiähän pitäisi olla jos tämän naisihmiset tietäisivät. Kertaalleen jopa jättänyt suhteen aloittamatta kun oli vielä 8kk armeijan leivissä tiedossa, enkä halunnut lähteä riittämättömällä ajalla rakentamaan parisuhdetta.

Harvemmin sitä tosin kehuja saisi tälläkään asenteella. Miehet leimaisivat ties miksi naistenpalvojaksi ja naisten mielessä varmaankin sitten nössöksi luokiteltaisiin kun liiaksi myönnyttelisi. On se vaikeaksi tehty tämäkin nykymaailmassa, ei saa edes olla aidosti halukas miellyttämään toisia vaan heti ollaan huutamassa ties mistä.

Hei Mies24v, olet vielä nuori, aloittamani keskustelu asiasta koskee keski-iän kynnyksen ylittänyttä mieskuntaa...toki ehkä teissä nuorissakin miehissä vastaavia piirteitä löytyy, en tiedä...

• Voin luvata että en koskaan, missään tilanteessa, mainitse sanaakaan existä. Mutta en sano että olisin normaali.

• Exätön mies

Ei ole exiä. Olen nussimaton. Mutta eipä minulle kyllä vanha käytetty kurppa kelpaisikaan, vähänkäytetty tai suorastaan käyttämätön teinininainen pitää saada.

• Tarkoitatko, ettei ihminen olekaan perimänsä ja historiansa summa?

Eikä sillä, ettäkö ihminen olisi valmis uuteen suhteeseen, jos vanhoja aina täytyy vatvoa. Onpa kyse sitten haikeista muisteluista tai katkeruudesta.

• alone.home

Kyllähän niitä meihiä löytyy mut naiset ei uskalla tavata ketään. Toiseks etäisyyskin voi olla ongelma, mut mä lähtisin vaikka rovaniemelle tapailee naista jos olis joku.

• Aikuinen nainen

Noilla sanoilla ja ajatusmaailmalla "Exätön mies" kyllä pysyykin iliman naista !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22